FB:n juustoisin figu
FB:n juustoisin figu
Niin kertokaa mikä teidän mielestänne on FB:n juustoisin figu. minun mielestäni se on uusi Valtten Ghal-maraz ja iron resolve ja kaikkee
Yksi mahdollisuus miljoonasta onnistuu yhdeksän kertaa kymmenestä
-
The Swordmaster
Re: FB:n juustoisin figu
Tarkoitat siis peliteknisesti? No jos pisteitä ei katota niin Lord Kroak on aika kiva, kuten myös Archaon. Sitten tavallista tyypeistä Chaos Knigthit ovat kyllä himmeitä tappokoneita.Upaf kirjoitti:Niin kertokaa mikä teidän mielestänne on FB:n juustoisin figu. minun mielestäni se on uusi Valtten Ghal-maraz ja iron resolve ja kaikkee
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
TK:n hautaskorpionit ovat varmastikin yksi juustoisimmista yksiköistä. Hyvät statit ja erikoissännöt (eritoten deep strike). Vastustajan tykkikukkulat on nopeasti ja vaivattomasti tuhottu ja pisteet saadaan moninkertaisina takaisin.
Toinen vempele on steam tank. Kerran olen sellaista vastaan pelannut, eikä ollut kivaa. Tosin, yhden pelin jälkeen ei pitäisi vetää johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen... Mutta steam tank on juusto!
Toinen vempele on steam tank. Kerran olen sellaista vastaan pelannut, eikä ollut kivaa. Tosin, yhden pelin jälkeen ei pitäisi vetää johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen... Mutta steam tank on juusto!
Rotat, pistelee juustotehtaita konkurssiin yhellä hyökkäyksellä.
Mut jooh toi uus valten pääsee kyl aika korkealle sijalle nyt. Todennäköisyys että se kuolee on aika törkeän pieni ja sen takia se aina pääsee mättämään takaisin. Sitten siihen lisätään vielä ghal maraz niin se on täydellinen juustohirmu.
Mut jooh toi uus valten pääsee kyl aika korkealle sijalle nyt. Todennäköisyys että se kuolee on aika törkeän pieni ja sen takia se aina pääsee mättämään takaisin. Sitten siihen lisätään vielä ghal maraz niin se on täydellinen juustohirmu.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Samaa mieltä. Skorpparit on esim. stegadoniin verrattuna törkeän halpoja (sama määrä attackeja, sama S, parempi M, parempi WS, kaikki ne special rulet, ja maksaa 1/3 stegiksestä, ja on lisäksi special unit)JiVe kirjoitti:TK:n hautaskorpionit ovat varmastikin yksi juustoisimmista yksiköistä. Hyvät statit ja erikoissännöt (eritoten deep strike). Vastustajan tykkikukkulat on nopeasti ja vaivattomasti tuhottu ja pisteet saadaan moninkertaisina takaisin.
Archaon pysyy myöskin kestosuosikkina juustoisimmista figuista. Valtenista en tiedä, kun en sen heppaversion ruleja tiedä.
Viimeksi muokannut ErrSol, To 25.11.2004 14:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aiheuttaa terroria, bolt thrower, impact hitit, T6 W5, US8, miehistö... Thumb scorpionia ei voi verrata härveliin, koska scorpion on Tomb things -uniitti ja stega on liskouniitti.Arkhan the Musta kirjoitti:Skorpparit on esim. stegadoniin verrattuna törkeän halpoja (sama määrä attackeja, sama S, parempi M, parempi WS, kaikki ne special rulet, ja maksaa 1/3 stegiksestä, ja on lisäksi special unit)
Näitä ketjuja on muuten nähty ennenkin, edellisestä on pari viikkoa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Itseni mielestä juustoisimmat ovat juuri tuo Tomb Scorpion ja lisäksi skaveneiden lelut.
Ratling: Hähhähhää! Mepä ollaan mini-helblaster jota ei voi ampua!
WLC: Minäpä ammun sun kaikki yksittäiset charrut täältä metsästä, etkä sä voi sille yhtään mitään!
Warlock: Mäpä oon törkeen halpa maagi, jonka ei tarvii heittää loitsujaan, vaan saa aina parhaan skaven loitsun!
Siinä minun mielipiteitäni.
Ratling: Hähhähhää! Mepä ollaan mini-helblaster jota ei voi ampua!
WLC: Minäpä ammun sun kaikki yksittäiset charrut täältä metsästä, etkä sä voi sille yhtään mitään!
Warlock: Mäpä oon törkeen halpa maagi, jonka ei tarvii heittää loitsujaan, vaan saa aina parhaan skaven loitsun!
Siinä minun mielipiteitäni.
Valtenin panssarista saa 4+ saven. Juust000 !!!111Teurastaja kirjoitti:Minä taas en ole sääntöjä urkkinut, joten voisiko joku kertoa, mitä hyvää tässä parran panssarissa on.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."