"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG guardians

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Ei välttämättä. Sharpshooters on ainakin kova, mutta carapacet... :roll:
Kyllä nekin toimii jos vastustajalla on paljon ap 5 aseitä.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Yksi (kaaos) mariini ryhmä ampui 12 haavaa guardsmanneihini yhdessä vuorossa. Ap 5 aseilla. Siinä alkaaa olla jo ihan hyödyllistä talsia 4+ saven kanssa, kun pelkästään tuota yhtä ampumista vastaan olisi pelastettu keskimäärin 4 äijää (=24 pojoa)

-J
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Amazing Slug kirjoitti:Yksi (kaaos) mariini ryhmä ampui 12 haavaa guardsmanneihini yhdessä vuorossa. Ap 5 aseilla. Siinä alkaaa olla jo ihan hyödyllistä talsia 4+ saven kanssa, kun pelkästään tuota yhtä ampumista vastaan olisi pelastettu keskimäärin 4 äijää (=24 pojoa)
Joko minä en ymmärtänyt nyt jotain, tai tuossa on jotain muuta hämärää. Siis 4+ savella keskimäärin pelastetaan 12 haavasta 4? Puhutaanko nyt jonkun pelaajan heittokädestä, matematiikasta ei ainakaan :)?
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

Grond kirjoitti:Joko minä en ymmärtänyt nyt jotain, tai tuossa on jotain muuta hämärää. Siis 4+ savella keskimäärin pelastetaan 12 haavasta 4? Puhutaanko nyt jonkun pelaajan heittokädestä, matematiikasta ei ainakaan :)?
Jos tekee 12 osumaa, niin keskimäärin 8 niist woundaa (ja kaikki menee 5+ saven läpi). Oliskohan kysees ollu tollanen väärinkäsitys?

EDIT: No menipähän vähän OT, mut ainakin kommentil oli enemmän sanomaa ku Ilmun kommentis...

GrondEdit: En viitsinyt tehdä tästä uutta viestiä: AS puhui nimenomaan 12 haavasta - kyllä minä osumat olisin ymmärtänyt ;).

Kyl Carapacet on ihan kätsii, mut sit täytyy tarkkaan miettii, et mitä ottaa listaan (esim. en tykkää maksaa 20pts jokaisen junior officcerin komentoryhmän tai support teamin karapaaseist). Elikä siinä mieles vähän huono, mut on tosi hyvä jos tosiaanki suunnittelet jotain ehkä vähän pienempää tai eliitimää armeijaa (jolloin kyl melkein ottaisin Grenadiersin ja 6 Storm Troopperia noiden normaalien karapaasi-äijien sijast).

Sharpshooters on kätevä, mut sitä ei varmaankaan kannata ihan kaikille ryhmille antaa (esim. ei sniper ryhmille, eikä välttämättä myöskään normaaleille lasgun ryhmille, mut sit taas esim. Lascannon support teameille).
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Grond kirjoitti:Joko minä en ymmärtänyt nyt jotain, tai tuossa on jotain muuta hämärää. Siis 4+ savella keskimäärin pelastetaan 12 haavasta 4? Puhutaanko nyt jonkun pelaajan heittokädestä, matematiikasta ei ainakaan :)?
Ilmu kirjoitti:Samaa mieltä :D
Humie ja Grond kirjoitti: Jos tekee 12 osumaa, niin keskimäärin 8 niist woundaa (ja kaikki menee 5+ saven läpi). Oliskohan kysees ollu tollanen väärinkäsitys?

GrondEdit: En viitsinyt tehdä tästä uutta viestiä: AS puhui nimenomaan 12 haavasta - kyllä minä osumat olisin ymmärtänyt ;).
Heh, ei sitä vaan osata nykyään ajatella laatikon ulkopuolella... ;)

Mariinit ampuvat 12 haavaa yksikköön. Niistä 6 pelastetaan karpaaseilla, jolloin 6 haavaa pääsee läpi. 6 äijää kuolee, 4 jää :) .

*Heittää takin olalleen ja kävelee auringonlaskuun*

-J
freak^z

Viesti Kirjoittaja freak^z »

pitääkö muuten kyseinen carapace armour näkyä jotenkin tyypissä?
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

Daemon kirjoitti:pitääkö muuten kyseinen carapace armour näkyä jotenkin tyypissä?
Ei... mut kyl siit mun mielest pitäis ainaki huomauttaa (ja pitäisin ERITTÄIN outona, ellei ole jotain hyvää selitystä), jos Catachan figuilla esim. olisi Carapace (teräsvillaa päällä + kova nahka).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”