40k in 40min ELDAR
40k in 40min ELDAR
jos en ole imenyt netistä ihan täyttä sontaa niin 40k in 40minutes ruleissa sanotaan että ´´No charactrer or beast may have more than two wounds´´ joten voiko eldar ottaa 3 woundisen farseerin armeijjaan?
´´jos bérníto sanoa étta múchos cárlíco níín siná laittaa´´
-
Brightstar
-
Brightstar
ei niin. vanhemissa patrol säännöissä yli 2w ei-character modeleita sai olla mutta uudemmat kieltävät nämä.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
- Cacodemoni
-
Armageddon
Aika monesti olen itse patroleja pelannut siten, että esim. guardian porukalle saa ottaa yhden warlockin ja olen tämän sallimisesta muistaakseni joko wd:stä tai gw:n kotisivulta lukenutkin (vrt. IG:n armoured fist -sääntö). Kannattaa kuitenkin sopia vastustajan kanssa ennen peliä vastaavista tilanteista.
- The Captain
- Valvoja
Itse asiassa saa.Grond kirjoitti:No mikä se nyt on niin vaikea ymmärtää? EI MITÄÄN.Zamuli8590 kirjoitti:minka hq chosen eldar voi ottaa
Saim-Hann wild rider chieftainilla on vain kaksi woundia, ja se on HQ choice. Eli ei muuta kuin Saim-Hannia rakentamaan, se sopii muutenkin hyvin patrol-peleihin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Näinhän se on.The Captain kirjoitti:Itse asiassa saa.Grond kirjoitti:No mikä se nyt on niin vaikea ymmärtää? EI MITÄÄN.Zamuli8590 kirjoitti:minka hq chosen eldar voi ottaa
Saim-Hann wild rider chieftainilla on vain kaksi woundia, ja se on HQ choice. Eli ei muuta kuin Saim-Hannia rakentamaan, se sopii muutenkin hyvin patrol-peleihin.
Mutta niin kuin joku sanoi jo armored fististä, poikkeuksia voidaan tehdä. Pelin ideahan on oppia perus säännöt ja peli olisi pelattava hyvässä ajassa. Kyllähän eldarit nyt yhden 3w:n kaverin voivat ottaa, ei se ole niin ratkaisevaa ole.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Tuotanoinjuu... Exarch-ryhmän eskadeeriksi Avatarilleen. "Court of the Young King" nimeltään.s2pid kirjoitti:eldareiden craftworldeissa taitaa olla muitakin hq-yksikköjä, joita patroliin saa ottaa. Olisko ollu biel-tan sitten, mille sai sen eksarkkipoppoon hookuuksi.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
No minä itsekään en aika varmasti olisi tajunnut tuota kuin vasta pienen päättelyn jälkeen (tosin en ole lukenut sääntöjä... Ja jos siellä selvästi lukee että vain yksi troop on pakollinen, niin ongelmaa tuskin olisi tullut), mutta siltikään en ehkä tuollaisesta kämmistä pudottaisi peliä pois harrastuksistani. Varmaan kaikille on joskus tullut kysymyksiä ja epäselvyyksiä säännöistä, vielä useammin alkuvaiheessa tai nuorena. Ei siitä tarvitse suuttua, jos kysytään. Vähän tämän keskustelun alussa minullakin oli tunne, että "mitä? Eikö HQ:ta? Mites sitten pelaat?", joten ei se niin vakavaa ollut. Sori jos meni offiksi. Voisin kyllä lukaista nuo säännöt tuohon 40k in 40min, alkoi kiinostaa...Grond kirjoitti:Juurikin näin. Mutta jos sääntöjen löytäminen ja niiden ymmärtäminen on näin vaikeaa, kannattanee vaihtaa peliä.Abu kirjoitti:Eikä patrol-säännöissä edellytetä sitä yhtä hq ja kahta troop-choisea, vaan vain yksi trooppi.
Eipä niinkään. En minä suuttunut, asenne alkoi vain harmittamaan. Ensin tulee kysymys "mistä löytyy säännöt noille patrol-peleille", (löytyi neljässä sekunnissa Googlettamalla), kohta uusi jossa ei ole ymmärrtetty lukemaansa (liekö edes luettu kunnolla), niin jää hieman kuva ettei yritetäkään itse vaan kaikki on saatava valmiina. Kun näköjään noita armeijalistojakin pitäisi muiden tehdä kysyjälle valmiiksi.Rune kirjoitti:Ei siitä tarvitse suuttua, jos kysytään.