"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Magia: Lore of Tzeentch: Indigo fire...

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
DerAlte

Magia: Lore of Tzeentch: Indigo fire...

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Tästä taiasta tuli vain mieleen, että mitä tapahtuu kuin tämän taian heittää regimenttiin joka pakenee? Tiedoissa vain sanotaan, että syntyneet horrorit asetetaan vihollisen eturiviin kiinni, ja ne counttaavat chargettaneiksi? Eli rallyttaako pakeneva regu automaattisesti vai mitä?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ei vihollinen ainakaan rallytä automaattisesti, se on selvä. Minä pelaisin tuon todennäköisesti niin että jättäisin kauhut siihen mihin ne syntyi ja juoksuttaisin vihollista karkuun kauhuista poispäin. Toinen vaihtoehto tietysti olisi että kauhut saisivat vihollisen kiinni automaattisesti syntyessään, mutta se kuulostaa liian brutaalilta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

jullevi kirjoitti:Toinen vaihtoehto tietysti olisi että kauhut saisivat vihollisen kiinni automaattisesti syntyessään, mutta se kuulostaa liian brutaalilta.
Tuota vaihtoehtoa aina kaupitan frendeille: "No voi voi, nää mun horrorit nyt nappas kiinni noi sun urpelos, joten ne nyt vaan delas..."

Jeps, toi rallaamis juttu olikin vähän vain heitto. Itse en kyllä mitään hirveän selvää ratkaisua, ainakaan sääntöjen kautta selittämällä, keksi...
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm.. Eihän tässä ole mitään ongelmaa? Jos fleeaavaan yksikköön chargetetaan, niin se fleeaa 2d6 lisää. Elikkä Horrorit jäävät siihen, yksikkö juoksee sen 2d6 tai 3d6 tai mitä juokseekaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”