Oho taas vaihteeks jotain todella kivan näköstä sulta

. Niin samaa sanosin kuin VJ, eli siis lähempää kuvia varsinki yksitäisistä hahmoista, ja ehkä vielä enemmän valoja suunattu figuihin varsinkin vähänkään kolossa olevat kohat on aika varjossa nyt.
Niin noi väri on tosi kivat mun mielestä, metallit on onnistunut kivasti, ei sellasta liian tuhrusta paksuhkoa metalli kerrosta jota ois inkattu moneen kertaan, tai ei ainakaan näytä siltä

, vaan siis toi on tosi mukavan näkönen tollasena. Kulta oli mun mielestä kyllä kiva, mutta mun mielestä siinä näky toi inkattu kohta liian tarkasti, jotenki ois ollu mukavampi jos siinä olisi ollut enemmän peittävää sellasta kultasen olosta pintaa, ja sitten ihan koloissa ja lineissä ois ollut inkatua.
Toi weatheraus efekti kyllä puree, mutta itse toisen koulukunnan edustajan pidän vaan jotenki siistymmästä yleisilmeestä weatheratuisa figussa. Muuta paha sanoa kun kuvat on niin kaukaa, muuten kyllä noi värit on todella kivat metalleissa varsinkin tossa ihan perus "harmaassa metallissa".
Salama efekti o tosi mukava kyllä

, se sopi kyllä noihin, tosin jäi häirittemään se että sitä terää ei ollut muuten korosteltu tai varjostettu mihinkään suuntaan, mutta se kyllä sinänsä sopi tuohon tyyliin.
Noh Wow ja vielä kerran WOW

, taas jotain aivan käsitmättömän hienoa sinulta.