"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Harmaita Ritareita

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
migsula

Harmaita Ritareita

Viesti Kirjoittaja migsula »

Aurinkoarmas käväs joten sain hiukka parempia kuvia ku muuten viime aikoina. Tälläset tässä viimeistelin kinkkua sulatellessa. Hullu urakka...

Kuva

Kuva
☠️
Taruman

Viesti Kirjoittaja Taruman »

ihan H hienoja
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Taisi olla kiitettävän kokoinen kinkku kun sulatelessa tollaset ehti tehdä... Sitä taattua tyyliä, mitä sinulta on opittu odottamaan. Armorien harmahtavat osat ei kuvissa näytä ihmeellisiltä, mutta luonnossa varmaan jotain aivan tajutonta. Edelleen nuo salamat lämmittävät mieltäni.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

On se vaan niin tylyä... Itse luulin jo maalanneeni hyvännäköisiä Harmaita Nihtejä ja sitten eksyin tähän topicciin... ;)
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Voe.. huhhuh. Aivan uskomatonta.. nämä ovat siis ilmeisesti vielä pelinappeja?
Aivan upeita, varsinkin nuo nemesiksien terät, joiden varjossa kalpenee noi basetkin.

Mahtavaa, taattua migsulalaatua :)
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

OMG!
Miten tollasia maalataan... En ees kehtaa vilkasta omia nappejani.
En minä vain keksi noista pahaa sanottavaa!
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

On muuten ihan v*tun hienoja. Tosi jees. Vieläkun olet nuo kaikki jaksanu maalata noin hienosti niin tosi hyvä!
BEE BEDEE BYI
soldier

Viesti Kirjoittaja soldier »

joo nuo on aivan huippuja
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Voiiihh....miksei jumala suonut mua tollasella maalaustaidolla??? Noi on suorastaan TÄYDELLISESTI maalattuja!!!! Noist ei kukaan voi sanoo pahaa sanaa..
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ainoana huonona puolena figusta löydän hopean "elottomuuden" jotenkin se ei vaan sovi noihin figuihin ja kun söherrykset (tekstit) joita on ainakin jaloissa on jätetty vain hopean väriseksi niin ne melkein pilaavat figut.

Mutta muuten nuo on oikein hyvän näköisiä, menevät ihan vain noinkin ja eihän kukaan voi oppia maalaamaan mitenkään muuten kun maalaamalla joten maalaamaan sieltä!
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

mun mielestä toi hopea näyttää jotenkin suttuiselta noista kuvista.
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

'leuka loksahtaa' örg...
(siis hienoja)
I'm back.
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Oikein upeita!

Muhun vain ei jotenkin iskenyt noiden elottomuus, joka varmaankin johtuu kuvista. Kauanko suurinpiirtein menee aikaa maalata yksi figu? Entä koko ryhmä? Olen maalaamassa Sterniä (paitsi nyt on tauko) samoilla väreillä.

PS. Nuo salamat noissa on aseissa olisi mun mielestä voinut jättää vain charruille, koska nyt sen teho tuntuu häviävän kun jokaisella näkyy sellaisia. Tosin vastaa fluffia ja ehkä se johtuu vain musta.

Piti oikein väkisin vääntää jotain moitetta, mutta aivan ällistyttäviä nuo ovat.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

No ihan hienoja, mutta jotenkin elottomia ja levottomia... <--- muuten hyvä riimi.
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Sanoisin että "elottomuus" hopeassa johtuu kuvista. Veikkaanpa että luonnossa on "eloisaamman näköisiä". Mutta minun mielestäni figut ovat upeita, vaikkeivat kuvat välttämättä oikeutta niille tee. Nuo salamat iskevät minuunkin ne vain ovat.. niin hienoja (en sitten mitään muuta keksinyt) Niin ja nuo kaavut sopivat täydellisesti hopeisiin ja kultaisiin haarniskoihin.

P.S Taattua Migsula- laatua :)
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

kyllä ne sitten osaa olla hienoja
(hiljenee ja miettii kuinka voisi itse maalata noin hienosti)
hienoja on hienoja on
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Tahtoisin nähdä isompia kuvia yksittäisistä figuista. Vähän häiritsee toi kun nuo ovat toistensa edessä.. Mutta on kyllä hieno ryhmä! Onko nuo vihreät muuten varjostettu sinisellä, vai näenkö näkyjä? Toi weatherointi toimii, mut metallista en osaa mitään sanoa kun ei tuo metallinen metalli toimi täydellä teholla näissä kuvissa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Oho taas vaihteeks jotain todella kivan näköstä sulta :D. Niin samaa sanosin kuin VJ, eli siis lähempää kuvia varsinki yksitäisistä hahmoista, ja ehkä vielä enemmän valoja suunattu figuihin varsinkin vähänkään kolossa olevat kohat on aika varjossa nyt.

Niin noi väri on tosi kivat mun mielestä, metallit on onnistunut kivasti, ei sellasta liian tuhrusta paksuhkoa metalli kerrosta jota ois inkattu moneen kertaan, tai ei ainakaan näytä siltä :D, vaan siis toi on tosi mukavan näkönen tollasena. Kulta oli mun mielestä kyllä kiva, mutta mun mielestä siinä näky toi inkattu kohta liian tarkasti, jotenki ois ollu mukavampi jos siinä olisi ollut enemmän peittävää sellasta kultasen olosta pintaa, ja sitten ihan koloissa ja lineissä ois ollut inkatua.

Toi weatheraus efekti kyllä puree, mutta itse toisen koulukunnan edustajan pidän vaan jotenki siistymmästä yleisilmeestä weatheratuisa figussa. Muuta paha sanoa kun kuvat on niin kaukaa, muuten kyllä noi värit on todella kivat metalleissa varsinkin tossa ihan perus "harmaassa metallissa".

Salama efekti o tosi mukava kyllä :D, se sopi kyllä noihin, tosin jäi häirittemään se että sitä terää ei ollut muuten korosteltu tai varjostettu mihinkään suuntaan, mutta se kyllä sinänsä sopi tuohon tyyliin.

Noh Wow ja vielä kerran WOW :D, taas jotain aivan käsitmättömän hienoa sinulta.
LarZal

Viesti Kirjoittaja LarZal »

minun mielestäni noi on aivan sairaan upeita, ja mitä siihen elottomuuteen tulee, ei tunnu minusta missään. nyt nuo näyttävät kylmiltä tappokoneilta. Ja SE on hienoa! varsinkin veli-kapteeni, huhhuh
mutta, tee palvelus ja maalaa se tekstit kullalla :)

ittekkin maalaan sterniä, ja kuvittelin että oho, tulipa ihan hieno, mutta taitaa nyt päästä kylpyyn :D
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

VJ kirjoitti: Onko nuo vihreät muuten varjostettu sinisellä, vai näenkö näkyjä? Toi weatherointi toimii, mut metallista en osaa mitään sanoa kun ei tuo metallinen metalli toimi täydellä teholla näissä kuvissa.
Tarkat silmät!!!
Itseasiassa se on varjostettu violetilla, mutta se että näit edes sinistä noista kuvista on suoritus sinäänsä.

Toi metallin kuvaaminen on semmonen juttu jonka kanssa oon nostanu kädet pystyyn. Ei siitä vaan saa kuvia jolla ois mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Nyt vielä Citadelin uus mattalakka on myös oikeasti mattaa!! joten sellanen kiiltojen katoaminen lisää ongelmia kuvauksessa ennestään. Toisaalta mä oon ollu ihan innoissani siitä lakasta muiden figujen kannalta. Näihin taas aion käsin maalata kiiltavämpiä alueita ohennetulla kiiltävällä lakalla.

Kiitos vaan kaikille risuista ja ruusuista.

Ainii ja joku kysy ajasta, ni kyllä näihinmeni ikuisuus. Maalailin vaan noi perus panssarien metallit ja kullat syksyn mittaan, mutta sitten vielä kaikki detail, joka ei saanu lipsua yhtään, koska metallin korjaaminen ois taas hullu duuni. Varmaan ainakin 4-5 tuntia jamppa, ehkä enemmänkin? Ja Grand Masteriin vielä enemmän ku kokeilin juttuja kaavun kanssa.
☠️
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”