kauanko maalaatte, että saatte hienoja figuja
kauanko maalaatte, että saatte hienoja figuja
niin haluaisin vain kysyä kuinka kauan te maalaatte että saatte omasta mielestä hienoja figuja
eli kuinka kauan teillä kestää maalata yksi hieno figu?
tai kuinka kauan kestää maalata yksi figu
eli kuinka kauan teillä kestää maalata yksi hieno figu?
tai kuinka kauan kestää maalata yksi figu
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Jaah... tuo onkin vähän kakspiippuinen juttu... minulla on tuossa kaksi charrua (toinen modattu emperors champaksi vanhasta metalli longfangista ja oman chapterin pää charru BA DC chaplainista) joita olenkin maalaillut vasta n. 3-4vuotta (tosin välissä oli vuoden paussi) Muuten menee semmoisen "uniikimman" maalamisessa semmoinen 6h - par päevää (maalin kuivumista odotellessa tulee yleensä maalattua semmoinen 1-5 normaali tossuväkeläistä) Mutta noi pitkä aikaiset projektit onkin kohta valmiita (ellen TAAS löydä jonkun siistin näköisen bitzin, jonka vaihan kiinni noihin
, viimeisin vaihto oli tuolle pomolle virallisen EC:n miekka)
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Yleensä ihan pelikuntoon maalatessani maalaukseen käytettävä aika vaihtelee aika paljon (miten jaksaa ja ehtii) Yleensä joku 4h-1päivä, suurempien tyyppien esim. ratsastajien, monsujen maalaamiseen kuluukin sitten enemmän.
Jos hienommin yrittää maalata niin suunnilleen viikko yhteen heeboon. Ei siinä yhdessä päivässä kuitenkaan ehdi niin paljoa maalata kun on niin paljon läksyjä ja muita.
Jos hienommin yrittää maalata niin suunnilleen viikko yhteen heeboon. Ei siinä yhdessä päivässä kuitenkaan ehdi niin paljoa maalata kun on niin paljon läksyjä ja muita.
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
-Archangel Tyrael, Diablo II
muutetaan tätä vielä että kertokaa kauanko menee mmaalata joku
charru esim.EC ja sit vielä aika eli EC ja X tuntia
tavallinen tyyppi (jotain esim jalkaväkee)
ja tästä jalkaväestä kuinka kauan menee maalata yksi jalkaväkeläinen
ja laittakaa se samalla tavalla kuten tuossa mun charru esimerkissä
eli tyyppi ja aika
charru esim.EC ja sit vielä aika eli EC ja X tuntia
tavallinen tyyppi (jotain esim jalkaväkee)
ja tästä jalkaväestä kuinka kauan menee maalata yksi jalkaväkeläinen
ja laittakaa se samalla tavalla kuten tuossa mun charru esimerkissä
eli tyyppi ja aika
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Viesti editoitu pois... Turhaa nipotusta 
Viimeksi muokannut Densetsu, Su 07.12.2003 19:09. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
"relax, we understand j00"
http://www.megatokyo.com/
http://www.megatokyo.com/
No enpa mitää aikaa varaa, mut maalatessa tuntuu aika nopeutuvan ku ajattelee että "maalaanpa tässä hetken enneku simpsonit alkaa" ja sit huomaa et onkin maalannu 2h jotain chaos space marinea. Onkohan miulla mennyt nyt tähän Sotu-entryyn jotain 12 tuntia? (kauheen paljon ku ottaa huomioon työn laadun, luulen että nyt voisin tehdä saman kuudessa tunnissa)
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Yleensä sähellän paljon pitempään yhden figun kimpussa kun siihen oikeasti aikaa tarviis. Kun munaa jokaisen kohdan kolmesti niin...
Elikkä yleensä figun putsaamiseen, kokoamiseen ja sprayaamiseen menee noin tunti. Jos jotain konversiota alkaa säätämään, niin voi mennä päiviäkin.
Itse maalauksessa menee reilusti 10 tuntia riippuen figusta. Peli figuja koittaa maalata nopeammin, mutta yleensä niissäkin vierähtää aivan liikaa aikaa.
Elikkä yleensä figun putsaamiseen, kokoamiseen ja sprayaamiseen menee noin tunti. Jos jotain konversiota alkaa säätämään, niin voi mennä päiviäkin.
Itse maalauksessa menee reilusti 10 tuntia riippuen figusta. Peli figuja koittaa maalata nopeammin, mutta yleensä niissäkin vierähtää aivan liikaa aikaa.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Hyvän näköiseen figuun menee 10-40 tuntia varovasti arvioiden. Vähemmän kuin toi niin figusta saattaa silti tulla ihan jees. Varsinkin pelifiguissa usein pärjää paljonkin vähemmällä ajalla.
Enemmän kuin 40 tuntia maalaamiseen tarkoittaa yleensä mulla sitä että figu on pilalla. Joko se jää tuossa vaiheessa kesken tai sitten se pitää dipata ja aloittaa alusta.
Enemmän kuin 40 tuntia maalaamiseen tarkoittaa yleensä mulla sitä että figu on pilalla. Joko se jää tuossa vaiheessa kesken tai sitten se pitää dipata ja aloittaa alusta.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
MangaReaper
Keskiverto ukkoon en viitsi hirveästi aikaa tuhlata, siksi maalaankin aina useamman kerralla. Viimeksi 16 marauderia yhdessä yössä (n.11:00-04:40). Aamulla kun sitten katteli nii huomas kaikkea hassua, mutta alle 2h korjauksilla sai ihan pelikelpoisen rykmentin. Toisaalta tuota Khornen champpariani olen nyt maalannut jotakuinkin 5 viikkoa (ajassa bout 12h), ja ihan vielä ei ole valmis. Aina sitä löytää kivaa pikkuväsäämistä kunhan vaan viittii etsiä. Pitäis kai oppia vetämään raja jonnekki 
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro