"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suomi-armeija Fantasy Battleen.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Kone reistailee eikä suostu kaikkia viestejä, näyttämään, mutta heitän ihan ehdotuksena, että Lapualais paidat... Codex Greytä ja Scab Rediä ja Red Gorea...Eli tää on voitu jo sanoa, mutta sanoimpas kuitenkin...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Seafarer

Viesti Kirjoittaja Seafarer »

Runefang kirjoitti:
Urien Rakath kirjoitti:Mun mieleen pukkas semmonen idis, et vaikka joltain empiren wizardilta katkois kädet ja pistäs tilalle patarummun (vaimikäseolikaan) ja toiseen luun, jolla rumpua paukutella. Se vähän mietityttää, että onko noi vaatteet liian hienot suomi-shamaanille?

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Toi "2000 Empire Wizard 2 on foot" on melko hyvässä asennossa ja siitä ois hyvä konffata shamaani.
Aivan liian hienot vaatteet shamaanille. Ei tule kesää. Tosin tietäjäksi tuo voisi olla omiaan.
Sitä se minäkin...

Tässä ois vielä muutama ehdotus:
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Tästä joko #2 tai #3, jos haluatte, että sillä shamaanilla on joku kaapu päällä.

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Tuossa ois tommoset talvivaatteet. Riittäis varmaan pelkästään toi vartalo (ja cloak?), ne kädet voi värkätä jonku muun ukon käsistä. Noista vaatteista saattais saaha vähän enemmän kuluneet, jos maalaa jotenki erillä tavalla :)

BTW, saako noita valhallalaisia muovisina? Meinaan vaan, et niillä ois noita talvivaatteita, joita vois hyödyntää tavallisille suomalaisille.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Valhalla-figuja ei ole muovisina, mutta parin vuoden päästä pitäisi ilmestyä Imperial Great Coats -muoviloota josta saa joko Steel Legionia/Death Korpsia taikka Valhallania.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Kai sitä etelä pohjanmaalaisena pitää puhua/kysellä puukkojunkkareista eli häjyystä. Laitetaanko figu toteutukseen ihan kansallis puku (ruutu paita ja suorat mustat housut sekä puukko vyälle ruutu kuvioisella vyöllä) vai tavallinen tylsä asu. Ei me täällä sentäs barbaareit olla, muuten vaan tapetaan =P.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Mites ois tuoEmpire Wizard tuossa ylimmäisenä vasemmalla shamaaniksi? Laittas vaan noitarummun selkään ja turkista päälle.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Shamaanin kyllä pitäisi olla ihan kunnon lapinmies, päähän stuffista semmoinen lappalaisten hattu ja päälle semmoinen lappalaisten nuttu.
Seafarer

Mie oon menos 9. päivä helsinkiin, nii voisin ostaa joitain osia ja knffata niistä suomalaisia. En mielellään osta mitään kallista, jotain pientä, josta sais vaikka characterin tai sitten isomman rykmentin muovi-ukkoja. Elisiis, mitäs ehdotatte, että mitä kannattais hankkia?
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Osta ehdottamani veleho(konvertaa sâmaani), ja vaikka yks empiren free company paketti.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Andromedus kirjoitti:Mites ois tuoEmpire Wizard tuossa ylimmäisenä vasemmalla shamaaniksi? Laittas vaan noitarummun selkään ja turkista päälle.
joo! white wolf turkkeja ym

jos sekottais empiree/kisleviä/dogseja ja konffais kaikkia figuja vähän ja laittais dwarf/orcs bitsejä jne. niin tulis mahtavaa!

väriseema:
ruskea ja kaikilla omat vaatteet
valkoiset beissit, josta voi tulla kivi, risu tai puska
Link

Viesti Kirjoittaja Link »

Bansku kirjoitti: Loiset
Zombi-ja militiaosia luovasti sekoittaen, väreiksi ruskeita, vihreitä ja harmaita.
mitä zombi osii tarviitte mult löytyy joitain turhia osia laittakaa vaikk yv:nä niin katotaan miten voin auttaa
Seafarer

Miten konvertoida poro? Itse ajattelin lisätä kerroksen (n. 1mm) GSää hevosen päälle ja siihen sitten jollain tekniikalla sitten karvaa. Huolettaa, että tuleeko tästä sitten tarpeeksi poron näkönen... ?
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

kenen rojekti tää oikeestan on, kun musta täällä on vähän kaikki kyselly mitä ostais/konffais/valais tohon?
Vai onks tää joku tehään-kaikki-jotain-ja-asetetaan-ne-sitten-jonnekkin-hienoon-paikkaan-näytteille-armeija?
Ei muuten mut ihan vaan mielenkiinnosta itekkin konffaa jotakin :D
Järjenkäyttö sallittu!
DoomFall

Viesti Kirjoittaja DoomFall »

tuli täs vaa mieleen et niit karpaaseja vi tehä noist strigoista joita muokkais vähä ihmise näkösiks green stuffilla tai jotain ja pään voi ottaa jostain muualta

ps. jos joku ihmettelee tätä mun ehdotusta ni puolustaudun ihan vaan sillä et en pääse millään gw sivuille kattoo minkä näkösii ne strigot oli enkä jaksaa ettii muualta
Seafarer

Urien Rakath kirjoitti:Miten konvertoida poro? Itse ajattelin lisätä kerroksen (n. 1mm) GSää hevosen päälle ja siihen sitten jollain tekniikalla sitten karvaa. Huolettaa, että tuleeko tästä sitten tarpeeksi poron näkönen... ?
Ja tietenkin sarvet GSstä ja rautalangasta. Eikö kellään ole ideoita/kommenttia?
Argon

Viesti Kirjoittaja Argon »

kukas on tän suomi armeijan pääkehittelijä?
no niin no...
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Argon kirjoitti:kukas on tän suomi armeijan pääkehittelijä?
No, Runefang on tehnyt nuo nykyiset figut (hiihtäjät...), minä olen fluffivastaava (mukana myös monia muita), Sipulih on tehnyt mm. Loret ja Rune on "piällysmies".
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Nyt ne kaikki paikan mahtavat piirtäjät voisivat alkaa piirtää oheismateriaalia noista kaikista Far Northin yksiköistä, mielellään tack. Se 1600 luvun Suomi oli kai pohjalla siinä, ja maajusseista minä ainakin tahtoisin mahdollisimman resuisen näköisiä. Mutta kaikkien eri näkemykset olisivat käteviä, saataisiin jotain pohjaa niiden figujen suunnitteluun, että millaisia niiden pitäisi sitten olla. Ilmoitatteko minulle sitten jos olette innostuneita piirtelemään? Ja mielellään se GW:n tyyli pitäisi säilyttää siinä. Apua tarvitaan! :P
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Tähän kun saisitte LordBrutaliksen mukaan, niin se olisi jo lähellä lottovoittoa. Mutta löytyyhän täältä sotusta paljon muitakin loistavia piirtäjiä.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

JarLoz, täten valtuutan sinut ottamaan yhteyttä LordBrutalikseen ja käännyttämään hänet kaikki diplomaattisia keinoja kaihtamatta tähän projektiin mukaan. Ja minähän sen lottovoiton Perkele! saan! :)
JarLoz kirjoitti:Häh? Minut? Eiii!! Olen liian arvokas tälle projektille! Lähettäkää joku muu! Ei minua voi uhrata! Eiiii!!!!

Hmm.. Pitäisikö minun oikeasti ottaa yhteyttä itse Lord Brutalikseen? Rune, muista että suuri voima tuo suuren vastuun. Tämän rojektin epävirallisena piällysmiehenä sinun tulisi kantaa tämä taakka. Täten delegoin homman sinulle.
No ku emmää... :) Pitää vielä harjoitella vastuusta luikertelua, en osaa sitä vielä. Ja se kimmokeloitsu olis kätevä.
Viimeksi muokannut Rune, La 10.01.2004 23:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Häh? Minut? Eiii!! Olen liian arvokas tälle projektille! Lähettäkää joku muu! Ei minua voi uhrata! Eiiii!!!! :D

Hmm.. Pitäisikö minun oikeasti ottaa yhteyttä itse Lord Brutalikseen? Rune, muista että suuri voima tuo suuren vastuun. Tämän rojektin epävirallisena piällysmiehenä sinun tulisi kantaa tämä taakka. Täten delegoin homman sinulle. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”