"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistä Deamonhost?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ganja

Mistä Deamonhost?

Viesti Kirjoittaja Ganja »

Kun nuo kaupassa myynnissä olevat ovat niin kauhean näköisiä, mitä kannattasi tehdä. En ole kovinkaan hyvä veistämään mitään GS:tä joten jotain helpompia neuvoja kaipaisin ja kuviakin omista tuotoksista voisitte laittaa.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Kauheen? Eikös se ole tarkoituskin? Ehkäpä Daemonettesra voisi konffata leikkaa/liitä tyylillä, jostain vielä ketju (kaulakoru?) niin eiköhän ala näyttää.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Itse lähtisin kehittelemään zompparispruesta, ketjusta ja greenstuffista jotain, mutta en kyllä keksi miten ilman GS:ää voisi tehdä hienon (paremman kuin virallinen, mutta silti deamonhostin näköinen).
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Joo, tänne tulee jotain aika suurehkoja konvertointi kyselyjä, ja sitten sanotaan että "ei halua käyttää gs:ää". Mun mielestä tollanen perus skulptaus taito kannatais ehdotomasti opetalla, sen verra paljo siitä voi olla hyötyä. Skulptaamisen opetelu ei edes kestä kovin kauaa.

Itse lähtisin kanssa rakentamaan parilla pallalla puttyistä ja kneaditeistä, kokonaan putyistä kneadiiteistä ja muovilevyistä tai sitte vähän korjauksia ja palat jostian boxista tai muista hahmoista sahaamalla. Aika vaikea noin niinku kovin iisisti tehä parempaa kuin to originelli.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”