Mistä Deamonhost?
Mistä Deamonhost?
Kun nuo kaupassa myynnissä olevat ovat niin kauhean näköisiä, mitä kannattasi tehdä. En ole kovinkaan hyvä veistämään mitään GS:tä joten jotain helpompia neuvoja kaipaisin ja kuviakin omista tuotoksista voisitte laittaa.
-
baretul
Joo, tänne tulee jotain aika suurehkoja konvertointi kyselyjä, ja sitten sanotaan että "ei halua käyttää gs:ää". Mun mielestä tollanen perus skulptaus taito kannatais ehdotomasti opetalla, sen verra paljo siitä voi olla hyötyä. Skulptaamisen opetelu ei edes kestä kovin kauaa.
Itse lähtisin kanssa rakentamaan parilla pallalla puttyistä ja kneaditeistä, kokonaan putyistä kneadiiteistä ja muovilevyistä tai sitte vähän korjauksia ja palat jostian boxista tai muista hahmoista sahaamalla. Aika vaikea noin niinku kovin iisisti tehä parempaa kuin to originelli.
Itse lähtisin kanssa rakentamaan parilla pallalla puttyistä ja kneaditeistä, kokonaan putyistä kneadiiteistä ja muovilevyistä tai sitte vähän korjauksia ja palat jostian boxista tai muista hahmoista sahaamalla. Aika vaikea noin niinku kovin iisisti tehä parempaa kuin to originelli.