Suomi-armeija Fantasy Battleen.
-
Kellokoneisto
Sitä se minäkin...Runefang kirjoitti:Aivan liian hienot vaatteet shamaanille. Ei tule kesää. Tosin tietäjäksi tuo voisi olla omiaan.Urien Rakath kirjoitti:Mun mieleen pukkas semmonen idis, et vaikka joltain empiren wizardilta katkois kädet ja pistäs tilalle patarummun (vaimikäseolikaan) ja toiseen luun, jolla rumpua paukutella. Se vähän mietityttää, että onko noi vaatteet liian hienot suomi-shamaanille?
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Toi "2000 Empire Wizard 2 on foot" on melko hyvässä asennossa ja siitä ois hyvä konffata shamaani.
Tässä ois vielä muutama ehdotus:
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Tästä joko #2 tai #3, jos haluatte, että sillä shamaanilla on joku kaapu päällä.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Tuossa ois tommoset talvivaatteet. Riittäis varmaan pelkästään toi vartalo (ja cloak?), ne kädet voi värkätä jonku muun ukon käsistä. Noista vaatteista saattais saaha vähän enemmän kuluneet, jos maalaa jotenki erillä tavalla
BTW, saako noita valhallalaisia muovisina? Meinaan vaan, et niillä ois noita talvivaatteita, joita vois hyödyntää tavallisille suomalaisille.
Kai sitä etelä pohjanmaalaisena pitää puhua/kysellä puukkojunkkareista eli häjyystä. Laitetaanko figu toteutukseen ihan kansallis puku (ruutu paita ja suorat mustat housut sekä puukko vyälle ruutu kuvioisella vyöllä) vai tavallinen tylsä asu. Ei me täällä sentäs barbaareit olla, muuten vaan tapetaan =P.
-
Andromedus
Mites ois tuoEmpire Wizard tuossa ylimmäisenä vasemmalla shamaaniksi? Laittas vaan noitarummun selkään ja turkista päälle.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
Andromedus
-
Vieras
joo! white wolf turkkeja ymAndromedus kirjoitti:Mites ois tuoEmpire Wizard tuossa ylimmäisenä vasemmalla shamaaniksi? Laittas vaan noitarummun selkään ja turkista päälle.
jos sekottais empiree/kisleviä/dogseja ja konffais kaikkia figuja vähän ja laittais dwarf/orcs bitsejä jne. niin tulis mahtavaa!
väriseema:
ruskea ja kaikilla omat vaatteet
valkoiset beissit, josta voi tulla kivi, risu tai puska
-
Link
kenen rojekti tää oikeestan on, kun musta täällä on vähän kaikki kyselly mitä ostais/konffais/valais tohon?
Vai onks tää joku tehään-kaikki-jotain-ja-asetetaan-ne-sitten-jonnekkin-hienoon-paikkaan-näytteille-armeija?
Ei muuten mut ihan vaan mielenkiinnosta itekkin konffaa jotakin
Vai onks tää joku tehään-kaikki-jotain-ja-asetetaan-ne-sitten-jonnekkin-hienoon-paikkaan-näytteille-armeija?
Ei muuten mut ihan vaan mielenkiinnosta itekkin konffaa jotakin
Järjenkäyttö sallittu!
tuli täs vaa mieleen et niit karpaaseja vi tehä noist strigoista joita muokkais vähä ihmise näkösiks green stuffilla tai jotain ja pään voi ottaa jostain muualta
ps. jos joku ihmettelee tätä mun ehdotusta ni puolustaudun ihan vaan sillä et en pääse millään gw sivuille kattoo minkä näkösii ne strigot oli enkä jaksaa ettii muualta
ps. jos joku ihmettelee tätä mun ehdotusta ni puolustaudun ihan vaan sillä et en pääse millään gw sivuille kattoo minkä näkösii ne strigot oli enkä jaksaa ettii muualta
Ja tietenkin sarvet GSstä ja rautalangasta. Eikö kellään ole ideoita/kommenttia?Urien Rakath kirjoitti:Miten konvertoida poro? Itse ajattelin lisätä kerroksen (n. 1mm) GSää hevosen päälle ja siihen sitten jollain tekniikalla sitten karvaa. Huolettaa, että tuleeko tästä sitten tarpeeksi poron näkönen... ?
Nyt ne kaikki paikan mahtavat piirtäjät voisivat alkaa piirtää oheismateriaalia noista kaikista Far Northin yksiköistä, mielellään tack. Se 1600 luvun Suomi oli kai pohjalla siinä, ja maajusseista minä ainakin tahtoisin mahdollisimman resuisen näköisiä. Mutta kaikkien eri näkemykset olisivat käteviä, saataisiin jotain pohjaa niiden figujen suunnitteluun, että millaisia niiden pitäisi sitten olla. Ilmoitatteko minulle sitten jos olette innostuneita piirtelemään? Ja mielellään se GW:n tyyli pitäisi säilyttää siinä. Apua tarvitaan! 
JarLoz, täten valtuutan sinut ottamaan yhteyttä LordBrutalikseen ja käännyttämään hänet kaikki diplomaattisia keinoja kaihtamatta tähän projektiin mukaan. Ja minähän sen lottovoiton Perkele! saan! 
Pitää vielä harjoitella vastuusta luikertelua, en osaa sitä vielä. Ja se kimmokeloitsu olis kätevä.
No ku emmää...JarLoz kirjoitti:Häh? Minut? Eiii!! Olen liian arvokas tälle projektille! Lähettäkää joku muu! Ei minua voi uhrata! Eiiii!!!!
Hmm.. Pitäisikö minun oikeasti ottaa yhteyttä itse Lord Brutalikseen? Rune, muista että suuri voima tuo suuren vastuun. Tämän rojektin epävirallisena piällysmiehenä sinun tulisi kantaa tämä taakka. Täten delegoin homman sinulle.
Viimeksi muokannut Rune, La 10.01.2004 23:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Häh? Minut? Eiii!! Olen liian arvokas tälle projektille! Lähettäkää joku muu! Ei minua voi uhrata! Eiiii!!!! 
Hmm.. Pitäisikö minun oikeasti ottaa yhteyttä itse Lord Brutalikseen? Rune, muista että suuri voima tuo suuren vastuun. Tämän rojektin epävirallisena piällysmiehenä sinun tulisi kantaa tämä taakka. Täten delegoin homman sinulle.