Tosiaankin, uusien yksiköiden työntäessä joka reiästä on homma mennyt aika naurettavaksi rumbaksi... Kuten joku tässä sanoikin (kolmisen kymmentä viestiä sitten), homma menee aivan liian hajanaiseksi. Mitään Mark hommeleita ei tarvitsisi alkaa säätämään jos te nyt ette hinkuisi niitä kaiken maailman rekiä ja pukkejanne. Jo maahiset menivät ainakin omasta mielestäni aivan yli, mutta ihmiset (ilmeisesti sillä hetkellä hyvän ja hauskan idean takia) saivat minut laittamaan maahiset listaan. Jo hakkapeliitat (vaikka hyvä idea muuten olivatkin) alkoivat viedä sitä yhtä linjaa jonnekkin kauas pois. Myös reki alkaisi olla minusta todella yli ampuvaa, ja jo maahiset menivät minusta taas kerran yli. Mitäköhän ihmiset vielä haluavat? Kuten tässä monet ovat jo sanoneet, yksikkömäärä on todellakin jo aivan hyvä. Ja loisetkin olivat minusta hyviä. Jokainen pikkaisen erilainen mutta samaa kaavaa seuraava yksikkö riittää tuomaan sen vaihtelun ja yhtäläisyyden tunteen.
Ai että mie en pysy pystyssä enää... Mikäköhän miullakin on. Ihme kun sain tätäkään viestiä kirjotettua.'
Arrh, ei mitään semmosta... Mie oon kestäny pahempaakin ilman mitään ihmesörsseleitä. Jos olette sairaita niin vetäkää valmismustikkasoppaa. Auttaa kummasti ainakin oksennustaudin loppuvaiheessa. Mutta melkein periaatteesta en mitään tabuja ajatellut ottaa... Kyllä tämä tästä. Suomalaisella sisulla, ette saa petskules LD:täni kutosen alapuolelle!Sun kannattaa ottaa jotai antidespressiivisiä (tai jotain tollasii) tabuja tai yksinkertasesti BURANAA!!! Auttaa kummasti. Mä hotkin niitä jokapäivä ei kyl mikään ihme et oon vähän tillintallin....but who cares...nobody cares