WIP figuja. Assasin(uusittu), wolf lord ja Theoden
WIP figuja. Assasin(uusittu), wolf lord ja Theoden
Tämänlaisia figuja olen tehnyt, lähinnä maalauskerhossa.
Ja linkki on: http://www.pbase.com/anclot
Figut ovat siis keskeneräisiä.
Ja linkki on: http://www.pbase.com/anclot
Figut ovat siis keskeneräisiä.
Mä tykkäsin tuosta Theodenista paljon. Hyvin onnistuneet mm. kasvot, joissa assasinissa olisi ehkä hieman siistimistä. Assasinissa taisi olla aika paksut maalit. Muuten aika hienoja. Maalaapa valmiiksi...
GromEdit: Puistattavan tyhmänä ja tietämättömänä kysyn, että mitä tarkalleen tarkoittaa WIP. Ja ihmekös nuo assasinin värit näytti niin paksuilta jos ne oli lakattu.
GromEdit: Puistattavan tyhmänä ja tietämättömänä kysyn, että mitä tarkalleen tarkoittaa WIP. Ja ihmekös nuo assasinin värit näytti niin paksuilta jos ne oli lakattu.
Viimeksi muokannut Grom, Ti 13.01.2004 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
Dean Andersson
Joo lakkasi assan viitaan(mattalakalla) ku en tykänny ku aina ku joku katto nii maalit lähti. En oo tehny sille mitään varmaan kahteen(2) viikkoon paitsi nyt kuvannu ja salaperäisesti siitä on lohkeillut taas maalit vaikka olikin lakattu, ja vaikka se onkin WIP niin se on jo pelikäytössä joten siinäkin yksi syy lakkaamiseen.
Joo Theodenin kasvot onnistuivat loitavasti ainakin omasta mielestä.
Kun nämä saan valmiiksi, niin seuraava projekti taitaa olla Slaaneshin demon prince. Lähden toteuttamaan jonkinlaista Eddie(Iron maiden) lookkia johon kuuluu muun muassa kitara.
[Edit] Ja kiitos vielä kommenteista.
Joo Theodenin kasvot onnistuivat loitavasti ainakin omasta mielestä.
Kun nämä saan valmiiksi, niin seuraava projekti taitaa olla Slaaneshin demon prince. Lähden toteuttamaan jonkinlaista Eddie(Iron maiden) lookkia johon kuuluu muun muassa kitara.
[Edit] Ja kiitos vielä kommenteista.
*Naurahtaa* Sen mä kyl haluun sit nähä ..... Eddie lookkiBlackmane kirjoitti:Kun nämä saan valmiiksi, niin seuraava projekti taitaa olla Slaaneshin demon prince. Lähden toteuttamaan jonkinlaista Eddie(Iron maiden) lookkia johon kuuluu muun muassa kitara.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Joo. Pitää kai munkin jotain sanoa. 
Mun mielestä sun suurin ongelma layeroinnissa on se, että värit levittyvät epätasaisesti. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:

Etenkin assassinissa ja rohanin ratsastajassa teet layerit siten, että kirkas väri on vain reunassa ja lähes muu pinta peittyy tummiin sävyihin. Layerit vain tasaisemmaksi ja saat erinomaista matskua aikaiseksi.
Mun mielestä sun suurin ongelma layeroinnissa on se, että värit levittyvät epätasaisesti. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:

Etenkin assassinissa ja rohanin ratsastajassa teet layerit siten, että kirkas väri on vain reunassa ja lähes muu pinta peittyy tummiin sävyihin. Layerit vain tasaisemmaksi ja saat erinomaista matskua aikaiseksi.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
Master of Pain
Täysin samaa mieltä -Ezekielin- kanssa-Ezekiel- kirjoitti:Joo mun mielestä toi Theodon oli just hieno, mutta assasinin värit ei minun mielestä oikein hienot, mutta oli sen hiukset hyvin maalattu...Ja sen wolf-lordin kuvasta ei oikein saanut selvää mutta sen minkä näki niin oikein kivaa konvausta...