"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

warhammer armies: Far north, fluffi osasto

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Bloodletter

Viesti Kirjoittaja Bloodletter »

Kävisikö tälläinen nimi tietäjälle kuin Cherisher of Spirits
Viimeksi muokannut Bloodletter, Ke 07.01.2004 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

-Hälytys ärsyttävä henkilö sotkee hyvää fluffi keskustelua-

Joo elikkä mites on tuon sodan laita? Entä poltto homman? Noh en nyt enempää vaivaa tas vähään aikaan (jippii :) hurraa :D) mut käyn välis katteleen onko tullu vastaust (ja vastaan siihen/niihin (ooh) jos tarve).
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

ChildGamez kirjoitti:-Hälytys ärsyttävä henkilö sotkee hyvää fluffi keskustelua-

Joo elikkä mites on tuon sodan laita? Entä poltto homman?
Aluillaan. Minulla on aika paljon työtä muutenkin (tarinakilpailu, fluffin järjestely, Far North Timeline, fysiikan kokeet ;))

Asiat alkavat nyt muotoutua tärkeysjärjestyksessä, Timeline ja Empiren ja Kislevin FN:n valloitusyritys ovat ykkösinä, kakkosena puksusttaa minulla tuo Tarinakilpailun osallistumistyön kirjoittaminen.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

pamp-pu kirjoitti:Asiat alkavat nyt muotoutua tärkeysjärjestyksessä, Timeline ja Empiren ja Kislevin FN:n valloitusyritys ovat ykkösinä, kakkosena puksusttaa minulla tuo Tarinakilpailun osallistumistyön kirjoittaminen.
Heh, ja fysiikan kokeet tietysti viimeisinä. ;)
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Nyyh, kukaan ei hyväksynyt tuota mun puukojunkkari versiota(kniferascal). Minusta karpaasi olisi kyllä Karbarian tai ihan Karpaasi-warrior.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

tuo karabian-waior tuo liikaa mieeleen karibiaa ja sana karpaasi on vähän kompelö englantilaisen suussa ei millään pahalla (mut ei millään hyvälläkään :)) kukaan ei ole keksinyt mitään parempa kehitä vain se karibian warior tai tee jotain sanalla timberman niin saat oivan nimen.
Viimeksi muokannut HLLT, Ke 07.01.2004 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Andromedus

HLLT kirjoitti:tuo karabian-waior tuo liikaa mieeleen karibiaa ja sana karpaasi on vähän kompelö englantilaisen suussa ei millään pahalla kukaan ei ole keksinyt mitään parempa kehitä vain se karibian warior niin saat oivan nimen
Siis Karbarian, yhdistin niinkuin karpaasista ja barbaarista.
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

OT/Vähän mä vin kiusaan se sun (afropäisiä) Karbarian-worioreita.
Miten olisi "Deep wood Timberman" (vaatii vähän kehittelyä).
Andromedus

HLLT kirjoitti:OT/Vähän mä vin kiusaan se sun (afropäisiä) Karbarian-worioreita.
Miten olisi "Deep wood Timberman" (vaatii vähän kehittelyä).
Tai veteran timberman? Ei menee liika warhammer 40k:ksi. Miten ois Hardened Timbermen?
Trollkin

Viesti Kirjoittaja Trollkin »

Hmm.... timberman on aika hyvän kuuloinen sinällään, samaten se monikko.. Mutta kahtotaa nyt mitä piällyspamppu sannoo.... Miulla ei oo inspistä just nyt, kummallista... pitää yrittää herätellä sitä...
Ei näe mitä edess' on kun kuu jo peitti auringon
Loran

Viesti Kirjoittaja Loran »

Toivottavasti ootte luopunut tuosta Karpaasi-ideasta. Kaveri katto jostain sanakirja-tai-joku mitä se alunperin tarkoitti: huussin alle kerääntyvää ja suurenevaa p***akasaa. Että ei välttämättä ole paras idea, tällein ohimennen. En oo ihan varma, mut ei se kaveri oo muissakaan samantyyppisissä sanoissa väärässä ole ollut, joten... päättäkää ite.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

Tarkoitatkos Loran nyt tätä Karpaasi nimeä vai Karbarian nimeä? Sillä kyllähän karpaasi on suomen sana, mutta ei ehkä niin virallinen (viisaammat saavat korjailla). Karpaasi sanana on itselleni tuttu ja sopii mielestäni hyvin armeijaan, ainut ongelma on kääntää se englanniksi, kun siihen ei oikein sopivaa sanaa löydy.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Loran

Karpaasi-sanaa meinasin... Kaveri oli erittäin varma siitä että se tarkoittaa sitä mitä kirjotin ja kyseistä herraa kannattaa uskoa... mutta Karbarian käy hyvin, ainakaan itse en keksi mitään toista (eli parempaa) nimeä.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm.. Suomen entisestä hiihtomaajoukkueesta paljastuu lisää hälyttäviä asioita... Näen jo lööpit:

"IS Selvitti mitä Karpaasit todella ovat!"
Ja alle Mika Myllylän kuva :D

Karpaasi on mielestäni ihan hyvä sana, ei väliä mitä se oikeasti tarkoittaa..

Karbarian olisi ihan siedettävä, timberman... Lumberjack?
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

Lumberjack on ehkä liian canada-tyylinen ^^. Mutta jokin ollaan jo aika lähellä sopivaa nimeä... LumberJack on mun mielestä kuitenkin parempi kuin tämä Timbermen, mut se on IMHO.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Loran

Mä vain varoittelin teitä siitä että jos joku joka tietää kyseisen sanan tarkoituksen, niin saatatte kuulla hieman lisää... Kuitenkin onhan se hyvä nimi yksikölle joka on täynnä raakaa lihasvoimaa ja suurta massaa.
pamp-pu

Minulla on noin puoliksi valmis tuo FN:n Timeline. Ongelmaksi ilmeni se, että tarvitsen Empiren Timelinen, jos haluan saada FN:n Timelineen vuosiluvut oikein. Mistäs löytyisi?
JarLoz
Viesti:

Empiren Armeijakirjasta, ehe ehe. Koeta GW:n nettisivuja.

Apua! Mie en saa inspiraatiota. Nyt joku antakaa minulle tarinan otsikko, niin kirjoitan siihen tarinaa.
pamp-pu

JarLoz kirjoitti:Apua! Mie en saa inspiraatiota. Nyt joku antakaa minulle tarinan otsikko, niin kirjoitan siihen tarinaa.
Kirjoita vaikka Far Northilaisten jumalista ja uskonnosta.
JarLoz
Viesti:

Hittolainen... The Gods and Religions of Far North.. Muuten hyvä, mutta kun tästäpitäisi teitää oikeastikkin jotain, niinku näistä Ukko Ylijumalasta ja Tapiosta. Kalevalaa on vähän ikävä selailla, kun ne tiedot on aika lahjakkasti piilotettu sinne.

Minulla oli idea, että pistäisin juttua näitten "suomalaisten" arkielämästä... Juu, taidan tehdä niin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”