"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Bretonnian saapuminen?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Bérníto

Bretonnian saapuminen?

Viesti Kirjoittaja Bérníto »

tietääkö joku tuleeko bretonnia jouluksi? löytyykö mistään previevinä men-at-armssin tai jonkun vastaavan statsei?
´´jos bérníto sanoa étta múchos cárlíco níín siná laittaa´´
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Minä tiedän niiden statsit kirjan jo lukeneena. Tosin tekijänoikeuslait kieltävät minua kertomasta niitä.

Bretonnia ilmestyy tammikuussa.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Menes lukemaan juttua Armeijat ja Yksiköt-osiosta... siellä on vähän enemmän kaikenlaista kivaa ja selvät vastaukset kysymyksiis... :)
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
PoppaMies

Viesti Kirjoittaja PoppaMies »

Oikolukuninja kirjoitti:Minä tiedän niiden statsit kirjan jo lukeneena. Tosin tekijänoikeuslait kieltävät minua kertomasta niitä.
Mutta voit silti päästää joitakin erityisen mehukkaita juttuja tänne foorumille... :)
"Why, o why I didn´t take the BLUE pill?"
Bérníto

Viesti Kirjoittaja Bérníto »

eiks men at arms maksa 2pts. ws2
´´jos bérníto sanoa étta múchos cárlíco níín siná laittaa´´
J-link

Re: Bretonnian saapuminen?

Viesti Kirjoittaja J-link »

Zamuli8590 kirjoitti:tietääkö joku tuleeko bretonnia jouluksi? löytyykö mistään previevinä men-at-armssin tai jonkun vastaavan statsei?
Linkki
Tuoltahan nuo statsit löytyy mutta hintaa ei näy...Aika halpoja varmaankin ovat mutta nuo ovat aseistautuneet Halberteilla joten se saattaa nostaa hintaa
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

PoppaMies kirjoitti:
Oikolukuninja kirjoitti:Minä tiedän niiden statsit kirjan jo lukeneena. Tosin tekijänoikeuslait kieltävät minua kertomasta niitä.
Mutta voit silti päästää joitakin erityisen mehukkaita juttuja tänne foorumille... :)
Ei onnistu. Ensinnäkin, me ilkeät äärioikeistolais-moderaattorisedät panemme pahaksemme, ja jos se ei auta, todella ilkeä äärioikeistolais-administraattorisetä laittaa tunnuksia jäähylle ;).

Mutta kuten Oikolukusu...ninja totesikin, tekijänoikeuslait ovat olemassa. Niitä kunnioitetaan tällä foorumilla - ihan vain siksi, että tämä foorumimme jatkaisi olemassaoloaan. GW on tiukka näissä asioissa.
PoppaMies

Viesti Kirjoittaja PoppaMies »

Grond kirjoitti:
PoppaMies kirjoitti:
Ei onnistu. Ensinnäkin, me ilkeät äärioikeistolais-moderaattorisedät panemme pahaksemme, ja jos se ei auta, todella ilkeä äärioikeistolais-administraattorisetä laittaa tunnuksia jäähylle ;).

Mutta kuten Oikolukusu...ninja totesikin, tekijänoikeuslait ovat olemassa. Niitä kunnioitetaan tällä foorumilla - ihan vain siksi, että tämä foorumimme jatkaisi olemassaoloaan. GW on tiukka näissä asioissa.
En sitä nyt aivan noin tarkoittanut... Vaan lähinnä niin, että esim.
"Niillä on kova sankari joka ei meinaa lähteä pakoon sitten kirveelläkään."
Eli kuvailua ja vertauksia, mahdollisia vertauksia muihin armeijoihin nähden (X on kovempi kuin Y). Myös tietoa fluffin määrästä, artworkin tasosta ja kirjan yleisestä näöstä... Eli siis tähän tyyliin...

Ja anteeksi Modet.
Tarkoitukseni ei suinkaan ollut ryhtyä kriminaaliksi...
"Why, o why I didn´t take the BLUE pill?"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”