Kaikki saavat nyt äänestää.
Klikkaamalla saat isomman kuvan.
nro 4
nro 17
nro 8
nro 16
nro 10
nro 5
Siis mun on pakko ihmetellä tätä nyt oikein ääneen. 16. figun kuvahan on niin pieni ja alivalottunut, että siinä voisi olla ihan kenen vaan armeijasta revästy figu. Suurinosa kuitenkin varmsti tietää maalajan todellisen henkilöllisyyden, joten voidaan olla varma, että figu on luonnossa loistava... Mutta siis nyt äänestetään kuvia. Tuota kuvaa en olisi sijoittanut viiden parhaan joukkoon... Ei siis missään nimessä tarkoitettu loukkauksen maalaajalle. Ja tottakai kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Tässä kuitenkin oli minun.Bansku kirjoitti:Äänestin numeroa 16. Miksi?
Muhun jotenkin vain iski tuon figun synkkä ja tyylikäs tunnelma. Maalausjälki kaiken lisäksi oikein hieno.
Niinkö tosiaan? Oman kokemukseni mukaan huono kuva huonosta figusta on huonomman näkönen kun huono kuva paremmasta figusta? Ja kun ottaa vielä huomioon sen jännän harmaan+hopean maastokuvion, missä monien armeijat marsii kentälle vuodesta toiseen, on kai no.16 sentään kompuroinut ohi jonkun sortin rajapyykin?VC kirjoitti: Siis mun on pakko ihmetellä tätä nyt oikein ääneen. 16. figun kuvahan on niin pieni ja alivalottunut, että siinä voisi olla ihan kenen vaan armeijasta revästy figu.
.