Käykö kenellekkään usein tälläistä?
-
Empire rulez
Käykö kenellekkään usein tälläistä?
mä tässä pelasin vähän aikaa sitten helfejä vastaan ja siinä pelissä tuli ankarasti dementia kohtauksia Esim:muistin vasta neljännellä vuorolla että mullahan on warrior priest,unohdin ampua great cannonilla koska siitä oli kuollut kaksi crewiä mutta se olisi voinut ampua sen kahen vuoron päästä,unohdan chargata halberdiereilla silverhelmeihin ja ne pääsee sitten seuraavalla vuorolla chargeemaan niihin lanceilla
ne on niitä aikoja kun haluaisi hakata päätä seinään.
Unohtelen aika paljon chaos dredien fire frenzy heittoja
Jotenki en ikinä jaksa muistaa niitä... Pitäisi muistaa heittää ne, sillä yleensä saan ladattua sitten tupla tykityksellä
Tosin viime pelissä, dredini päätti assaultin sijaan ampua night bringeriä tupla laukauksia boltterilla...
Toinen mitä unohdan on fantasy battlessa tzeentchillä pelatessani mahtavat taika kombot. Eli taikavuoron tullessa, en ikinä muista mahtavaa suunnitelmaani taikojen heitto järjestyksestä...
Toinen mitä unohdan on fantasy battlessa tzeentchillä pelatessani mahtavat taika kombot. Eli taikavuoron tullessa, en ikinä muista mahtavaa suunnitelmaani taikojen heitto järjestyksestä...
Kyllä sitä aina tulee jotain unohdettua, sehän on aivan inhimillistä.
Toinen asia on kuitenkin se miten unohdukset peliporukassa hoidetaan.
Esimerkiksi minun pelikaverini (ja minä myös) annamme anteeksi pienet juuri huomatut unohdukset.
Sanotaan vaikka että unohdin chargata jolloin yksiköllä ja liikunkin jo normaalisti toisella (Fabassa siis) niin tuollaiset kömmähdykset annetaan aina anteeksi, sillä minä en ainakaan halua voittaa peliä koska Chosen Knighit "unohti" chargata viimeisellä vuorolla Swordmenien reariin yms.
Toinen asia on kuitenkin ampua normaaleilla aseilla ja mitata niiden matka ennen kuin on arvioinu matkan vaikka Mortarilla (näitä ei anneta anteeksi yleensä koska se kuuluu Guess-aseiden käyttäjän itsekuriin muistaa ampua ne ensin.)
Peliporukassani on myös yleensä käytäntö että jos esimerkiksi unohtaa heittää animosityn örkeillä (niin kuin kaverini usein tekee) niin hän heittää sen tuplana kaikille yksiköille jne.
Liika nipotus ei sovi mielestäni peliin vaan reilu meininki
Esimerkiksi minun pelikaverini (ja minä myös) annamme anteeksi pienet juuri huomatut unohdukset.
Sanotaan vaikka että unohdin chargata jolloin yksiköllä ja liikunkin jo normaalisti toisella (Fabassa siis) niin tuollaiset kömmähdykset annetaan aina anteeksi, sillä minä en ainakaan halua voittaa peliä koska Chosen Knighit "unohti" chargata viimeisellä vuorolla Swordmenien reariin yms.
Toinen asia on kuitenkin ampua normaaleilla aseilla ja mitata niiden matka ennen kuin on arvioinu matkan vaikka Mortarilla (näitä ei anneta anteeksi yleensä koska se kuuluu Guess-aseiden käyttäjän itsekuriin muistaa ampua ne ensin.)
Peliporukassani on myös yleensä käytäntö että jos esimerkiksi unohtaa heittää animosityn örkeillä (niin kuin kaverini usein tekee) niin hän heittää sen tuplana kaikille yksiköille jne.
Liika nipotus ei sovi mielestäni peliin vaan reilu meininki
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
-
Vieras
-
The Swordmaster
- The Captain
- Valvoja
Keskustelua voisikin yrittää ohjata tähän suuntaan. Unohduksia sattuu kaikille. Ei viitsitä aloittaa taas yhtä topikkia siitä, mikä milloinkin sattuu sapettamaan. Niillä kun on taipumus mennä lukkoon.Imperial Warrior kirjoitti:Kyllä sitä aina tulee jotain unohdettua, sehän on aivan inhimillistä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Totta, tämä on ehkä vähän fiksumpi topicin suunta.The Captain kirjoitti:Keskustelua voisikin yrittää ohjata tähän suuntaan. Unohduksia sattuu kaikille. Ei viitsitä aloittaa taas yhtä topikkia siitä, mikä milloinkin sattuu sapettamaan. Niillä kun on taipumus mennä lukkoon.Imperial Warrior kirjoitti:Kyllä sitä aina tulee jotain unohdettua, sehän on aivan inhimillistä.
Omassa peliporukassani kaikenlaiset pienet unohdukset annetaan kyllä anteeksi (esim. jos ei muista assaulttaa / chargettaa jollain regulla), myös ampumiset saa vielä suorittaa jos on unohtanut.
Mielestäni kannattaa aina pelatessa pitää mielessä, että näitä pelejä pelataa sen takia, että näistä nauttii. Jos pelaa sen takia, että pääsee voiton tullessa pätemään, niin ei hyvin mene...
-
The Swordmaster
aina tahtoo örkeillä pelatessa unohtua milloin Animosity, tai Rock lobballa ampuminen. Kerran kävi pelissä vikalla vuorolla niin että minä vaan sanoin että "Ainiin nää shamaanithan joutuu heittämään tuon miscastin kahesti kun on fleeaava yksikkö vieressä" (olin vielä siinä pelissä heittänyt great shamaanilla sen kutosen kun juoksevat wolf riderit oli vieressä)
Ei kannattaisi unohtaa... minä ainakin ostaisin pelkkiä hevosia jos vain saisi - ne kun tuntuvat saavan yleensä enemmän vahinkoa aikaiseksi kuin itse ratsastajatAndy kirjoitti:Ritareiden heppojen hyökkäys tuppaa unohtumaan
Kyllä sitä jotain pientä aina unohtuu. Joskus unohdin heitellä Ld testejä kenraalin kuoltua (VC) jo sillä samaisella vuorolla, mutta kyllä tuonkin jo muistaa. Animosityä en koskaan muistanut heitellä kun Gobboilla pelasin.
High Elf armeija kun tässä valmistuu pelikuntoon niin en luultavasti Dispelheittoihin muista koskaan lisätä sitä ykköstä... no, ajan kanssa senkin varmaan sitten muistaa.
Mun ja Banskun border patrol- peleissä banaanimies unohti AINA chaos trollien aiheuttaman fearin. Viimeisimmässä bansku armahti, vaikka muisti fearin. Oli minulla HIEMAN surkea noppatuuri, haittaa varsinkin vihernahoilla pelattaessa
. Lopulta säälittävä 22 night gobon rykmentti pieksi kurjat röllit
.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Äläs nyt, peikot vain suuttuivat minulle kun unohdan, että niiden pitäisi olla pelottavia, ja eivät jaksaneet tappaa kuin surkeat 4 koppoa. Eli kuten mainittu, fear tuppaa aina unohtumaan.peehoo kirjoitti:Mun ja Banskun border patrol- peleissä banaanimies unohti AINA chaos trollien aiheuttaman fearin. Viimeisimmässä bansku armahti, vaikka muisti fearin. Oli minulla HIEMAN surkea noppatuuri, haittaa varsinkin vihernahoilla pelattaessa. Lopulta säälittävä 22 night gobon rykmentti pieksi kurjat röllit
.
Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k