Bretonnian saapuminen?
Bretonnian saapuminen?
tietääkö joku tuleeko bretonnia jouluksi? löytyykö mistään previevinä men-at-armssin tai jonkun vastaavan statsei?
´´jos bérníto sanoa étta múchos cárlíco níín siná laittaa´´
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Re: Bretonnian saapuminen?
LinkkiZamuli8590 kirjoitti:tietääkö joku tuleeko bretonnia jouluksi? löytyykö mistään previevinä men-at-armssin tai jonkun vastaavan statsei?
Tuoltahan nuo statsit löytyy mutta hintaa ei näy...Aika halpoja varmaankin ovat mutta nuo ovat aseistautuneet Halberteilla joten se saattaa nostaa hintaa
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
Ei onnistu. Ensinnäkin, me ilkeät äärioikeistolais-moderaattorisedät panemme pahaksemme, ja jos se ei auta, todella ilkeä äärioikeistolais-administraattorisetä laittaa tunnuksia jäähyllePoppaMies kirjoitti:Mutta voit silti päästää joitakin erityisen mehukkaita juttuja tänne foorumille...Oikolukuninja kirjoitti:Minä tiedän niiden statsit kirjan jo lukeneena. Tosin tekijänoikeuslait kieltävät minua kertomasta niitä.
Mutta kuten Oikolukusu...ninja totesikin, tekijänoikeuslait ovat olemassa. Niitä kunnioitetaan tällä foorumilla - ihan vain siksi, että tämä foorumimme jatkaisi olemassaoloaan. GW on tiukka näissä asioissa.
En sitä nyt aivan noin tarkoittanut... Vaan lähinnä niin, että esim.Grond kirjoitti:Ei onnistu. Ensinnäkin, me ilkeät äärioikeistolais-moderaattorisedät panemme pahaksemme, ja jos se ei auta, todella ilkeä äärioikeistolais-administraattorisetä laittaa tunnuksia jäähyllePoppaMies kirjoitti:Mutta voit silti päästää joitakin erityisen mehukkaita juttuja tänne foorumille...Oikolukuninja kirjoitti:Minä tiedän niiden statsit kirjan jo lukeneena. Tosin tekijänoikeuslait kieltävät minua kertomasta niitä..
Mutta kuten Oikolukusu...ninja totesikin, tekijänoikeuslait ovat olemassa. Niitä kunnioitetaan tällä foorumilla - ihan vain siksi, että tämä foorumimme jatkaisi olemassaoloaan. GW on tiukka näissä asioissa.
"Niillä on kova sankari joka ei meinaa lähteä pakoon sitten kirveelläkään."
Eli kuvailua ja vertauksia, mahdollisia vertauksia muihin armeijoihin nähden (X on kovempi kuin Y). Myös tietoa fluffin määrästä, artworkin tasosta ja kirjan yleisestä näöstä... Eli siis tähän tyyliin...
Ja anteeksi Modet.
Tarkoitukseni ei suinkaan ollut ryhtyä kriminaaliksi...
"Why, o why I didn´t take the BLUE pill?"