"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Epic Armageddonia Advance Orderista

Teekkari
Viesti:

Epic Armageddonia Advance Orderista

Viesti Kirjoittaja Teekkari »

Nyt sitä saa, nyt sitä saa....

http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300808

Eipä tarvitse taaskaan miettiä mihin käyttää veronpalautuksia.
-Janne Korhonen
ODERINT DUM METUANT
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Its cant be, no no no nooo. *pieni hiljaisuus* JESSSS!!! Hienoja ukkoja jne.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Taitaa tulla epicin aloittaminen vastaan.. Kyllä noilla hintaakin löytyy ;) eikös imperial guardeille tule jalkaväkeä ollenkaan?
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Yleensä en ole jaksanut kauheasti hinnoista täällä purnata mutta: 10 tankkia ja hinta 20 puntaa. Ne tankit ei ainakaan ennen olleet mitään isoja. Huhhuh...ei taida tulla massiiviset taistelut mitenkään halvaksi.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Olin myös haaveillut valtavan kokoisista tankki armeijoista, mutta kun katsoin noita hintoja niin Kuva
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
thepanu

Viesti Kirjoittaja thepanu »

Joo, vähän on hintavia kyllä. 650 pisteen edestä siinä on vaunuja.

Mutta kyllä se niin on että tilausta tuonne lähtee, vaikka kaikki tähän astisetkaan ei ole vielä maalissa, mutta taitanee olla figuharrastajien vitsaus noin yleensäkkin, siis uusien ostaminen ennenkuin vanhat on maalissa..
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Siis tietysti figuilijalla pitää olla maalaamatonta lyijyä kaapissa; etkös ole kuullut, että figuilija kuolee samalla sekunnilla kuin viimeinenkin figuuri on maalattu?

Ajattele maalaamattomien figujen ostamista henkivakuutuksena. nimim. n. viisi kiloa maalaamatonta valkometallia kaapeissa.

Itse pelailin epicciä niihin aikoihin kun se vielä oli space marine, eli kymmenisen vuotta sitten. Nyt kuitenkin sääntöjä on kehuttu, ainakin joidenkin foorumin asukeiden toimesta. Säännöt olen vilkuillut toki läpi, mutta mikä tekee niistä niin poikkeuksellisen hyvät, että peliä kannattaisi taas alkaa pelaamaan - ja hakemaan jälleen maalattavaksi sekä käytettäväksi yksi niistä monista n. 8000pts:n armeijoista mitä tuolla kaapeissa pölyttyy? Jos jollakin on hetki ylimääräistä aikaa, markkinoikaa toki peliä minulle. :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
thepanu

No itse olen aloittanut vasta näiden uusien sääntöjen myötä, joten en osaa verrata peliä aiempiin laitoksiin. Muutenkin olen aika huono kertomaan miksi jostain pidän. Mutta mikään muu pelaamani GW:n peli ei tunnu miltään enää sen jälkeen kun ekan kerran näitä sääntöjä koetin.

Teekkari osaa varmasti sanoa tähän jotain mielekästä kun on pelaillut vanhempaakin laitosta.

Mutta koita ihmeessä edes kerran, sillähän sen huomaa. Sunhan ei ilmeisesti tarvitse edes investoida peliin..

Mutta sen mitä olen ulkomaisiltakin foorumeilta lukenut niin peliä ensimmäisestä laitoksestakin asti pelanneet ovat sitä mieltä että nämä ovat varsin loistavat säännöt jotka onnistuneesti yhdistävät hyvät puolet vanhoista.
Musta Setä

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

Imperiumin ajoneuvot ja tällaiset ovat hienoja, totta, joskin aika surkean hintaisia...siis surkeita lompakon kannalta.

Mutta örkit...nyaaargh! Eihän tuollaisia katso Penttikään! Gunwagon kaiken huippu!

Missäs se goottisuus piileskelee...?!
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

Örkkien gunwagonit ovat kokoelma wanhoja epicin örkkitankkeja. Örkkejen ei ole tarkoituskaan olla goottisia. Koita nyt kuvitella angstinen metalli-gootti-teini-örkki =)
-Älä poika wareta!
-en mää wareta. mää vaan varmuuskopioin netin. jos se vaikka hajoo.
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Hintavahkoa...
No jos nyt ostais ensin yhden örkki boksin, ja vasta sen jälkeen katsois tarkemmin.
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

Noissa boksejen hintatiedoissa on ilmeisesti tapahtunut useampikin typo. Esim land raider boksi maksaa £12, ei £20. Hintaviahan nuo ovat silti. Tilaamalla Forgesta säästää huomattavasti. Ainakin IGn tankkeja saa sieltä halvemmalla.
-Älä poika wareta!
-en mää wareta. mää vaan varmuuskopioin netin. jos se vaikka hajoo.
thepanu

Ihmisillä on ollut hieman huonoja kokemuksia Forgen resiinitankkien kestävyysestä pelikäytössä. Varsinkin ohuempien osien kohdalla. Henkilökohtaista kokemusta ei ole joten puhtaasti hevosmiesten tietotoimiston uutisia.

Mutta kaartillehan sieltä löytyy myös sellaista kalustoa jota ei ainakaan vielä edes saa GW:n listoilta. Esim Salamanderit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Epic Armageddon”