warhammer armies: Far north, fluffi osasto
-
Bloodletter
Kävisikö tälläinen nimi tietäjälle kuin Cherisher of Spirits
Viimeksi muokannut Bloodletter, Ke 07.01.2004 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
ChildGamez
-Hälytys ärsyttävä henkilö sotkee hyvää fluffi keskustelua-
Joo elikkä mites on tuon sodan laita? Entä poltto homman? Noh en nyt enempää vaivaa tas vähään aikaan (jippii
hurraa
) mut käyn välis katteleen onko tullu vastaust (ja vastaan siihen/niihin (ooh) jos tarve).
Joo elikkä mites on tuon sodan laita? Entä poltto homman? Noh en nyt enempää vaivaa tas vähään aikaan (jippii
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Aluillaan. Minulla on aika paljon työtä muutenkin (tarinakilpailu, fluffin järjestely, Far North Timeline, fysiikan kokeetChildGamez kirjoitti:-Hälytys ärsyttävä henkilö sotkee hyvää fluffi keskustelua-
Joo elikkä mites on tuon sodan laita? Entä poltto homman?
Asiat alkavat nyt muotoutua tärkeysjärjestyksessä, Timeline ja Empiren ja Kislevin FN:n valloitusyritys ovat ykkösinä, kakkosena puksusttaa minulla tuo Tarinakilpailun osallistumistyön kirjoittaminen.
Heh, ja fysiikan kokeet tietysti viimeisinä.pamp-pu kirjoitti:Asiat alkavat nyt muotoutua tärkeysjärjestyksessä, Timeline ja Empiren ja Kislevin FN:n valloitusyritys ovat ykkösinä, kakkosena puksusttaa minulla tuo Tarinakilpailun osallistumistyön kirjoittaminen.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
Andromedus
tuo karabian-waior tuo liikaa mieeleen karibiaa ja sana karpaasi on vähän kompelö englantilaisen suussa ei millään pahalla (mut ei millään hyvälläkään
) kukaan ei ole keksinyt mitään parempa kehitä vain se karibian warior tai tee jotain sanalla timberman niin saat oivan nimen.
Viimeksi muokannut HLLT, Ke 07.01.2004 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Andromedus
Siis Karbarian, yhdistin niinkuin karpaasista ja barbaarista.HLLT kirjoitti:tuo karabian-waior tuo liikaa mieeleen karibiaa ja sana karpaasi on vähän kompelö englantilaisen suussa ei millään pahalla kukaan ei ole keksinyt mitään parempa kehitä vain se karibian warior niin saat oivan nimen
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
Andromedus
Toivottavasti ootte luopunut tuosta Karpaasi-ideasta. Kaveri katto jostain sanakirja-tai-joku mitä se alunperin tarkoitti: huussin alle kerääntyvää ja suurenevaa p***akasaa. Että ei välttämättä ole paras idea, tällein ohimennen. En oo ihan varma, mut ei se kaveri oo muissakaan samantyyppisissä sanoissa väärässä ole ollut, joten... päättäkää ite.
Tarkoitatkos Loran nyt tätä Karpaasi nimeä vai Karbarian nimeä? Sillä kyllähän karpaasi on suomen sana, mutta ei ehkä niin virallinen (viisaammat saavat korjailla). Karpaasi sanana on itselleni tuttu ja sopii mielestäni hyvin armeijaan, ainut ongelma on kääntää se englanniksi, kun siihen ei oikein sopivaa sanaa löydy.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Hmm.. Suomen entisestä hiihtomaajoukkueesta paljastuu lisää hälyttäviä asioita... Näen jo lööpit:
"IS Selvitti mitä Karpaasit todella ovat!"
Ja alle Mika Myllylän kuva
Karpaasi on mielestäni ihan hyvä sana, ei väliä mitä se oikeasti tarkoittaa..
Karbarian olisi ihan siedettävä, timberman... Lumberjack?
"IS Selvitti mitä Karpaasit todella ovat!"
Ja alle Mika Myllylän kuva
Karpaasi on mielestäni ihan hyvä sana, ei väliä mitä se oikeasti tarkoittaa..
Karbarian olisi ihan siedettävä, timberman... Lumberjack?
Lumberjack on ehkä liian canada-tyylinen ^^. Mutta jokin ollaan jo aika lähellä sopivaa nimeä... LumberJack on mun mielestä kuitenkin parempi kuin tämä Timbermen, mut se on IMHO.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Hittolainen... The Gods and Religions of Far North.. Muuten hyvä, mutta kun tästäpitäisi teitää oikeastikkin jotain, niinku näistä Ukko Ylijumalasta ja Tapiosta. Kalevalaa on vähän ikävä selailla, kun ne tiedot on aika lahjakkasti piilotettu sinne.
Minulla oli idea, että pistäisin juttua näitten "suomalaisten" arkielämästä... Juu, taidan tehdä niin.
Minulla oli idea, että pistäisin juttua näitten "suomalaisten" arkielämästä... Juu, taidan tehdä niin.