Miten saisi kierteillä olevan citadelin maalipurkin auki kun sitä maalia on jostain syystä niiden kierteiden väliin? Voimalla ei lähtenyt vaikka pihtejäkin kokeilin.
Ite teen silleen jos ne on jumissa, että... otat sen purkin käteen pistät kyljeltään pöydälle.
Sen jälkeen otat ala-osasta kiinni ja lyöt siihen korkin ja itse purkin väliin kyynerpäällä niin kauan kunnes kuuluu semmonen napsahdus ja käsi alkaa turvota lyönti kohdasta.
Tämän jälkeen väännät auki, jos ei vieläkään aukea. pistät sen pöytään pystyyn ja hakkaat otsallasi niin kauan kunnes päässä on pyöreä jälki.
Jos ei vieläkään aukea, otat Sotavasaran ja hakkaat niin kauan kunnes se aukeaa.
-NO OKEI OKEI! Lyöt kyynerpäällä korkin reunoille niin se aukeaa.
Sipulih kirjoitti:Ite teen silleen jos ne on jumissa, että... otat sen purkin käteen pistät kyljeltään pöydälle.
Sen jälkeen otat ala-osasta kiinni ja lyöt siihen korkin ja itse purkin väliin kyynerpäällä niin kauan kunnes kuuluu semmonen napsahdus ja käsi alkaa turvota lyönti kohdasta.
Tämän jälkeen väännät auki, jos ei vieläkään aukea. pistät sen pöytään pystyyn ja hakkaat otsallasi niin kauan kunnes päässä on pyöreä jälki.
Jos ei vieläkään aukea, otat Sotavasaran ja hakkaat niin kauan kunnes se aukeaa.
.
Tost taitaa kuuluu sen verran ääntä et koitan vasta huomenna ku mutsi ja faija voi suuttuu jos alan keskellä yötä hakkaamaan maalipurkkia .
Helppo pikkuniksi kyseiseen ongelmaan, on pistää purkki kuumaan veteen hetkeksi hautumaan, tai sitten vain laittaa purkki kuuman juoksevan veden alle. Näillä nikseillä on purkki kuin purkki auennut...
Kuumassa vedessä uittaminen on kenties vähemmän äänekästä tai väkivaltaista. Lisäksi kannattaa käyttää kangasta tai nahkahanskoja antamaan otteeseen lisää pitoa.
Dolmot kirjoitti:Kuumassa vedessä uittaminen on kenties vähemmän äänekästä tai väkivaltaista. Lisäksi kannattaa käyttää kangasta tai nahkahanskoja antamaan otteeseen lisää pitoa.
Itse käytän jumissa oleviin purkkeihin joitain Tupperwaren sinisiä purkinavaaja-kumilätkiä, toimivat erittäin hyvin. Kannattaa etsiä jostain kaapinperältä jos perheenne on joskus sekaantunut Tupperware-bisneksiin.
itse olen saanut tiukimmatkin purkit auki silleen et otan sen purkin käteen ja hakkaan sitä täysillä pöydän reunaan joka korkin kulmasta niin o ihme jos ei aukee
Itse laitan puukon kärjen purkin ja korkin väliin (muista varoa ettei puukko lipsahda), sitten väännän vähän, niin kuivunut maali murtuu (toista tätä parista eri kohdasta korkkia). Tämän jälkeen korkki aukeaa todella helposti!
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
Purista korkkia laidoilta keskelle päin voimakkaasti käsien välissä ja vaihtaen puristamispaikkaa välillä, jotta kuiva maali korkin ja purkin välissä alkaa rutista. Jos ei vieläkään aukea, niin kokeile puristella uudestaan.
Kyllä se on niin että jos korkki ei eukea niin sitten pistetään kansi reippaasti hampaiden väliin ja purastaan niin että se rusahtaa ja hieman väännetään. Tällä tavalla saa joko:
1.Purkin auki
2.Ikenensä auki
3.Kohta 1.+ Mielenkiintoisen väriset hampaat.(Snot green)
Hmm... Mutta eikö sitä purkkia kastellessa kannattaisi yrittää säätää niin että se vesi tulee lähinnä korkille. Jos korkki kuumetessaan laajenee, niin eikös purkkikin laajene siinä samalla?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."