Kyllä nekin toimii jos vastustajalla on paljon ap 5 aseitä.
IG guardians
- Amazing Slug
Joko minä en ymmärtänyt nyt jotain, tai tuossa on jotain muuta hämärää. Siis 4+ savella keskimäärin pelastetaan 12 haavasta 4? Puhutaanko nyt jonkun pelaajan heittokädestä, matematiikasta ei ainakaanAmazing Slug kirjoitti:Yksi (kaaos) mariini ryhmä ampui 12 haavaa guardsmanneihini yhdessä vuorossa. Ap 5 aseilla. Siinä alkaaa olla jo ihan hyödyllistä talsia 4+ saven kanssa, kun pelkästään tuota yhtä ampumista vastaan olisi pelastettu keskimäärin 4 äijää (=24 pojoa)
Jos tekee 12 osumaa, niin keskimäärin 8 niist woundaa (ja kaikki menee 5+ saven läpi). Oliskohan kysees ollu tollanen väärinkäsitys?Grond kirjoitti:Joko minä en ymmärtänyt nyt jotain, tai tuossa on jotain muuta hämärää. Siis 4+ savella keskimäärin pelastetaan 12 haavasta 4? Puhutaanko nyt jonkun pelaajan heittokädestä, matematiikasta ei ainakaan?
EDIT: No menipähän vähän OT, mut ainakin kommentil oli enemmän sanomaa ku Ilmun kommentis...
GrondEdit: En viitsinyt tehdä tästä uutta viestiä: AS puhui nimenomaan 12 haavasta - kyllä minä osumat olisin ymmärtänyt
Kyl Carapacet on ihan kätsii, mut sit täytyy tarkkaan miettii, et mitä ottaa listaan (esim. en tykkää maksaa 20pts jokaisen junior officcerin komentoryhmän tai support teamin karapaaseist). Elikä siinä mieles vähän huono, mut on tosi hyvä jos tosiaanki suunnittelet jotain ehkä vähän pienempää tai eliitimää armeijaa (jolloin kyl melkein ottaisin Grenadiersin ja 6 Storm Troopperia noiden normaalien karapaasi-äijien sijast).
Sharpshooters on kätevä, mut sitä ei varmaankaan kannata ihan kaikille ryhmille antaa (esim. ei sniper ryhmille, eikä välttämättä myöskään normaaleille lasgun ryhmille, mut sit taas esim. Lascannon support teameille).
- Amazing Slug
Grond kirjoitti:Joko minä en ymmärtänyt nyt jotain, tai tuossa on jotain muuta hämärää. Siis 4+ savella keskimäärin pelastetaan 12 haavasta 4? Puhutaanko nyt jonkun pelaajan heittokädestä, matematiikasta ei ainakaan?
Ilmu kirjoitti:Samaa mieltä
Heh, ei sitä vaan osata nykyään ajatella laatikon ulkopuolella...Humie ja Grond kirjoitti: Jos tekee 12 osumaa, niin keskimäärin 8 niist woundaa (ja kaikki menee 5+ saven läpi). Oliskohan kysees ollu tollanen väärinkäsitys?
GrondEdit: En viitsinyt tehdä tästä uutta viestiä: AS puhui nimenomaan 12 haavasta - kyllä minä osumat olisin ymmärtänyt.
Mariinit ampuvat 12 haavaa yksikköön. Niistä 6 pelastetaan karpaaseilla, jolloin 6 haavaa pääsee läpi. 6 äijää kuolee, 4 jää
*Heittää takin olalleen ja kävelee auringonlaskuun*
-J