"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WIP figuja. Assasin(uusittu), wolf lord ja Theoden

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Anki

WIP figuja. Assasin(uusittu), wolf lord ja Theoden

Viesti Kirjoittaja Anki »

Tämänlaisia figuja olen tehnyt, lähinnä maalauskerhossa.

Ja linkki on: http://www.pbase.com/anclot

Figut ovat siis keskeneräisiä.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Mä tykkäsin tuosta Theodenista paljon. Hyvin onnistuneet mm. kasvot, joissa assasinissa olisi ehkä hieman siistimistä. Assasinissa taisi olla aika paksut maalit. Muuten aika hienoja. Maalaapa valmiiksi...

GromEdit: Puistattavan tyhmänä ja tietämättömänä kysyn, että mitä tarkalleen tarkoittaa WIP. Ja ihmekös nuo assasinin värit näytti niin paksuilta jos ne oli lakattu.
Viimeksi muokannut Grom, Ti 13.01.2004 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Hienojahan nuo ovat. Mut kannattee lakata vasta kuvauksen jälkeen, niin ei tule tollasta kiiltävää vaikutelmaa, kuten assassinissa. (eikö sen pitäny olla WIP ?)
Work out, in case future happens.
Kaleth

Viesti Kirjoittaja Kaleth »

njoo...theoden oli minusta paras assasinilla taas liian kirkkaat highlightit ja pistä edes joku mattalakka (esim talensin) niin ainakin suurin osa kiillosta .....
Dean Andersson

Viesti Kirjoittaja Dean Andersson »

WIP = Work in Progress, siis "työ kesken".
Anki

Joo lakkasi assan viitaan(mattalakalla) ku en tykänny ku aina ku joku katto nii maalit lähti. En oo tehny sille mitään varmaan kahteen(2) viikkoon paitsi nyt kuvannu ja salaperäisesti siitä on lohkeillut taas maalit vaikka olikin lakattu, ja vaikka se onkin WIP niin se on jo pelikäytössä joten siinäkin yksi syy lakkaamiseen.

Joo Theodenin kasvot onnistuivat loitavasti ainakin omasta mielestä.

Kun nämä saan valmiiksi, niin seuraava projekti taitaa olla Slaaneshin demon prince. Lähden toteuttamaan jonkinlaista Eddie(Iron maiden) lookkia johon kuuluu muun muassa kitara.

[Edit] Ja kiitos vielä kommenteista.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Blackmane kirjoitti:Kun nämä saan valmiiksi, niin seuraava projekti taitaa olla Slaaneshin demon prince. Lähden toteuttamaan jonkinlaista Eddie(Iron maiden) lookkia johon kuuluu muun muassa kitara.
*Naurahtaa* Sen mä kyl haluun sit nähä ..... Eddie lookki :P
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Anki

Hei... Älä naura :) . Kitara on maalausta ja kaulaa vailla valmis.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Joo. Pitää kai munkin jotain sanoa. :)

Mun mielestä sun suurin ongelma layeroinnissa on se, että värit levittyvät epätasaisesti. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:

Kuva

Etenkin assassinissa ja rohanin ratsastajassa teet layerit siten, että kirkas väri on vain reunassa ja lähes muu pinta peittyy tummiin sävyihin. Layerit vain tasaisemmaksi ja saat erinomaista matskua aikaiseksi.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Anki

Joo tuon maalauskerhossa kerroitkin(tämä kuva juttu oli hyvä), mutta yritetään.
Kaleth

Viesti Kirjoittaja Kaleth »

lähetä ihmees se eddie galleriaan. Mua ainaki kiinnostaa nähdä se ;D
-Ezekiel-

Viesti Kirjoittaja -Ezekiel- »

Joo mun mielestä toi Theodon oli just hieno, mutta assasinin värit ei minun mielestä oikein hienot, mutta oli sen hiukset hyvin maalattu...:) Ja sen wolf-lordin kuvasta ei oikein saanut selvää mutta sen minkä näki niin oikein kivaa konvausta...
*We share what we know, so that others may grow.* :D
Master of Pain

Viesti Kirjoittaja Master of Pain »

-Ezekiel- kirjoitti:Joo mun mielestä toi Theodon oli just hieno, mutta assasinin värit ei minun mielestä oikein hienot, mutta oli sen hiukset hyvin maalattu...:) Ja sen wolf-lordin kuvasta ei oikein saanut selvää mutta sen minkä näki niin oikein kivaa konvausta...
Täysin samaa mieltä -Ezekielin- kanssa
Anki

Kiitos kommenteista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”