"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kauanko maalaatte, että saatte hienoja figuja

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Níght

kauanko maalaatte, että saatte hienoja figuja

Viesti Kirjoittaja Níght »

niin haluaisin vain kysyä kuinka kauan te maalaatte että saatte omasta mielestä hienoja figuja

eli kuinka kauan teillä kestää maalata yksi hieno figu?
tai kuinka kauan kestää maalata yksi figu
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Yleensä itseään miellyttävään miniatyyriin menee minulla noin 6 tuntia. Yksi tuttuni tosin on nyt maalannut yhtä ja samaa figua jo 2 vuotta.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Jaah... tuo onkin vähän kakspiippuinen juttu... minulla on tuossa kaksi charrua (toinen modattu emperors champaksi vanhasta metalli longfangista ja oman chapterin pää charru BA DC chaplainista) joita olenkin maalaillut vasta n. 3-4vuotta (tosin välissä oli vuoden paussi) Muuten menee semmoisen "uniikimman" maalamisessa semmoinen 6h - par päevää (maalin kuivumista odotellessa tulee yleensä maalattua semmoinen 1-5 normaali tossuväkeläistä) Mutta noi pitkä aikaiset projektit onkin kohta valmiita (ellen TAAS löydä jonkun siistin näköisen bitzin, jonka vaihan kiinni noihin :) , viimeisin vaihto oli tuolle pomolle virallisen EC:n miekka)
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Yleensä ihan pelikuntoon maalatessani maalaukseen käytettävä aika vaihtelee aika paljon (miten jaksaa ja ehtii) Yleensä joku 4h-1päivä, suurempien tyyppien esim. ratsastajien, monsujen maalaamiseen kuluukin sitten enemmän.

Jos hienommin yrittää maalata niin suunnilleen viikko yhteen heeboon. Ei siinä yhdessä päivässä kuitenkaan ehdi niin paljoa maalata kun on niin paljon läksyjä ja muita.
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
hawauk

Viesti Kirjoittaja hawauk »

Noin 2 tuntia yhteen kääpiö warrioriin niin olen tyytyväinen.
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

muutetaan tätä vielä että kertokaa kauanko menee mmaalata joku

charru esim.EC ja sit vielä aika eli EC ja X tuntia

tavallinen tyyppi (jotain esim jalkaväkee)
ja tästä jalkaväestä kuinka kauan menee maalata yksi jalkaväkeläinen
ja laittakaa se samalla tavalla kuten tuossa mun charru esimerkissä
eli tyyppi ja aika
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Siinä menee juuri niin kauan kuin sitä aikaa käyttää. Ei sitä armeijaa tarvitse saada viikossa valmiiksi. Ja koskaanhan ei figu ole (tarpeeksi) omaa silmää miellyttävä.
Densetsu

Viesti Kirjoittaja Densetsu »

Viesti editoitu pois... Turhaa nipotusta :D
Viimeksi muokannut Densetsu, Su 07.12.2003 19:09. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
"relax, we understand j00"
http://www.megatokyo.com/
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

No enpa mitää aikaa varaa, mut maalatessa tuntuu aika nopeutuvan ku ajattelee että "maalaanpa tässä hetken enneku simpsonit alkaa" ja sit huomaa et onkin maalannu 2h jotain chaos space marinea. Onkohan miulla mennyt nyt tähän Sotu-entryyn jotain 12 tuntia? (kauheen paljon ku ottaa huomioon työn laadun, luulen että nyt voisin tehdä saman kuudessa tunnissa)
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Kauanhan siinä menee, en ole kovin aktiivinen. Tässä sain valmiiksi
dragon ogren jonka aloitin kesäkuussa, mutta normaalisti minulla en
mene ihan näin kauan. Viikosta kuuteen kuukauteen.
It comes from the Gigashadow...
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Riippuu aika paljon figusta. Yleensä 2 tunnista eteen päin.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

tunti-puolitoista menee kääpiöwarruun että se on mukiinmenevä. Charruihin voi käyttää aika runsaammin, päälle neljä tuntia, tietenkin monena päivänä, ettei mene heti puihin.
niih.
ais

Viesti Kirjoittaja ais »

liian kauan eli kaikkiin äijiin menee useampia tunteja enkä tiedä miksi.
Lad

Viesti Kirjoittaja Lad »

suunnilleen kolme tuntii
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Yleensä sähellän paljon pitempään yhden figun kimpussa kun siihen oikeasti aikaa tarviis. Kun munaa jokaisen kohdan kolmesti niin...
Elikkä yleensä figun putsaamiseen, kokoamiseen ja sprayaamiseen menee noin tunti. Jos jotain konversiota alkaa säätämään, niin voi mennä päiviäkin.
Itse maalauksessa menee reilusti 10 tuntia riippuen figusta. Peli figuja koittaa maalata nopeammin, mutta yleensä niissäkin vierähtää aivan liikaa aikaa.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Itselläni pelifiguihin aikaa voi kulua tunnista viiteen tuntiin - riippuen lähinnä siitä, kuinka montaa nappia maalaa kerralla. Showcase-kamaan aikaa taas kuluu 10-40 tuntia.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Mulla menee yhden tavallisen Gery Knightin kanssa sen verran että kaks saa päivässä tehtyä ja voi vielä käydä koulussa ja syödä.
Mutta jos haluan erittäin hienon tehdä niin se vieä tuplasti enemmän aikaa eli päivä! :)
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Hyvän näköiseen figuun menee 10-40 tuntia varovasti arvioiden. Vähemmän kuin toi niin figusta saattaa silti tulla ihan jees. Varsinkin pelifiguissa usein pärjää paljonkin vähemmällä ajalla.
Enemmän kuin 40 tuntia maalaamiseen tarkoittaa yleensä mulla sitä että figu on pilalla. Joko se jää tuossa vaiheessa kesken tai sitten se pitää dipata ja aloittaa alusta.
And they wonder how he dealt with stress so well..
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Keskiverto ukkoon en viitsi hirveästi aikaa tuhlata, siksi maalaankin aina useamman kerralla. Viimeksi 16 marauderia yhdessä yössä (n.11:00-04:40). Aamulla kun sitten katteli nii huomas kaikkea hassua, mutta alle 2h korjauksilla sai ihan pelikelpoisen rykmentin. Toisaalta tuota Khornen champpariani olen nyt maalannut jotakuinkin 5 viikkoa (ajassa bout 12h), ja ihan vielä ei ole valmis. Aina sitä löytää kivaa pikkuväsäämistä kunhan vaan viittii etsiä. Pitäis kai oppia vetämään raja jonnekki ;)
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

2-3h+
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”