"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Käykö kenellekkään usein tälläistä?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Empire rulez

Käykö kenellekkään usein tälläistä?

Viesti Kirjoittaja Empire rulez »

mä tässä pelasin vähän aikaa sitten helfejä vastaan ja siinä pelissä tuli ankarasti dementia kohtauksia Esim:muistin vasta neljännellä vuorolla että mullahan on warrior priest,unohdin ampua great cannonilla koska siitä oli kuollut kaksi crewiä mutta se olisi voinut ampua sen kahen vuoron päästä,unohdan chargata halberdiereilla silverhelmeihin ja ne pääsee sitten seuraavalla vuorolla chargeemaan niihin lanceilla :| ne on niitä aikoja kun haluaisi hakata päätä seinään.
mf doom

Viesti Kirjoittaja mf doom »

mä unohan aina et mu chaos undividedeillä on se re-roll psykologiaan.. joskus oon unohtanu kans ne extra hyökkäykset choseneilta, ja kyllähän noit valitettavasti joka pelis jotaa unohtaa, ainaki jollain vuorolla..
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Unohtelen aika paljon chaos dredien fire frenzy heittoja :) Jotenki en ikinä jaksa muistaa niitä... Pitäisi muistaa heittää ne, sillä yleensä saan ladattua sitten tupla tykityksellä :) Tosin viime pelissä, dredini päätti assaultin sijaan ampua night bringeriä tupla laukauksia boltterilla...

Toinen mitä unohdan on fantasy battlessa tzeentchillä pelatessani mahtavat taika kombot. Eli taikavuoron tullessa, en ikinä muista mahtavaa suunnitelmaani taikojen heitto järjestyksestä...
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Kyllä sitä aina tulee jotain unohdettua, sehän on aivan inhimillistä.

Toinen asia on kuitenkin se miten unohdukset peliporukassa hoidetaan.

Esimerkiksi minun pelikaverini (ja minä myös) annamme anteeksi pienet juuri huomatut unohdukset.

Sanotaan vaikka että unohdin chargata jolloin yksiköllä ja liikunkin jo normaalisti toisella (Fabassa siis) niin tuollaiset kömmähdykset annetaan aina anteeksi, sillä minä en ainakaan halua voittaa peliä koska Chosen Knighit "unohti" chargata viimeisellä vuorolla Swordmenien reariin yms.

Toinen asia on kuitenkin ampua normaaleilla aseilla ja mitata niiden matka ennen kuin on arvioinu matkan vaikka Mortarilla (näitä ei anneta anteeksi yleensä koska se kuuluu Guess-aseiden käyttäjän itsekuriin muistaa ampua ne ensin.)

Peliporukassani on myös yleensä käytäntö että jos esimerkiksi unohtaa heittää animosityn örkeillä (niin kuin kaverini usein tekee) niin hän heittää sen tuplana kaikille yksiköille jne.

Liika nipotus ei sovi mielestäni peliin vaan reilu meininki :wink:
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

joo, ainaki kun on liikuva kääpiö armeja, gyroa unohdin liikuttaa ja mineritkin meinasivat unohtua. muitakin pieniä mokia sattuu aina silloin tällöin.

eilen gamesnightissa unohdin re-rollata örkkejä vastaan, mutta se ei vaikuttanut peliin.
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Unohdan aina armylistaani tehdessä antaa se Pure of Hearth jollekin charrulle... :D
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Imperial Warrior kirjoitti:Kyllä sitä aina tulee jotain unohdettua, sehän on aivan inhimillistä.

Keskustelua voisikin yrittää ohjata tähän suuntaan. Unohduksia sattuu kaikille. Ei viitsitä aloittaa taas yhtä topikkia siitä, mikä milloinkin sattuu sapettamaan. Niillä kun on taipumus mennä lukkoon.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

The Captain kirjoitti:
Imperial Warrior kirjoitti:Kyllä sitä aina tulee jotain unohdettua, sehän on aivan inhimillistä.

Keskustelua voisikin yrittää ohjata tähän suuntaan. Unohduksia sattuu kaikille. Ei viitsitä aloittaa taas yhtä topikkia siitä, mikä milloinkin sattuu sapettamaan. Niillä kun on taipumus mennä lukkoon.
Totta, tämä on ehkä vähän fiksumpi topicin suunta.

Omassa peliporukassani kaikenlaiset pienet unohdukset annetaan kyllä anteeksi (esim. jos ei muista assaulttaa / chargettaa jollain regulla), myös ampumiset saa vielä suorittaa jos on unohtanut.

Mielestäni kannattaa aina pelatessa pitää mielessä, että näitä pelejä pelataa sen takia, että näistä nauttii. Jos pelaa sen takia, että pääsee voiton tullessa pätemään, niin ei hyvin mene...
Andy

Viesti Kirjoittaja Andy »

Ritareiden heppojen hyökkäys tuppaa unohtumaan :wink:
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth.
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Andy kirjoitti:Ritareiden heppojen hyökkäys tuppaa unohtumaan :wink:
Sama täällä :D
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Atsu

Viesti Kirjoittaja Atsu »

Samaten. Joskus siitä tosin onneksi joku muistuttaa :wink:

Grave guardien ja Black Knightien killing blow tuppasi ennen unohtumaan.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

aina tahtoo örkeillä pelatessa unohtua milloin Animosity, tai Rock lobballa ampuminen. Kerran kävi pelissä vikalla vuorolla niin että minä vaan sanoin että "Ainiin nää shamaanithan joutuu heittämään tuon miscastin kahesti kun on fleeaava yksikkö vieressä" (olin vielä siinä pelissä heittänyt great shamaanilla sen kutosen kun juoksevat wolf riderit oli vieressä)
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Unohdin ampua gyrocopterillani isoa skavenirykmenttiä, tätä on tapahtunut jo pari kertaa... En tiedä miksi se aina unohtuu! :|
niih.
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

terve tuloa kerhoon! mulla unohtuu aina, AINA ainakin kerran per peli joko ampua sotakoneilla tai gyrolla. Sucks... :wink:
Cleanse and purify!
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Ei kannattaisi unohtaa... minä ainakin ostaisin pelkkiä hevosia jos vain saisi - ne kun tuntuvat saavan yleensä enemmän vahinkoa aikaiseksi kuin itse ratsastajat :)

Kyllä sitä jotain pientä aina unohtuu. Joskus unohdin heitellä Ld testejä kenraalin kuoltua (VC) jo sillä samaisella vuorolla, mutta kyllä tuonkin jo muistaa. Animosityä en koskaan muistanut heitellä kun Gobboilla pelasin.

High Elf armeija kun tässä valmistuu pelikuntoon niin en luultavasti Dispelheittoihin muista koskaan lisätä sitä ykköstä... no, ajan kanssa senkin varmaan sitten muistaa.
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Animosity unohtuu heittä aika usein kuin myös stupidity.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Unohtelen ties mitä, esim. heittää Warlock Engineerin Storm Daemonille se testin, että loppuuko sen vaikutus. Myös haavojen jäljellä oleva määrä unohtuu usein (esim. toissapäivänä Mordheimissa unohdin Beastmanin omaavan 2 woundia).
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Mun ja Banskun border patrol- peleissä banaanimies unohti AINA chaos trollien aiheuttaman fearin. Viimeisimmässä bansku armahti, vaikka muisti fearin. Oli minulla HIEMAN surkea noppatuuri, haittaa varsinkin vihernahoilla pelattaessa :wink: . Lopulta säälittävä 22 night gobon rykmentti pieksi kurjat röllit :D .
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

peehoo kirjoitti:Mun ja Banskun border patrol- peleissä banaanimies unohti AINA chaos trollien aiheuttaman fearin. Viimeisimmässä bansku armahti, vaikka muisti fearin. Oli minulla HIEMAN surkea noppatuuri, haittaa varsinkin vihernahoilla pelattaessa :wink: . Lopulta säälittävä 22 night gobon rykmentti pieksi kurjat röllit :D .
Äläs nyt, peikot vain suuttuivat minulle kun unohdan, että niiden pitäisi olla pelottavia, ja eivät jaksaneet tappaa kuin surkeat 4 koppoa. Eli kuten mainittu, fear tuppaa aina unohtumaan.

Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Minulla kaverini chargeaa innoissaan ritareillaan ja menee suoraan klosikseen... Siinähän jää välistä kaikki muu liikkuminen, loitsiminen, ja ampuminen. :wink:
U fail.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”