"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jaahas, Emperorin statit joku sitten keksinyt.

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Mysterous

Jaahas, Emperorin statit joku sitten keksinyt.

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

http://www.angelfire.com/ut/spacemarine ... peror.html
Joku näköjään väänsi Emperorille statitkin (oli tarkoitus laittaa tämä aluksi siihen missä puhuttiin primarkkien mahdollissista stateista mutta ei löytynyt). Tuostahan sitten voisi vääntää ne Primarkkien statit.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Aika karseata minä-olen-special-charru-ja-mätän-puoli-armeijaa-yksikseni-meininkiä. Millä ilveellä Keisarille T6? Hänhän oli aika tavallinen immeinen... Ainakin ruumiiltaan.
niih.
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Ihan ok statit, hiukan laimeat spyykkiset voimat, niiden ainakin pitäisi olla paremmat.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Itiöpesäke

Viesti Kirjoittaja Itiöpesäke »

Vielä consolidate 6" nii vihut ei maha mitää :D
Ensimmäisenä itiöt
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
elPANTERA

Viesti Kirjoittaja elPANTERA »

kääpiökuningas kirjoitti:Aika karseata minä-olen-special-charru-ja-mätän-puoli-armeijaa-yksikseni-meininkiä. Millä ilveellä Keisarille T6? Hänhän oli aika tavallinen immeinen... Ainakin ruumiiltaan.
Eikös se Toughness vain kuvasta sitä että kuinka vaikea kyseistä hahmoa on vahingoittaa?

Esim. Space Wolveseilla moottoripyörä-hemmoilla on T5, kun jalkaväellä se on normaali 4.
But for the dead, their life will never be the same again.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Eipä lukenut kuinka suureen armeijaan saa ton juipin ottaa, mutta veikkaisin ehkä 5000+ pojoa.... :D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
VonLexuza

Viesti Kirjoittaja VonLexuza »

Mites tuolla on Leadership 12? Eikö ne testit pidä heittää juuri tuon luvun alle ja eikös jokaisessa stattikohdassa ole se 10 maksimi? :P

Aika superjuustolta näyttää muutenkin, hyi hyi!
Egi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Egi »

kääpiökuningas kirjoitti:Aika karseata minä-olen-special-charru-ja-mätän-puoli-armeijaa-yksikseni-meininkiä. Millä ilveellä Keisarille T6? Hänhän oli aika tavallinen immeinen... Ainakin ruumiiltaan.
No eihän tuo vielä mitään, 2nd editionin keisarilla oli toughness 7, 6 woundia ja heräsi kuolleista d6:lla tuloksilla 1-4. Toisessa editiossa osattiin tehdä kokonaisia armeijoita tappavia super-lordeja ihan "tavallisista" marine psykereistäkin joten keisarikin oli aika häijy.

Muutamalle kuuluisimmalle primarchille oli myös statit, jostain epävirallisilta sivuilta latailin vuosia sitten...
- Egi
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Eikös jokin kyky joillakin armeijoilla laske LD-arvoa? Muistelisin vain jostakin kuulleeni/lukeneeni...*heh*...tuo varmaan lähinnä tarkoittaa, että tämä kaveri ei aio munata LD-testejä, joita hän muutenkin harvemmin ottaa...*grinn*

Muuten, kävikö kenelläkään mielessä ne Daemonhuntterien ihme-aseet, joilla ei saa invu savea? *evil grinn*
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Zsekatkaapa se tempestblade, ei välttämättä paras mahdollinen ase:

Any enemy hit the Tempestblade is automatically killed with no to wound or armor save aloud.
:D

Eli mites tää nyt meneekään, vihollisten osuessa, ase kuolee automaattisesti äänekkäittä woud ja armoursaveja. Vai enemy?

ja lisää hauskoja:
The Emperor and his entire army are immune to leadership

Eli kyllä GW:n viralliset tuoteet on onneksi vielä vähän huolitellumpia ;)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
sanp0

Viesti Kirjoittaja sanp0 »

Ihme hommaa tuo T6. Aluksi luulin, että se on insta killiä vastaa, mutta ei. Kaveri on bodannu kans aika kovasti, kun omistaa S6 ja on tuo sihtikin pojalla kunnos, mutta muuten ihan uskottava jättiläinen.
elPANTERA
Eikös se Toughness vain kuvasta sitä että kuinka vaikea kyseistä hahmoa on vahingoittaa?

Esim. Space Wolveseilla moottoripyörä-hemmoilla on T5, kun jalkaväellä se on normaali 4
Niin se onkin. Perustaen tuohon mopo kohtaan: Mopo antaa lisäsuojaa, joten heillä on parempi T, mutta se ei auta mitään instant kill vastaan.
Now, One Day I Started To Tell Everyone That `Killing is my Business...`
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Ihmiset kamoon! Jos jollain wannabe-kovis-mikälie demoniprinssillä on T6 niin miksi hitossa ei voisi Keisarillakin olla? Sen verran kovis tämä herra kuitenkin on...

Näitä sääntöjä olisi varmaan ihan hubaa testata jossain 5000 pisteen superhupi pelissä. Tosin silloin pitäisi saada mukaan myöskin Horus...
Hmm... :D
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Täällä on statit niin Keisarille, Horukselle kuin Primarkoillekkin.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

ankara halla kirjoitti:Täällä on statit niin Keisarille, Horukselle kuin Primarkoillekkin.
Eivät oikein vakuuta, varsinkaan Snaguinius (sic!). Sen erikoiskyvyt näyttävät siltä kuin se itse kärsisi omasta kuolemastaan (antaa red furyn ja black ragen sekä ihmevampyyrijutun kaikille Blood Angeleille - tosi enkeli!).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Kieltämättä hyvä pointti... eikös nämä taantuman merkit olleet Sanguiniuksen kuoleman syytä... ;)

Sitten tuo primarkkien 4+ invu kuulostaa vähän naurettavalta... on pitänyt änkeä se jokaiselle niistä (tiedän tiedän, Horuksella on lopulta parempi) jollakin naurettavalla tekosyyllä... ;) Yksi on niin MisterMuscle, että saa invun... toinen taas niin nopea...*sigh* olisivat voineet hieman pistää eroavaisuuksia näihin...

Btw... pettävätkö silmäni minua, vai eikö tuolla ollut Russia tai Lionia? *sigh*
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Ei nuo aivan tarpeeksi kovia olleet, niiden täytyisi olla sellaisia että kun ne on pelissä vastustajalla ei ole ainuttakaan mahdollisuutta pärjätä. Ei olisi mitään järkeä jos joku tusina örkki bossi retinuella pistää turpaan Ihmiskunnan parhaimmille taistelijoille joiden tarkoitus on valloittaa galaxeja (tai ainakin planeettoja!).
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
del Rey

Viesti Kirjoittaja del Rey »

Mielestäni Keisarille ja Primarkoille ei pitäisi edes keksiä/kehitellä sääntöjä ja ominaisuuksia, vaan heidät pitäisi jättää pelkästään fluffiin!
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Jos välttämättä haluaa pelata Keisarilla, Horuksella tai muilla puolijumalilla niin luulisin, että on parasta sopia kyseisten hahmojen statit vastustajan kanssa ja sopeuttaa niitä pelattavan pelin mukaan (eli 1500pts pelissä Keisari ei olisi ihan yhtä übermättäjä kuin 5000pts pelissä).

Kaikenkaikkiaan, tämän tason olennot eivät edes mielestäni sovi kovin hyvin 40k skaalaan. EPIC:iin voisi ehkä jo harkitakkin ihan kokeilumielessä mutta...
del Rey kirjoitti:Mielestäni Keisarille ja Primarkoille ei pitäisi edes keksiä/kehitellä sääntöjä ja ominaisuuksia, vaan heidät pitäisi jättää pelkästään fluffiin!
*täysin samaa mieltä*
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Fujix

Viesti Kirjoittaja Fujix »

2 sanaa noista super statseista:

"Aivan turhat"

Kuka tommosia edes jaksaa väsää, jättää sen märkänevän ukon oman onnensa nojaan eikä keksi satuja päästä. Ei Emperorin pitäs olla kun joku Aban tasonen äijä jos sitäkään. LD 12, jee... Näinhän se käy
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Fumi kirjoitti: Kuka tommosia edes jaksaa väsää, jättää sen märkänevän ukon oman onnensa nojaan eikä keksi satuja päästä. Ei Emperorin pitäs olla kun joku Aban tasonen äijä jos sitäkään.
Ota huomioon, että Keisari on galaksin voimakkain psyykkeri, jopa niin voimakas, että Kaaoksen jumalat pelkäävät sitä. Primarkat taas hakkasivat jo pikkupentuina kokonaisia vihollislaumoja, täysikasvuisena taas esim. Sanguinius piteli Keisarin palatsin porttia yksinään Kaaoksen armeijaa vastaan.

Yhden demoniprimarkan (en nyt muista, kuka se oli) nujertamiseen tarvittiin kokonainen komppania Grey Knighteja.

Vanhassa Epicissähän on ihan viralliset statit ja figut Kaaoksen demoniprimarkoille, eivätkä ne nyt ihan turhia kavereita siinä olleet. 40K-skaalassa primarkat (demoneita eli ei) o(li)vat aivan liian kovia millekään pelikentälle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”