"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wanha ja Wäsynyt Sotavasara?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Averren kirjoitti:Sotavasarassa ei ole MITÄÄN vikaa.
Ei ookkaa, mutta viesteissä kuten:
joku ihme sälli galleriassa kirjoitti:tosi siistei
hemmo teki topicin maalauksessa ja maisemanteossa kirjoitti:miten maalaan eldareita
Juuri ninkuin salava sano, että foorumit kannataisi pitää paikkoina mitkä olisivat inkäänkuin arkistoja, eli siis täälä voi keskutella asiallisesti, aiheettomia huudahduksia ja vastaavia voi tehdä esim. ircissä tai oikeassa elämässä :D.
greewer

Viesti Kirjoittaja greewer »

Grond kirjoitti: Kummallisesti vain valitus tulee yleensä tuollaiselta 1-50 viestillä osallistuneelta käyttäjältä.
Käyttäjien jaoittelu ainoastaan viestien määrällä on väärä tapa. Itse en ole kirjoittanut montakaan viestiä, vaan keskittynyt lähinnä lukemiseen. Liittymisestäni lähtien olen lukenut sotavasaraa lähes joka päivä. Se, ettei vastaa viesteihin ei tarkoita etteikö omaisi järkeviä mielipiteitä, jopa ”järkevämpiä”, kuin ne jotka ovat saaneet useamman sadan viestin rajapyykin täyteen viesteillä, joita ei välttämättä olisi tarvinnut kirjoittaa. Syitä kirjoittamattomuuteen voi tietysti ihmetellä. Minun kohdallani se on lähinnä laiskuutta ja kykenemättömyyttä kirjoittaa omasta mielestäni lähetettävän arvoinen viesti tarpeeksi lyhyessä ajassa. Toisin sanoen en ole hyvä kirjoittaja foorumeita ajatellen. Verbaalisessa kanssakäymisessä uskoisin pärjääväni niiden, jotka ovat kirjoittaneet 51-> viestiä.
Tämänkin viestin kirjoittaminen on minun osaltani riski, sillä seuraavat ajatukseni saatetaan helposti käsittää turhana arvosteluna, valituksena tai jopa kettuiluna. Minähän kuulun kuitenkin tuohon ryhmään ”1-50 viestiä kirjoittaneet”. Kettuilla en aio, ja mikäli siltä kuulostan, sanon puolustukseni sen, että kritiikkiä on sen, joka ei siinä ole harjaantunut, hyvin vaikea esittää kirjallisessa muodossa verrattuna puheeseen. Koska ei voi konkretisoida kritiikin esittäjää, vääriä johtopäätöksiä vetää helposti.

Jos oikein muistan, langan aloittaja ihmetteli ”oikeasti kiinnostavien” aiheiden vähyyttä sotavasarassa. Tietyssä määrin voin yhtyä tähän mielipiteeseen. Jonkin verran olen tarkkaillut ja lueskellut muita pääosin figuille tarkoitettuja foorumeita. Suurin osa näistä on ollut englanninkielisiä, ja siten avoimia paljon suuremmalle määrälle ihmisiä kuin Sotavasara. Kun käyttäjiä on enemmän, kiinnostavia aiheita nousee välttämättäkin enemmän esiin kuin pienellä foorumilla. Kieli kuitenkin sikseen, sillä suomea suomalaisille.
Arvelen, että vähyys johtuu suurilta osin aihealueen suppeudesta. Voisiko olla, että siinä ajassa, jonka Sotavasara on ollut olemassa, olisi kaikki Games Workshoppiin liittyvä käyty kerran läpi? Ei, varmasti kaikkea, mutta varmasti osa. Juuri se osa, josta ihmiset haluavat keskustella. Kun tietty aihe painuu alle tuon maagisen ensimmäisen sivun, on käyttäjä, jota kiinnostaa sama aihe, liian laiska etsimään vastausta kysymyksiinsä omin päin, ja päinvastoin perustaa uuden langan kysyäkseen asiasta, siltä joka sen tietää. Ja voiko häntä kovasti syyttää, sillä onhan Sotavasarakin nimenomaan keskustelufoorumi, jossa olisi tarkoitus keskustella asioista. Samojen aiheiden kiertoa ei voi pitkällä aikavälillä välttää, ja kun keskustelijoita on verrattain vähän, on eri aiheitakin verrattain vähän, josta johtuu kierron lyheneminen.
Monet foorumit sisältävät alueita muunlaisellekin kuin figuaiheiselle keskustelulle. Lähinnä minulla on kokemusta Portentista, joka on mielestäni yksi parhaista. Suosittelen käymistä, jos englanti taittuu. En tiedä onko Sotavasaralla resursseja tai haluakaan koskaan kehittyä portentin kaltaiseksi foorumiksi, jota voi kutsua pikemminkin figupelaajien foorumiksi, kuin figufoorumiksi. Minusta portent on kuitenkin melko ideaalinen foorumi, josta löytyy jokaiselle jotakin, yhdistävän tekijän ollessa kiinnostus gw:n figupeleihin. Hintana tietylle sananvapaudelle, josta portentissa pidän, on se, että foorumi valtavan laaja. Mitään foorumin pyörittämisestä tietämättömänä, en siis ole kukaan neuvomaan, mihin suuntaan tulisi kehittyä. Jos Sotavasara aiotaan pitää tiukasti vain figuurilautapeleihin ja maalaamiseen keskittyvänä foorumina, en voi kuin hyväksyä sen ja jatkaa sen käyttämistä. Miten ikinä tulee käymäänkään, arvostan häntä joka tämän laittoi alulle. Sotavasara on joka tapauksessa paras suomenkielinen figufoorumi tällä hetkellä.

Esille nousseeseen keskusteluun moderoinnista, on minullakin mielipiteeni. Verrattuna ulkomaisiin foorumeihin Sotavasarassa ollaan kovin tiukkoja. Muualla ei lukko heilu yhtä tiuhaan, vaan todella typerät ketjut jätetään huomiotta. Yleensä keskustelua syntyy kuitenkin lähes kaikesta, niin kuin kunnon keskustelufoorumilla kuuluukin. Off topic-keskustelusta lukotetaan mielestäni turhan helposti. Eihän kyse ole kysymys&vastaus-palstasta. Keskustelun olisin mielestäni annettava kehittyä vapaammin, kunhan juttu pysyy siistinä. Tietynlaisesta tiukkapipoisuudesta olisi päästävä eroon, ja suhtauduttava huumorilla ja ymmärtää ”tyhmempiä”, sillä se tällaiset foorumit loppujen lopuksi pitää hengissä. Ehkäpä foorumeillakin on omat vaiheensa, ja olemme innokkaan moderoinnin vaiheessa. Mitään minulla ei ole nykyisiä modeja vastaan, niin kauan kun ei heillä minuakaan. Ihmisten tulisi muistaa, että modet tekevät foorumin kannalta tärkeää hommaa, ja ovat täällä teitä ja yleistä järjestystä varten. Ajan kuluessa tavat ja asenteet kenties muuttuvat, ja kirjoittelemme varsin erilaiseen Sotavasaraan.

…tämä nyt ei ainakaan ollut mitään tsättiä…eikä tarvi taas puoleen vuoteen kirjoitella…peace, love and understanding
Viimeksi muokannut greewer, Pe 07.11.2003 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oh no... Earth are doomded...
It are suckiest.
http://www.salsa.net/peace/conv/8weekconv7-4.html
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

baretul kirjoitti:
Ei ookkaa, mutta viesteissä kuten:
joku ihme sälli galleriassa kirjoitti:tosi siistei
hemmo teki topicin maalauksessa ja maisemanteossa kirjoitti:miten maalaan eldareita
Juuri ninkuin salava sano, että foorumit kannataisi pitää paikkoina mitkä olisivat inkäänkuin arkistoja, eli siis täälä voi keskutella asiallisesti, aiheettomia huudahduksia ja vastaavia voi tehdä esim. ircissä tai oikeassa elämässä :D.
C´mon, tiivistin mahsollisen pitkän romaanin yhteen lauseeseen. Säästin vaivaa lukijoilta ja itseltäni. Kaikki eivät ole 60 rivin tekstin ystäviä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

JOstain syystä mää en enää kauhiast tälle voorumille kirjoittelekaan (kuka välittää?). Kenties se johtuu siitä, että kiinnostavia threadeja ei enää ole tai saattaa olla, mutta ne ovat täynnä postauksia, eikä niitä kaikkia jaksa lukea. En ole lopettanut figuilua, tai edes harkinnut sitä.
Mutta nykyään katson vain uusimmat galleriaan ilmestyneet figut ja faba-osion jutut.
Melkein kaikista entisistä sotun Cuuleistä hepuista on tullut modeja. He ovat menettäneet viattomuutensa.
En muuten jaksanut lukea kaikkia postauksia tästä threadista. Ne olivat liian pitkiä ja niin on tämäkin.

PS. Pikavastaus-systeemi takaisin!
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Sotavasara on mielestäni erittäin hyvä/mielyttävä paikka keskustella ja kysellä. Itse olen saanut jokaiseen kysymykseeni asiallisen vastauksen joskus nopeammin, joskus hitaammin. Mutta saanut kuitenkin. Siitä suuret kiitokset kaikille käyttäjille. Vielä suuri kiitos Weekenderille koko sotavasarasta
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Greewerille: Tuo kohta mitä lainasit minulta - myönnän muotoilleeni asian huonosti. En tarkoittanut, että JOKAINEN vähemmän osallistunut automaattisesti kirjoittaisi jotain sisällöltään "huonompaa". Viittasin siihen, että juuri "uusilta" käyttäjiltä tulee eniten negatiivista palautetta moderaattorien suuntaan. Kukaan ei helpolla myönnä, että oma viesti saattoi olla asiaton, ja jos moderaattori siihen puuttuu niin se koetaan loukkauksena.

On Sotavasaralaisia, jotka ovat postanneet kourallisen viestejä, ja kaikki ovat täyttä asiaa (ja samanlaista toivoisi lisää - oma postauksesi loppuun asti mietittyine ajatuksineen on oiva esimerkki). Ja sitten on niitä, jotka postaavat kymmenkunta viestiä päivässä jotka lähes kaikki olisi voinut jättää lähettämättä. Joillakin on tarve saada itseään esille, baretul tuossa ylempänä antoi asiasta muutaman erinomaisen esimerkin.

Greewer kirjoitti kyllä asiaa tuosta vanhojen aiheiden kiertämisestä. Jos seuraa Sotua joka päivä, on helppo muistaa että jostakin keskusteltiin viikko sitten. Kuitenkin viestien määrä foorumilla rikkoi sadantuhannen rajan männäviikolla - uusi käyttäjä ei välttämättä löydä sitä sivulla viisi olevaa keskustelua, etenkään jos otsikointi on tasoa mitä se välillä tahtoo olla. Jos malttaa kirjoittaa "tästä on jo Topic", voi samalla vaivalla etsiä sen ja laittaa linkin. Ei tuo hakutoimintokaan aivan idioottivarma ole.

Vertailua johonkin Portenttiin ja vastaavaan lienee turha tehdä - tämä on Sotavasara, ei Portent. Jos tuntee vetoa muille foorumeille, niitäkin saa käyttää, kukaan ei kiellä osallistumasta sekä tänne että muualle. Itse haluan figufoorumilla keskustella figuharrastuksesta, keskustelen sitten kalastuksesta, roolipeleistä, linnuista ja muista harrasteistani muualla. Jos halutaan off-topic -aiheita, niin missä se raja kulkee? Alanko vaatia että täytyy saada oma alue vaikkapa Fallout-tietokonepeleille, koska juuri minusta ne ovat keskustelun arvoisia?

Tällaisella foorumilla keskustelun olisi tarkoitus kiinnostaa edes jonkinlaista siivua käyttäjäkunnasta, ei pelkästään minua ja naapurin poikaa. Jos pysyttäisiinkin otsikoiden mukaisissa aiheissa, ei ongelmia olisi - pelkkää otsikkoa vilkaisemalla näkisi ettei tuo kiinnosta. En laita nyt yhtään linkkiä esimerkkeihin, mutta sanotaan vaikka niin, että jos ketjussa puhutaan vaikkapa kääpiöarmeijasta, ja muutama käyttäjä alkaa chättäilemään keskenään 40k:sta, niin ollaan menty sen rajan yli, jossa asiaan on pakko puuttua.

No, taas taisin romaanin kirjoittaa, mutta aihe ilmeisesti on keskustelun arvoinen :).
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Olen nyt käynyt sotavasarassa reippaan puolen vuoden ajan(puhelin lasku triplaantui,[äiti ei tykkää] aika addiktoivaa touhua), tässä ajassa
on jo jotkin kysymykset kysytty useasti, kuinkahan mahtaa olla vuoden päästä?

jokuhäirikkö kirjoitti:No on joo! Mikset ota w00d elffejä? Hä? Mikä on WS? Miksei sulla oo örkkejä? Ootko rasisti? HÄ?!
Siis mikä pakottaa ihmisen kirjoittamaan moista tekstiä tälläiseen kunnon foorumiin, se oli ensimmäinen kerta kun oikeasti mietin että ehkä liaan moni tietää sotavasarasta. Joku meni vielä möläyttämään että älä bänni tätä tyyppiä, kun se on mun kaveri tai jotain. Tais ikä olla alle 15 tai jotain no joku maailmanvalloittaja kumminkin. En tietenkää tarkoita että kaikki alle 15 vuotiaat olisi vastaavia.

Toinen mikä rassaa on ehdottomasti massateini kieli (periaate on että X-kirjaimen voi tunkea mahdollisimman moneen sanaan). Sekä ns. Cs-kieli (suurin osa kirjaimista vaihdetaan numeroihin ja joukkoon vielä sekoitetaan kaiken maailman merkkejä. No ei näitä moneen kertaan ole näkynyt vasarassa, mutta siltikin liian usein.

Öh mistäköhän noin tulistuin...

Juu hyvä kiroilua ei tueta, pysyy keskustelujen taso hyvänä.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
sanp0

Viesti Kirjoittaja sanp0 »

baretul kirjoitti:En ole vielä itse huomannut inside vitsejä täälä :(. Ehkä olen vaan huononäköinen tai jotain, mutta siis ei sitä kiroilulla edesauteta.
No ehkä siksi et ole huomannut inside vitsejä, koska ne ovat inside vitsejä. Yleensä inside vitsit ovat kaveri porukan omia juttuja ja sä et oo mun kaveri. Ja kuka on taas puhunu kiroilemisesta!?!? Mua rupee suoraan sanottuna v*******, kun kaikki vetoaa johonkin kiroiluun, vaikka en ole sanonut mitään kiroulu lainsäädännän vapauttamisesta! Ja jos mä sanon sua "kiveksi", sä et välttämättä ymmärrä sitä, koska se on inside juttu!
Now, One Day I Started To Tell Everyone That `Killing is my Business...`
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Ihan typerä kysymys:
Sisäpiirin juttua ei tietenkään ulkopuolinen ymmärrä, joten miksi sitä pitäisi olla julkisella foorumilla? Eikö sitä voi heittää kaveripiirissä taas jälleen kerran, porukassa joka ymmärtää, kun taas sotussa keskustellaan niin, että mahdollisimman moni ymmärtää?
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Noniin, kerrankin aihe, joka laittoi vipinää Wanhaan ja Wäsyneeseen Sotuun.

Vitsivitsi. Aiheeseen.

Mielestäni on kyllä liiankin totta että samoja aiheita jauhetaan aina uudestaan ja uudestaan. Jos kyseessä on foorumi, joka on vain ja ainoastaan figuihin liittyvä, niin kyllähän siinä vähäjärkisempikin ymmärtää että jutut alkaa toistaa itseään. Kun aloitin sotuilun, nin tarkastin lähes kaikki uudet viestit FB alueelta. Nykyään viestit ovat kuin harmaata massaa, kaiva nyt sieltä seen jotain mielenkiintoista. Onko tämä sitten teinihäröjen vai tiukkojen sääntöjen (eli: "en uskalla postata, koska voi tulla lukkoa") vika, en siihen puutu. Omasta mielestäni säännöissä ei ole mitään vikaa, tietäkää se.

Tästä pääsenkin seuraavaan asiaan, eli ns. "teinihäröihin". Surullisen kuuluisa fakta on se, että suurin osa "turhista" viesteistä tulee nuoremmilta käyttäjiltä. Tämä ei tietenkään anna oikeutta tuomita kaikkia teini-ikäisiä ulos foorumilta, koska "Et sä mitään asiallista kuitenkaan kirjota". Eihän näin nyt menetelläkkään, ja se on hyvä. Ei ikä ole järjen määre. Arvatkaapa minkä ikäinen minä olen?

Yli-innokkaasta moderoinnista: En nyt tiedä onko tätä niin hirveästi tapahtunut, mutta kyllä huomaa että lukotettuja threadeja on paljon enemmän. Moniin olisin itsekkin halunnut jotain lisätä, mutta minkäs teet. Säännöt ovat sääntöjä ja sillä sipuli. Anarkismi ei ole ratkaisu. Mutta ei myöskään poliisivaltio. Kultainen keskitie kulkee jossain tässä välissä. Mutta sen sanon että älkää pitäkö pipoa liian kireällä. Se ei ole terveellistä.

Tämäkään viesti tuskin lisäsi mitään uutta, mutta hitot siitä. Sanoinpa ainakin mielipiteeni. Peace out.

-JarLos, 14 wee
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Palaten edellisen, junnun (heh heh, älä ota pahalla :wink:) sanoihin, niin koko nuorta sukupolvea emme voi tuomita... siis kirjoittamaton fakta on, että täällä pyörii aika kauniisti koko yhteiskuntamme kaksi eri sukupolvea... on tämä nuoriso jota dissataan, minä ja sitten te vanhemmat, ketkä dissaatte nuorisoa... kyllä, yleistin, koska muuten en saisi koskaan sanottua mitään järkevää kommenttia... :roll: Eli kaikki psykologiaa lukeneet tietävät mitä seurauksia on kahden sukupolven törmäämisestä, joten lukekaa siis psykologiaa ihmiset - tämä on ihan luonnollista käytöstä teiltä...*nod*

Toinen fakta on, että te vanhukset vanhenette... sen seurauksena, teidän pitäisi "kouluttaa" uusi sukupolvi tilallenne... joten vanhukset saisivat ruveta ymmärtäväisemmiksi ja te nuoret... noh, te saisitte alkaa kunnioittamaan perinteitä vaikka sellainen tuntuukin tuottavan ongelmia itse kullekin... :roll: Pelkään kyllä, että tästä ideasta ei tule yhtään mitään... tuloksena varmaan vain lienee konservatiivisen warhammer&co.-pelien pelaajien katoaminen omiin privaatti seuroihinsa ja liberaalisen & nuoremman "massan" tilalle tulo... ei hyvä mielestäni sinällään, sillä aina kun vanhukset syrjäytetään jotain tietoa katoaa - johtaen lopulta tiedon katoamiseen... :wink:

Kolmas ja tärkein asia... Jarloz, kai tiesit, että anarkia ja anarkismi on kaksi eri asiaa? :wink:

BTW: Yritin todistaa jotain... tämän jutun kirjoittaminen vaikutti hyvältä idealta vielä äsken... :wink:
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
JarLoz
Viesti:

Deceased kirjoitti:Palaten edellisen, junnun (heh heh, älä ota pahalla :wink:)
Entä jos otan? :wink:
Deceased kirjoitti:Kolmas ja tärkein asia... Jarloz, kai tiesit, että anarkia ja anarkismi on kaksi eri asiaa? :wink:
Tottakai... Ainakin suurin piirtein. Kuitenkin, kumpikaan ei ole hyvä juttu foorumilla :wink:

Ja taas tippui OT:tä teini-junnulta. Kyllä hävettää. Älkää vaan vastatko tähän, tämä on malliesimerkki siitä, miksi ketjuja lukotetaan. (Hei, tulihan tähän pointtikin! Hyvä minä!)

Edit: *JarLoz on nolo ja tarkistaa sanakirjasta* Kyllä, anarkismia minä hain. Anarkiaa ei tällä foorumilla ainakaan minun mielestäni harrasteta.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Ja jos samantien kertoisitte(JarLoz/deceased) meille keskiverto sotulaista tyhmemmille, että mitä eroa siis on anarkialla ja anarkismilla?

Älkää lyökö olen tyhmä...
U fail.
Yabo

Viesti Kirjoittaja Yabo »

Kyllä tää näin toimii ihan hyvin, ainakin miun mielestä.
If you want, i can f**k you gently with a chainsaw.
Deceased

Ei tämä tänne kuulu tietenkään... mutta jotta seisoisin sanojeni takana nuoremman (?) sukupolven opettamisen kannalla, niin seuraava lyhyesti... :)

Anarkia tarkoittaa lähinnä kaaottista olotilaa... kaikki tekevät mitä haluavat ja kukaan ei hallitsi tilannetta, verrataan yleensä mellakkaan tai muunlaiseen julkistenpaikkojen "kunnostukseen"... mutta ensimmäinen lause on se tärkein...

Anarkismi on taas -ismi, ajatussuunta... eli usko yksilön täydelliseen vapauteen, julkisenvallan tarpeettomuuten (esim. valtiot) ja kaikenlaisen järjestäytyneen kaupunkäynnin lopettamiseen - paluuta "oravannahka-talouteen" tai parhaimmillaan ei minkäänlaiseen talouteen, missä kaikki auttavat toisiaan ihmiskunnan nimessä (jos haluavat, that is... :wink:)... idea on lähinnä toive maailmasta, jota ei koskaan saavuteta... käykää tutustumassa Suomen Anarkisti-liittoon vai mikä olikaan... *naurahtaa*...ja tällä ei ole mitään tekemistä punk-idealismin kanssa! Vaikka siihen tätä yleensä verrataan... :?... tai siis tietämättömyyttään yhdistetään... tällä ei ole mitään tekemistä hillittömän riehunnana ja hallitsemattoman väkivallan kanssa... :?

EDIT: Turhan postauksen nimissä kirjoitan tänne, että "Ole hyvä MagnuM"... :) "Suuret" filosofiset, psykologiset tai uskontoon liittyvät tietoni ovat käytössänne...*humble bow* :wink:
Viimeksi muokannut Deceased, Pe 07.11.2003 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

JarLoz kirjoitti:Yli-innokkaasta moderoinnista: En nyt tiedä onko tätä niin hirveästi tapahtunut, mutta kyllä huomaa että lukotettuja threadeja on paljon enemmän. Moniin olisin itsekkin halunnut jotain lisätä, mutta minkäs teet.
Sanotaan nyt sananen lukoista. Ei niitä kukaan kiusalla laita. Kannattaa muistaa, että Modetkin on ihmisiä. Joskus saattaa arvioida asian väärin, ja lukita ketjun joka olisi ansainnut olla auki. Mutta kuten nimi sanoo, kyseessä on lukko. Sen saa auki jos on avaimet :). Eli jos näyttää siltä, että asia ansaitsisi keskustelua, mutta lukko on päällä, voi lähestyä jotakuta Modea vaikkapa yksityisviestillä ja ehdottaa aukaisua.

Esimerkkinä itse paiskasin lukkoon keskustelun 40k:hon liittyvästä Xbox-pelistä. Vaikka edelleenkin olen sitä mieltä, ettei asia kuulu figufoorumille, avasin sen uudelleen saatuani kohtuullisia perusteluja miksi sen pitäisi olla auki, ja kysyntää asiasta keskustelulle oli. Samanlaisia ihmisiä täällä kaikki ollaan, yhtälailla tehdään virheitä. Asiallinen palaute on aina tervetullutta (ja negatiivinenkin palaute voi olla asiallista). Jos itse teen jotain Moderaattorina, pyrin laittamaan selityksen miksi näin tein. Tarvittaessa saa ja pitääkin olla eri mieltä, jos tuntuu että taas se Grondin perhana on liiankin ärhäkkä ;). Silloin vain yv:llä viestiä, niin täälläkin päässä nähdään mitä virheitä on tullut tehtyä.

Hmm, tähän ketjuun olen tainnut postata jo puoli tusinaa kertaa.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Kiitos deceased valistuksestasi.
U fail.
JarLoz
Viesti:

@Deceased: Kyllä, noin se juuri seisoi sanakirjassa ( :D ). Näin tarkemmin ajatellen molempikin sana sopisi tähän fraasiin:
JarLoz kirjoitti:Anarkismi/Anarkia ei ole ratkaisu
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Grond on kyllä oikeassa siinä ettei ehkä tarvitsisi ottaa hernettä nenään jostain pikku mode-editistä omassa viestissä, mutta ei silti epäkohteliaisuus tee yhtään parempaa ihmistä kenestäkään. On myös hyvä harkita ennen kun painaa sitä lähetysnappia, että onko viesti (liian) asiaton. En tiedä teinkö nyt juuri oikein painamalla kaikesta huolimatta sitä lähetysnappia.

Just my opinion.
Deceased

Mielestäni sellainen Palaute-osion tyylinen alue moderaattoreiden toiminnasta olisi ihan asiallinen... jotenkin se, että alan pätemään jollekulle modelle lukosta yksityisesti, ei mielestäni ole hyvä asia... sillä varmasti moni muukin tuntuu samoin huonosta lukotuksesta ja täten asialle saataisiin enemmän tukea... :) Kai joku muukin teistä on jo sanonut näin, mutta tämä on tätä "näkemyksen tukemista", josta äsken puhuin... :wink:

Mielestäni suhteellisen moni viesti on hyvä lähettää, kunhan siinä on vain perusteltu näkemys... kuten sinun Gorbag... :) Tai no, kyllä/ei-kysymyksiin ei aina saa perusteluja... :roll:
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”