Hatred ja Frenzy.
Eivät tee sitäkään. Hatred ei anna mitään etuja psykologia- tai breikkitesteihin, sillä saa vain re-rollia osumisia. Stubborn ei sekään anna immuniteettia millekkään testille, vaan se ignoraa breikki-testien modifierit, eli ryhmä käyttää omaa LD-arvoaan riippumatta taistelun tuloksesta.
Phil Kelly says "No!"
Tämä saatta joidenkin (ehkä kaikkien) mielestä olla turhaa marisemista mutta ainakin minun mielestäni on jokseenkin turhaa että vihaamaansa junittia voi pelätä.
esim: HEI olen suuri ja mahtava warrior priest, vihaan kaikkia epäsikiöitä, mutta nuo kävelevät luukasat ovat silti aika pelottavia! :?
esim: HEI olen suuri ja mahtava warrior priest, vihaan kaikkia epäsikiöitä, mutta nuo kävelevät luukasat ovat silti aika pelottavia! :?
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Pah. Väitän, että lähes kaikki ovat olleet suutuksissa ja vihanneet & pelänneet jotain henkilöä samaan aikaa.
Esim. Klassinen iso poika kiusaa. Kun se iso poika tarpeeks potkii päähän, nälvii, varastaa jne. niin kyllä sitä alkaa vihata, samalla kuitenkin peläten. Joskus sit saattaa pelko jäädä taakse ja alkaa pistää hanttiin/käydä kimppuun, mutta jos saa turpiinsa tarpeeks niin kyl alkaa taas pelottaa ja masentaa...
Lisäksi, tämä on peli. Pelimekaniikan toimivuus ja viihdyttävyys on ensisijaista, ei se kuinka realistinen peli on.
Esim. Klassinen iso poika kiusaa. Kun se iso poika tarpeeks potkii päähän, nälvii, varastaa jne. niin kyllä sitä alkaa vihata, samalla kuitenkin peläten. Joskus sit saattaa pelko jäädä taakse ja alkaa pistää hanttiin/käydä kimppuun, mutta jos saa turpiinsa tarpeeks niin kyl alkaa taas pelottaa ja masentaa...
Lisäksi, tämä on peli. Pelimekaniikan toimivuus ja viihdyttävyys on ensisijaista, ei se kuinka realistinen peli on.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Olen pahoillani, mutta säännöissä seisoo selvällä englanninkielellä, että pelko vaikuttaa vaikka olisikin Hatred special rule. Minäkin vihaan eräitä henkilöitä, mutta he ovatkin isoja kaappeja, joten tyydyn heittämään omenan heidän päähänsä kulman takaa.Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Tämä saatta joidenkin (ehkä kaikkien) mielestä olla turhaa marisemista mutta ainakin minun mielestäni on jokseenkin turhaa että vihaamaansa junittia voi pelätä.
Ja tiedän, vähän Off topic.
- Amazing Slug
Ei. Hatred toimii vain lähitaistelussa, ja vain ensimmäisellä kierroksella.
Paitsi jos pelaat skaveneilla, jolloin on suotavaa huijata, ja käyttää hatredia heti kun se sieltä screaming bellistä tulee, oli mikä taistelukierros tahansa. Varmaan sata kertaa olen jo käytänyt, kukaan ei huomaa mitään
.
-J
Paitsi jos pelaat skaveneilla, jolloin on suotavaa huijata, ja käyttää hatredia heti kun se sieltä screaming bellistä tulee, oli mikä taistelukierros tahansa. Varmaan sata kertaa olen jo käytänyt, kukaan ei huomaa mitään
-J