Epic Armageddonia Advance Orderista
Epic Armageddonia Advance Orderista
Nyt sitä saa, nyt sitä saa....
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300808
Eipä tarvitse taaskaan miettiä mihin käyttää veronpalautuksia.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300808
Eipä tarvitse taaskaan miettiä mihin käyttää veronpalautuksia.
-Janne Korhonen
ODERINT DUM METUANT
ODERINT DUM METUANT
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
- I.C. Wiener
- Viesti:
Siis tietysti figuilijalla pitää olla maalaamatonta lyijyä kaapissa; etkös ole kuullut, että figuilija kuolee samalla sekunnilla kuin viimeinenkin figuuri on maalattu?
Ajattele maalaamattomien figujen ostamista henkivakuutuksena. nimim. n. viisi kiloa maalaamatonta valkometallia kaapeissa.
Itse pelailin epicciä niihin aikoihin kun se vielä oli space marine, eli kymmenisen vuotta sitten. Nyt kuitenkin sääntöjä on kehuttu, ainakin joidenkin foorumin asukeiden toimesta. Säännöt olen vilkuillut toki läpi, mutta mikä tekee niistä niin poikkeuksellisen hyvät, että peliä kannattaisi taas alkaa pelaamaan - ja hakemaan jälleen maalattavaksi sekä käytettäväksi yksi niistä monista n. 8000pts:n armeijoista mitä tuolla kaapeissa pölyttyy? Jos jollakin on hetki ylimääräistä aikaa, markkinoikaa toki peliä minulle.
Ajattele maalaamattomien figujen ostamista henkivakuutuksena. nimim. n. viisi kiloa maalaamatonta valkometallia kaapeissa.
Itse pelailin epicciä niihin aikoihin kun se vielä oli space marine, eli kymmenisen vuotta sitten. Nyt kuitenkin sääntöjä on kehuttu, ainakin joidenkin foorumin asukeiden toimesta. Säännöt olen vilkuillut toki läpi, mutta mikä tekee niistä niin poikkeuksellisen hyvät, että peliä kannattaisi taas alkaa pelaamaan - ja hakemaan jälleen maalattavaksi sekä käytettäväksi yksi niistä monista n. 8000pts:n armeijoista mitä tuolla kaapeissa pölyttyy? Jos jollakin on hetki ylimääräistä aikaa, markkinoikaa toki peliä minulle.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
No itse olen aloittanut vasta näiden uusien sääntöjen myötä, joten en osaa verrata peliä aiempiin laitoksiin. Muutenkin olen aika huono kertomaan miksi jostain pidän. Mutta mikään muu pelaamani GW:n peli ei tunnu miltään enää sen jälkeen kun ekan kerran näitä sääntöjä koetin.
Teekkari osaa varmasti sanoa tähän jotain mielekästä kun on pelaillut vanhempaakin laitosta.
Mutta koita ihmeessä edes kerran, sillähän sen huomaa. Sunhan ei ilmeisesti tarvitse edes investoida peliin..
Mutta sen mitä olen ulkomaisiltakin foorumeilta lukenut niin peliä ensimmäisestä laitoksestakin asti pelanneet ovat sitä mieltä että nämä ovat varsin loistavat säännöt jotka onnistuneesti yhdistävät hyvät puolet vanhoista.
Teekkari osaa varmasti sanoa tähän jotain mielekästä kun on pelaillut vanhempaakin laitosta.
Mutta koita ihmeessä edes kerran, sillähän sen huomaa. Sunhan ei ilmeisesti tarvitse edes investoida peliin..
Mutta sen mitä olen ulkomaisiltakin foorumeilta lukenut niin peliä ensimmäisestä laitoksestakin asti pelanneet ovat sitä mieltä että nämä ovat varsin loistavat säännöt jotka onnistuneesti yhdistävät hyvät puolet vanhoista.
-
Musta Setä
Noissa boksejen hintatiedoissa on ilmeisesti tapahtunut useampikin typo. Esim land raider boksi maksaa £12, ei £20. Hintaviahan nuo ovat silti. Tilaamalla Forgesta säästää huomattavasti. Ainakin IGn tankkeja saa sieltä halvemmalla.
-Älä poika wareta!
-en mää wareta. mää vaan varmuuskopioin netin. jos se vaikka hajoo.
-en mää wareta. mää vaan varmuuskopioin netin. jos se vaikka hajoo.
Ihmisillä on ollut hieman huonoja kokemuksia Forgen resiinitankkien kestävyysestä pelikäytössä. Varsinkin ohuempien osien kohdalla. Henkilökohtaista kokemusta ei ole joten puhtaasti hevosmiesten tietotoimiston uutisia.
Mutta kaartillehan sieltä löytyy myös sellaista kalustoa jota ei ainakaan vielä edes saa GW:n listoilta. Esim Salamanderit.
Mutta kaartillehan sieltä löytyy myös sellaista kalustoa jota ei ainakaan vielä edes saa GW:n listoilta. Esim Salamanderit.