Paljonko dispellii?
Paljonko dispellii?
Elikkä mitä luulette, riittääkö 2000pts armyyn 4dis noppaa ja yks käärö vai onks 2 kääröä must?
Tulivaan semmonen tilanne että jostain on pisteitä revittävä!
Tulivaan semmonen tilanne että jostain on pisteitä revittävä!
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Minäkään en dispelliä scrollia käytä enkä tule käyttämään. Monta kertaa olen saanut jonkun kovan tuhospellin (esim. 2d6 str 4 spelliä päälleni joka on tehnyt 2-3 (taino pelaan VC niin tämä ei satu yhtään)).
Paljon mieluummin käytän power stoneja sillä ne o paljon taktisempia =)
Paljon mieluummin käytän power stoneja sillä ne o paljon taktisempia =)
The distance between insanity and genius is measured only by success.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Senkin pilkun hyväilijäGrond kirjoitti:Ne eivät ole kääröjäOikolukuninja kirjoitti:Eipä ole tullut vastaan vielä kääpiöpelaajaa jolla ei olisi ollut 5-7 rune of spellbreakingia. Vihaan kääpien dispelliä. Grrrr....
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Riippuu millä armeijalla. Esmes kääpiöille ei välttämättä edes tarvitse lisätä maagista puolustusta kun ovat muutenkin kestäviä sen suhteen. 4 noppaa plus magic missilet yms tappo loitsut voi melko lailla unohtaa(warplightningia, komeetta ja remains in play loitsuja lukuunottamatta).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Kyllä minä varmuuden vuoksi sen yhden loitsunrikonnan ja viidennen nopan yleensä otan. Muistaakseni en ole koskaan joutunut katumaan. (siis yhtä seppää yhdellä spellbreakilla - kaksi seppää ja balance neljällä spellbreakilla aiheutti jo hieman overkilliä yhtä pikkuvelhoa vastaan ;))tneva82 kirjoitti:Riippuu millä armeijalla. Esmes kääpiöille ei välttämättä edes tarvitse lisätä maagista puolustusta kun ovat muutenkin kestäviä sen suhteen. 4 noppaa plus magic missilet yms tappo loitsut voi melko lailla unohtaa(warplightningia, komeetta ja remains in play loitsuja lukuunottamatta).
Kyllä minäkin yleensä sen otan mutta ellet arvele kohtaavasi raskasta magiaa muillakin kuin magic missile loitsuin niin sen ~100+ pistettä voi hyvin säästää.Grond kirjoitti:Kyllä minä varmuuden vuoksi sen yhden loitsunrikonnan ja viidennen nopan yleensä otan. Muistaakseni en ole koskaan joutunut katumaan. (siis yhtä seppää yhdellä spellbreakilla - kaksi seppää ja balance neljällä spellbreakilla aiheutti jo hieman overkilliä yhtä pikkuvelhoa vastaan)
Tosin turnaukseen aina riimuseppä ja spellbreaker tai kaksi.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Omassa armeijassani ei ole scrollin scrollia (tzeentch mortals), dispell dicejä löytyy sentään 7kpl. Näillä yleensä pärjäillyt, sillä vastustajani on yleensä keskittynyt vain magia deffiin, eikä magia hyökkäämiseen (kiitos 15+ power dicen)...
Kun teen listan johonkin turnaukseen, niin kyllä lisään scrollin tai 2 listaani, ihan vaan varmuuden vuoksi.
Sanoisin näin tuota dispell dice määrästä: riippu täysin siitä ketä vastaan pelaat. Esim. minun tzeentch armeijaa vastaan olisit helisemässä minun magia vuorollani aika pahasti, mutta ihan tuommoisia n.10 power dicen armeijoita vastaan saattaa välillä tulla myös kuumat oltavat...
Kun teen listan johonkin turnaukseen, niin kyllä lisään scrollin tai 2 listaani, ihan vaan varmuuden vuoksi.
Sanoisin näin tuota dispell dice määrästä: riippu täysin siitä ketä vastaan pelaat. Esim. minun tzeentch armeijaa vastaan olisit helisemässä minun magia vuorollani aika pahasti, mutta ihan tuommoisia n.10 power dicen armeijoita vastaan saattaa välillä tulla myös kuumat oltavat...
Ihmettelen kyllä miten ihmiset pärjäävät 2 scrollilla...
Itselläni on aina vähintään 4 ja jos siltä tuntuu niin 6 scrollia, enkä ole katunut (ainakaan turnauksissa).
Totta kai se harmittaa kun tulee kääpät vastaan, mutta niitä nyt ei tule ihan joka kerta ja tietenkin koti peleissä jätän scrolleja pois tilanteen mukaan.
Ehkä se olen vaan minä, mutta pelkillä nopilla en ole koskaan pärjännyt ja kyllä se magia oikeasti sattuu että sitä ei halua päästää läpi yhtään enempää kuin on tarpeen.
Itselläni on aina vähintään 4 ja jos siltä tuntuu niin 6 scrollia, enkä ole katunut (ainakaan turnauksissa).
Totta kai se harmittaa kun tulee kääpät vastaan, mutta niitä nyt ei tule ihan joka kerta ja tietenkin koti peleissä jätän scrolleja pois tilanteen mukaan.
Ehkä se olen vaan minä, mutta pelkillä nopilla en ole koskaan pärjännyt ja kyllä se magia oikeasti sattuu että sitä ei halua päästää läpi yhtään enempää kuin on tarpeen.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Noh itse olen ihan turnaus tasollakin pärjännyt 4 nopalla ja kahdella kääröllä. Kaikkea ei ole pakko yrittää dispellata, ja käärötkin käytetään vain pakko tilanteessa. Esim. viime ropeconissa pelasin Tzeentch- armeijaa vastaan(14+ pd) ja lopussa minulla oli vielä toinen kääröistä jäljellä. Ainostaan orange fire piti kertaalleen pysäyttää kääröllä. Muilla loitsuilla ei joko ollut niin suurta väliä tai sain ne pysäytettyä nopilla.Snogo kirjoitti:olihan toi vitsi et riittääkö 4 dispel noppaa ja scrolli?
oot kyl ihme jätkä ku oot pärjänny.Zarathustrian kirjoitti:Noh itse olen ihan turnaus tasollakin pärjännyt 4 nopalla ja kahdella kääröllä. Kaikkea ei ole pakko yrittää dispellata, ja käärötkin käytetään vain pakko tilanteessa. Esim. viime ropeconissa pelasin Tzeentch- armeijaa vastaan(14+ pd) ja lopussa minulla oli vielä toinen kääröistä jäljellä. Ainostaan orange fire piti kertaalleen pysäyttää kääröllä. Muilla loitsuilla ei joko ollut niin suurta väliä tai sain ne pysäytettyä nopilla.Snogo kirjoitti:olihan toi vitsi et riittääkö 4 dispel noppaa ja scrolli?