Magia: Lore of Tzeentch: Indigo fire...
Magia: Lore of Tzeentch: Indigo fire...
Tästä taiasta tuli vain mieleen, että mitä tapahtuu kuin tämän taian heittää regimenttiin joka pakenee? Tiedoissa vain sanotaan, että syntyneet horrorit asetetaan vihollisen eturiviin kiinni, ja ne counttaavat chargettaneiksi? Eli rallyttaako pakeneva regu automaattisesti vai mitä?
Ei vihollinen ainakaan rallytä automaattisesti, se on selvä. Minä pelaisin tuon todennäköisesti niin että jättäisin kauhut siihen mihin ne syntyi ja juoksuttaisin vihollista karkuun kauhuista poispäin. Toinen vaihtoehto tietysti olisi että kauhut saisivat vihollisen kiinni automaattisesti syntyessään, mutta se kuulostaa liian brutaalilta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tuota vaihtoehtoa aina kaupitan frendeille: "No voi voi, nää mun horrorit nyt nappas kiinni noi sun urpelos, joten ne nyt vaan delas..."jullevi kirjoitti:Toinen vaihtoehto tietysti olisi että kauhut saisivat vihollisen kiinni automaattisesti syntyessään, mutta se kuulostaa liian brutaalilta.
Jeps, toi rallaamis juttu olikin vähän vain heitto. Itse en kyllä mitään hirveän selvää ratkaisua, ainakaan sääntöjen kautta selittämällä, keksi...