"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hatred ja Frenzy.

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Kaleth

Viesti Kirjoittaja Kaleth »

mut tekevät immuuneja panic testeille?
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Eivät tee sitäkään. Hatred ei anna mitään etuja psykologia- tai breikkitesteihin, sillä saa vain re-rollia osumisia. Stubborn ei sekään anna immuniteettia millekkään testille, vaan se ignoraa breikki-testien modifierit, eli ryhmä käyttää omaa LD-arvoaan riippumatta taistelun tuloksesta.
Phil Kelly says "No!"
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Tämä saatta joidenkin (ehkä kaikkien) mielestä olla turhaa marisemista mutta ainakin minun mielestäni on jokseenkin turhaa että vihaamaansa junittia voi pelätä.

esim: HEI olen suuri ja mahtava warrior priest, vihaan kaikkia epäsikiöitä, mutta nuo kävelevät luukasat ovat silti aika pelottavia! :?
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Kaleth

Viesti Kirjoittaja Kaleth »

mäki oon samaa mieltä et jos ne on vihasii ne ei ajattele pelkoa vaan että saisivat vetää pään poikki siltä jota se vihaa.....
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Pah. Väitän, että lähes kaikki ovat olleet suutuksissa ja vihanneet & pelänneet jotain henkilöä samaan aikaa.

Esim. Klassinen iso poika kiusaa. Kun se iso poika tarpeeks potkii päähän, nälvii, varastaa jne. niin kyllä sitä alkaa vihata, samalla kuitenkin peläten. Joskus sit saattaa pelko jäädä taakse ja alkaa pistää hanttiin/käydä kimppuun, mutta jos saa turpiinsa tarpeeks niin kyl alkaa taas pelottaa ja masentaa...

Lisäksi, tämä on peli. Pelimekaniikan toimivuus ja viihdyttävyys on ensisijaista, ei se kuinka realistinen peli on.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Tämä saatta joidenkin (ehkä kaikkien) mielestä olla turhaa marisemista mutta ainakin minun mielestäni on jokseenkin turhaa että vihaamaansa junittia voi pelätä.

esim: HEI olen suuri ja mahtava warrior priest, vihaan kaikkia epäsikiöitä, mutta nuo kävelevät luukasat ovat silti aika pelottavia! :?
Olen pahoillani, mutta säännöissä seisoo selvällä englanninkielellä, että pelko vaikuttaa vaikka olisikin Hatred special rule. Minäkin vihaan eräitä henkilöitä, mutta he ovatkin isoja kaappeja, joten tyydyn heittämään omenan heidän päähänsä kulman takaa.
Ja tiedän, vähän Off topic.
Suprus_

Viesti Kirjoittaja Suprus_ »

Saako unitit jotka käyttää bowia re-rollata niiden failed rolls to hit ja jos voi niin saako ne re-rollata ne joka vuoro
Suprus_

Viesti Kirjoittaja Suprus_ »

siis jos niillä on hatred
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Ei. Hatred toimii vain lähitaistelussa, ja vain ensimmäisellä kierroksella.

Paitsi jos pelaat skaveneilla, jolloin on suotavaa huijata, ja käyttää hatredia heti kun se sieltä screaming bellistä tulee, oli mikä taistelukierros tahansa. Varmaan sata kertaa olen jo käytänyt, kukaan ei huomaa mitään :D .

-J
Mustasusi

Viesti Kirjoittaja Mustasusi »

Eikös Skaveneilla oleva Banner Of Burning Hatred anna sille unitille hatredin? Siis sille unitille missä se Magic Standard yleensä on? Ja jos samassa unitissa on character mukana, niin eikös sekin saa hatredin?
Se on JEPPE
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Mustasusi kirjoitti:Eikös Skaveneilla oleva Banner Of Burning Hatred anna sille unitille hatredin? Siis sille unitille missä se Magic Standard yleensä on? Ja jos samassa unitissa on character mukana, niin eikös sekin saa hatredin?
Kyllä saa. Koska characteri on tällöin osa unittia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”