Pohjamaalaus.
-
Delta force
Pohjamaalaus.
Pohjamaalaatteko te figunne ennen maalaamista?
Mä pohjamaalaan.
Mä pohjamaalaan.
Info: Kerään space mariineja.
-
The Scientist
-
Jake da evil
iha sama homma maali tarttuu paremmin ja tietenkin esim omat BA:ni saavat sen punaisen maalin ni homma on hiukan nopeempaaElanthor kirjoitti:Kyllä, niin saa parhaimman tuloksen, shadeus ja kaikki muut tälläiset on helpompi tehdä. Ja maali ainakin minulla jotenkin 'tarttuu' paremmin figuun pohjamaalattuna.
DaTasteMySword!
Olet väärässä. Kyllä muuten saa. Ainakin hiukan keskivertoa parempia pelifiguja, jotka on maalattu ilman pohjamaalia olen nähnyt muutaman armeijallisen erään turkulaisen maalaamana.JarLoz kirjoitti:Siis figujen pohjamaalaus on ihan must. Sanokaa mitä sanotte, mutta hienoa ei figusta saa, eikä edes keskivertoa, ellei pohjamaalaa. Olen puhunut.
Ei silti poista sitä faktaa että yleisesti kannattaa pohjamaalata, mutta kyllä voi saada ihan jees jälkeä ilman pohjamaaliakin.
Tottakai pohjamaalaan figuni. Ei niistä tule mitään ilman pohjamaalia (ainakaan minulla
) Olen joskus yrittänyt maalata ilman pohjamaalia. En nimittäin millään malttanut odottaa että saan ostettua uuden pohjamaalin, kun vanha oli loppunut. Ja ne maalit ei pysyny siinä figussa vaan siitä irtosi aina sitä maalia pois. Sen jälkeen olen aina pohjamaalannut figuni.
-
Delta force