Jaahas, Emperorin statit joku sitten keksinyt.
Jaahas, Emperorin statit joku sitten keksinyt.
http://www.angelfire.com/ut/spacemarine ... peror.html
Joku näköjään väänsi Emperorille statitkin (oli tarkoitus laittaa tämä aluksi siihen missä puhuttiin primarkkien mahdollissista stateista mutta ei löytynyt). Tuostahan sitten voisi vääntää ne Primarkkien statit.
Joku näköjään väänsi Emperorille statitkin (oli tarkoitus laittaa tämä aluksi siihen missä puhuttiin primarkkien mahdollissista stateista mutta ei löytynyt). Tuostahan sitten voisi vääntää ne Primarkkien statit.
-
Itiöpesäke
Eikös se Toughness vain kuvasta sitä että kuinka vaikea kyseistä hahmoa on vahingoittaa?kääpiökuningas kirjoitti:Aika karseata minä-olen-special-charru-ja-mätän-puoli-armeijaa-yksikseni-meininkiä. Millä ilveellä Keisarille T6? Hänhän oli aika tavallinen immeinen... Ainakin ruumiiltaan.
Esim. Space Wolveseilla moottoripyörä-hemmoilla on T5, kun jalkaväellä se on normaali 4.
But for the dead, their life will never be the same again.
No eihän tuo vielä mitään, 2nd editionin keisarilla oli toughness 7, 6 woundia ja heräsi kuolleista d6:lla tuloksilla 1-4. Toisessa editiossa osattiin tehdä kokonaisia armeijoita tappavia super-lordeja ihan "tavallisista" marine psykereistäkin joten keisarikin oli aika häijy.kääpiökuningas kirjoitti:Aika karseata minä-olen-special-charru-ja-mätän-puoli-armeijaa-yksikseni-meininkiä. Millä ilveellä Keisarille T6? Hänhän oli aika tavallinen immeinen... Ainakin ruumiiltaan.
Muutamalle kuuluisimmalle primarchille oli myös statit, jostain epävirallisilta sivuilta latailin vuosia sitten...
- Egi
Eikös jokin kyky joillakin armeijoilla laske LD-arvoa? Muistelisin vain jostakin kuulleeni/lukeneeni...*heh*...tuo varmaan lähinnä tarkoittaa, että tämä kaveri ei aio munata LD-testejä, joita hän muutenkin harvemmin ottaa...*grinn*
Muuten, kävikö kenelläkään mielessä ne Daemonhuntterien ihme-aseet, joilla ei saa invu savea? *evil grinn*
Muuten, kävikö kenelläkään mielessä ne Daemonhuntterien ihme-aseet, joilla ei saa invu savea? *evil grinn*
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Zsekatkaapa se tempestblade, ei välttämättä paras mahdollinen ase:

Eli mites tää nyt meneekään, vihollisten osuessa, ase kuolee automaattisesti äänekkäittä woud ja armoursaveja. Vai enemy?
ja lisää hauskoja:
Eli kyllä GW:n viralliset tuoteet on onneksi vielä vähän huolitellumpia
Any enemy hit the Tempestblade is automatically killed with no to wound or armor save aloud.
Eli mites tää nyt meneekään, vihollisten osuessa, ase kuolee automaattisesti äänekkäittä woud ja armoursaveja. Vai enemy?
ja lisää hauskoja:
The Emperor and his entire army are immune to leadership
Eli kyllä GW:n viralliset tuoteet on onneksi vielä vähän huolitellumpia
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ihme hommaa tuo T6. Aluksi luulin, että se on insta killiä vastaa, mutta ei. Kaveri on bodannu kans aika kovasti, kun omistaa S6 ja on tuo sihtikin pojalla kunnos, mutta muuten ihan uskottava jättiläinen.kääpiökuningas kirjoitti:Aika karseata minä-olen-special-charru-ja-mätän-puoli-armeijaa-yksikseni-meininkiä. Millä ilveellä Keisarille T6? Hänhän oli aika tavallinen immeinen... Ainakin ruumiiltaan.
Niin se onkin. Perustaen tuohon mopo kohtaan: Mopo antaa lisäsuojaa, joten heillä on parempi T, mutta se ei auta mitään instant kill vastaan.elPANTERA
Eikös se Toughness vain kuvasta sitä että kuinka vaikea kyseistä hahmoa on vahingoittaa?
Esim. Space Wolveseilla moottoripyörä-hemmoilla on T5, kun jalkaväellä se on normaali 4
Now, One Day I Started To Tell Everyone That `Killing is my Business...`
Ihmiset kamoon! Jos jollain wannabe-kovis-mikälie demoniprinssillä on T6 niin miksi hitossa ei voisi Keisarillakin olla? Sen verran kovis tämä herra kuitenkin on...
Näitä sääntöjä olisi varmaan ihan hubaa testata jossain 5000 pisteen superhupi pelissä. Tosin silloin pitäisi saada mukaan myöskin Horus...
Hmm...
Näitä sääntöjä olisi varmaan ihan hubaa testata jossain 5000 pisteen superhupi pelissä. Tosin silloin pitäisi saada mukaan myöskin Horus...
Hmm...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- ankara halla
- Valvoja
Täällä on statit niin Keisarille, Horukselle kuin Primarkoillekkin.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- The Captain
- Valvoja
Eivät oikein vakuuta, varsinkaan Snaguinius (sic!). Sen erikoiskyvyt näyttävät siltä kuin se itse kärsisi omasta kuolemastaan (antaa red furyn ja black ragen sekä ihmevampyyrijutun kaikille Blood Angeleille - tosi enkeli!).ankara halla kirjoitti:Täällä on statit niin Keisarille, Horukselle kuin Primarkoillekkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kieltämättä hyvä pointti... eikös nämä taantuman merkit olleet Sanguiniuksen kuoleman syytä... 
Sitten tuo primarkkien 4+ invu kuulostaa vähän naurettavalta... on pitänyt änkeä se jokaiselle niistä (tiedän tiedän, Horuksella on lopulta parempi) jollakin naurettavalla tekosyyllä...
Yksi on niin MisterMuscle, että saa invun... toinen taas niin nopea...*sigh* olisivat voineet hieman pistää eroavaisuuksia näihin...
Btw... pettävätkö silmäni minua, vai eikö tuolla ollut Russia tai Lionia? *sigh*
Sitten tuo primarkkien 4+ invu kuulostaa vähän naurettavalta... on pitänyt änkeä se jokaiselle niistä (tiedän tiedän, Horuksella on lopulta parempi) jollakin naurettavalla tekosyyllä...
Btw... pettävätkö silmäni minua, vai eikö tuolla ollut Russia tai Lionia? *sigh*
"Did you trust and elf??!!"
Ei nuo aivan tarpeeksi kovia olleet, niiden täytyisi olla sellaisia että kun ne on pelissä vastustajalla ei ole ainuttakaan mahdollisuutta pärjätä. Ei olisi mitään järkeä jos joku tusina örkki bossi retinuella pistää turpaan Ihmiskunnan parhaimmille taistelijoille joiden tarkoitus on valloittaa galaxeja (tai ainakin planeettoja!).
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
- ankara halla
- Valvoja
Jos välttämättä haluaa pelata Keisarilla, Horuksella tai muilla puolijumalilla niin luulisin, että on parasta sopia kyseisten hahmojen statit vastustajan kanssa ja sopeuttaa niitä pelattavan pelin mukaan (eli 1500pts pelissä Keisari ei olisi ihan yhtä übermättäjä kuin 5000pts pelissä).
Kaikenkaikkiaan, tämän tason olennot eivät edes mielestäni sovi kovin hyvin 40k skaalaan. EPIC:iin voisi ehkä jo harkitakkin ihan kokeilumielessä mutta...
Kaikenkaikkiaan, tämän tason olennot eivät edes mielestäni sovi kovin hyvin 40k skaalaan. EPIC:iin voisi ehkä jo harkitakkin ihan kokeilumielessä mutta...
*täysin samaa mieltä*del Rey kirjoitti:Mielestäni Keisarille ja Primarkoille ei pitäisi edes keksiä/kehitellä sääntöjä ja ominaisuuksia, vaan heidät pitäisi jättää pelkästään fluffiin!
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- The Captain
- Valvoja
Ota huomioon, että Keisari on galaksin voimakkain psyykkeri, jopa niin voimakas, että Kaaoksen jumalat pelkäävät sitä. Primarkat taas hakkasivat jo pikkupentuina kokonaisia vihollislaumoja, täysikasvuisena taas esim. Sanguinius piteli Keisarin palatsin porttia yksinään Kaaoksen armeijaa vastaan.Fumi kirjoitti: Kuka tommosia edes jaksaa väsää, jättää sen märkänevän ukon oman onnensa nojaan eikä keksi satuja päästä. Ei Emperorin pitäs olla kun joku Aban tasonen äijä jos sitäkään.
Yhden demoniprimarkan (en nyt muista, kuka se oli) nujertamiseen tarvittiin kokonainen komppania Grey Knighteja.
Vanhassa Epicissähän on ihan viralliset statit ja figut Kaaoksen demoniprimarkoille, eivätkä ne nyt ihan turhia kavereita siinä olleet. 40K-skaalassa primarkat (demoneita eli ei) o(li)vat aivan liian kovia millekään pelikentälle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?