Dark Elfit
-
Valtsu King
Malekithan on kuningas... Naggarothin noitakuningas.Valtsu King kirjoitti:Malekithin pitäisi olla kuningas!
Tästä voi olla montaa mieltä. Mielestäni Malekith pitäisi rullata.Valtsu King kirjoitti:Malekith rulaa!!!
Hän ei osaa hoitaa noita Inva-aasioita Ulthuaniin kunnolla. Hän on tehnyt lukuisia virheitä. Näistä mainittakoon seuraavat:
-Hänen ei olisi pitänyt tulla pakkomielteiseksi hulluksi ja aloittaa sisällissotaa.
-Hänen ei olisi pitänyt vehkeillä kaaoksen kanssa ("Hehee! Tuhoan Vortexin, vapautan kaaoksen maan päälle ja valtaan Ulthuan ja sitten...
-Hänen ei olisi pitänyt laittaa Furionia kirjoittamaan Delffian historiaa.
-Hänen olisi pitänyt varustaa Kouran paremmin. Kas kun ei antanut hänelle Biting Bladea ja heawy armouria.
-Hänen olisi pitänyt teetättää itselleen parempi panssari.
-Hänen pitäisi opettaa omat soturinsa taistelemaan kolmessa rankissa.
-Hänen olisi pitänyt tappaa Elthario, kun siihen oli mahdollisuus.
-Hänen pitäisi laittaa Shadowblade murhaamaan Tyrionin ratsu (se on näin nopea: Malus Darkblade on noin kymmenen metrin päässä Ariellesta ja rynnii täysillä päin ratsastaen Spitella. Malus on Ariellen vieressä. Miekka kohoaa iskuun. Tyrion hoksaa Ariellen olevan hädässä ja ratsastaa hepallaan kohti Ariellea, aloittaen taistelukentän toisesta laidasta. Miekka lähestyy Arielle. Tyrion ratsastaa. Miekka lähestyy... Tyrion ratsastaa ja hakkaa samalla Druchiikarjaa pois tieltään.
Malusin miekka on osumaisillaan, mutta Tyrion ehtii ja pelastaa Ariellen ja ratsastaa metsään turvaan. Huoh miten omaperäistä...)
-
Valtsu King
Se on Delffi... Se ei ole silloin kunniakas.
Plus sitten, joku valitti, minkä takia delffit kiusaa Helffejä puskahousujussipusseiksi, tai jotain. Kaikki muutkin haukkuu niitä, ne on semmosia hinttari hippejä ja menee hermo ja ne on rassaavia ja emmentaalin hajusia ja... Eikun ne on vaan ihan kämäsiä roskia eikä ketään jaksa kiinsotaa mitkään Helffit. On delffeissä paljon enemmän asennetta, vaikka ne on sählänny koko historiansa ajan eikä oo käytännössä saanu itelleen mitään kovin mullistavaa aikaan.
Plus sitten, joku valitti, minkä takia delffit kiusaa Helffejä puskahousujussipusseiksi, tai jotain. Kaikki muutkin haukkuu niitä, ne on semmosia hinttari hippejä ja menee hermo ja ne on rassaavia ja emmentaalin hajusia ja... Eikun ne on vaan ihan kämäsiä roskia eikä ketään jaksa kiinsotaa mitkään Helffit. On delffeissä paljon enemmän asennetta, vaikka ne on sählänny koko historiansa ajan eikä oo käytännössä saanu itelleen mitään kovin mullistavaa aikaan.
-
zakug_the_insane
Häntä ei kyllä äänestyksellä valittu, vaan Malekith oli Aenarionin (silloinen kuningas) poika.War-Leader kirjoitti:sehän oli helffien syytä että syntyi elffeistä dark elffi ja high elffit ku malekith halus elffien kuninkaaks ja vaikka hänet valittiin äänestyksen mukaan ( tai jotain muuta ) ni helffit vaa sano eip! malekith ei mee kuninkaaks! ja sit joku muu high elffi sai mennä (ni potuttais varmaa malekithia)
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
Viljanderi
Arvatkaa mitä lukee Hobitin esipuheessa, että sana Orc on vain hobittien hauska kutsuma nimi goblinille. Tämä vain esimerkkinä siitä, kuinka mielikuvituksettomia jotkut kirjailijat ovat. esim. forgotten realms:ien kirjoittajat.Yksisilmä-Joe kirjoitti:Olis se GW kyllä toisaalta ehkä keksiny pinoida droweja ilman Salvatoreakin, matkihan ne Trollitkin ja muutamia muitakin juttuja mitkä ei ole niin kuuluisia. Tiedä häntä.
Ja ylipäätään, melkein kaikki nykyinen kääpiö-haltia-örkki fantasia jutut on lainattu Tolkienilta. Niin myös GW:n Warhammer.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
-
Musta Setä
hmm
noh, eipä ole mitään High Elffejä vastaan, itse asiassa Dark Elffit olisivat varsin toimettomia jos ne yhtäkkiä valtaisivat Ulthuanin...no, voisivammehan me niin yhdistää haltiat (paitsi puskajussit, mielestäni kaikki high elffejä sukkahousumiehiksi haukkuvat voisivat vähän katsella minkälaisia nahkahousumiehiä Lorienista kirmaa), mutta mitäs sitten? Lähdetään sotimaan ihmisiä vastaan tai vastaavaa, mutta eipä siinä enää olisi samaa viehätystä kuin tuossa sisällissodassa.
Dark Elffit olisivat turhia ilman Higheja, ja sama toisinpäin (koska High elffit ovat muutenkin kuolemassa sukupuuttoon, pitää niillä nyt jotain tekemistä olla. Muuten ne vain kuuhottaisivat saarellaan ja omaisivat ws2 sotilaita).
Ja aiempaan kun joku fiksu ja laajasti ajatteleva henkilö sanoi että ''ketään ei kiinnosta high elffit ne on emmetaaal111111 lolololololo i'm so 1337 h4x0r'', niin kyllä ne minua kiinnostavat. Omistan 5th ja 6th editioneitten kirjat niin Mustilta Haltioilta kuin Suurhaltioiltakin, ja fluffi on kummassakin tapauksessa pelin parasta. Joskin 6th editionin Mustat Haltiat eivät ole läheskään niin sekopäitä kuin ne aiemmin olivat...kait se on se poliittisesti korrektina oleminen GWlläkin iskenyt.
Ja jaksa naina vain ihmetellä miten jossain Druchii netissä (siis minä olen dark elf-pelaaja) jaksetaan kiljua kuinka Shadowblade, ''maailman paras soturi'' ei pärjää ''vammaiselle, k****ä nuolevalle (suora lainasus ja käännös, ei ollut edes sensuroitu siellä...) sokealle hinttari Eltharionille''...ja että tämän pitäisi tappaa Eltharion vasemmalla kädellä...
Kuitenkin Shadowblade on hyvin, hyvin vähäpätöinen hahmo loppujen lopuksi, ja mielestäni Eltharionin tarina on varmaan mielenkiintoisin koko Fantasy Battlesissa (Malus Darkbladen lisäksi, hän on varsin hauska). Mies on sokea, eli noiden jenkkien mielestä ei saisi olla mitään hieman erilaista vaan tuollaisten täytyisi kuolla heti kun se olisi ''realistista'' (ja nyt puhutaan ''fantasy battlesista'' *krhm*)
Tuntuu kuin eräät henkilöt vihaisivat -oikeasti- jotain rotuja, ja enpä viitsi sanoa mitä mieltä tuollaisesta olen...voihan sitä aina olla pelillisiä kaunoja armeijoita vastaan, mutta että ruvetaan tuollaista naurettavaa juttua kuten tuo yllämainittu noista kahdesta heittämään, niin voisivat kyllä nuo henkilöt hankkia elämän vähitellen ja nauttia pelin taustajuonesta sinä kuin se onkin...juonena, eikä perseennuolentana.
Dark Elffit olisivat turhia ilman Higheja, ja sama toisinpäin (koska High elffit ovat muutenkin kuolemassa sukupuuttoon, pitää niillä nyt jotain tekemistä olla. Muuten ne vain kuuhottaisivat saarellaan ja omaisivat ws2 sotilaita).
Ja aiempaan kun joku fiksu ja laajasti ajatteleva henkilö sanoi että ''ketään ei kiinnosta high elffit ne on emmetaaal111111 lolololololo i'm so 1337 h4x0r'', niin kyllä ne minua kiinnostavat. Omistan 5th ja 6th editioneitten kirjat niin Mustilta Haltioilta kuin Suurhaltioiltakin, ja fluffi on kummassakin tapauksessa pelin parasta. Joskin 6th editionin Mustat Haltiat eivät ole läheskään niin sekopäitä kuin ne aiemmin olivat...kait se on se poliittisesti korrektina oleminen GWlläkin iskenyt.
Ja jaksa naina vain ihmetellä miten jossain Druchii netissä (siis minä olen dark elf-pelaaja) jaksetaan kiljua kuinka Shadowblade, ''maailman paras soturi'' ei pärjää ''vammaiselle, k****ä nuolevalle (suora lainasus ja käännös, ei ollut edes sensuroitu siellä...) sokealle hinttari Eltharionille''...ja että tämän pitäisi tappaa Eltharion vasemmalla kädellä...
Kuitenkin Shadowblade on hyvin, hyvin vähäpätöinen hahmo loppujen lopuksi, ja mielestäni Eltharionin tarina on varmaan mielenkiintoisin koko Fantasy Battlesissa (Malus Darkbladen lisäksi, hän on varsin hauska). Mies on sokea, eli noiden jenkkien mielestä ei saisi olla mitään hieman erilaista vaan tuollaisten täytyisi kuolla heti kun se olisi ''realistista'' (ja nyt puhutaan ''fantasy battlesista'' *krhm*)
Tuntuu kuin eräät henkilöt vihaisivat -oikeasti- jotain rotuja, ja enpä viitsi sanoa mitä mieltä tuollaisesta olen...voihan sitä aina olla pelillisiä kaunoja armeijoita vastaan, mutta että ruvetaan tuollaista naurettavaa juttua kuten tuo yllämainittu noista kahdesta heittämään, niin voisivat kyllä nuo henkilöt hankkia elämän vähitellen ja nauttia pelin taustajuonesta sinä kuin se onkin...juonena, eikä perseennuolentana.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
- Henri Ketonen
Re: hmm
Mikä joku Shadowblade muka on?Musta Setä kirjoitti: Ja jaksa naina vain ihmetellä miten jossain Druchii netissä (siis minä olen dark elf-pelaaja) jaksetaan kiljua kuinka Shadowblade, ''maailman paras soturi'' ei pärjää ''vammaiselle, k****ä nuolevalle (suora lainasus ja käännös, ei ollut edes sensuroitu siellä...) sokealle hinttari Eltharionille''...ja että tämän pitäisi tappaa Eltharion vasemmalla kädellä...
Deathmaster Snikch saisi kummatkin päiviltä...
zqmfgb
-
Viljanderi
-
zakug_the_insane
-
Alioppilas
Huvittavintahan on, että Warhammerin maailmassa ainoat sukkahousuissa liikkuvat ovat karskeja ja miehekkäitä ihmisiä.
Hameisiin suurhaltiat kyllä pukeutuvat. Ja metalliin, päästä - tai korkeiden kypäröidensä ansiosta reippaasti pään yläpuolelta - nilkkoihin asti. Silti kyseessä on vain Light Armour. No, myydäänhän sitä Light-Colaakin samanlaisessa pullossa aidon Dark Magicin kanssa. Tällaista tämä elämä on.
Hameisiin suurhaltiat kyllä pukeutuvat. Ja metalliin, päästä - tai korkeiden kypäröidensä ansiosta reippaasti pään yläpuolelta - nilkkoihin asti. Silti kyseessä on vain Light Armour. No, myydäänhän sitä Light-Colaakin samanlaisessa pullossa aidon Dark Magicin kanssa. Tällaista tämä elämä on.
"Life is not a rehearsal." -The Verve
-
Biibob HElf
-
Ar-Senator
-
Scar-Veteran
niimpä siis darkelffit jota kutsutaan myös pimentohaltioiksi ja olen ylpeä siitä että kerään darkelffejä
koska niinkun oli jo aijemmin mainíttu niin kyllä se uthuan kuuluisi sen oikean kuinkaan haltuun siis Malekitin.
Pimentohaltioilla ei ole mitään hävettävää ne on vain pahoja ja kyllä mä oon siitä ylpee että kerään kaaosta ja darkelffejä
koska niinkun oli jo aijemmin mainíttu niin kyllä se uthuan kuuluisi sen oikean kuinkaan haltuun siis Malekitin.
Pimentohaltioilla ei ole mitään hävettävää ne on vain pahoja ja kyllä mä oon siitä ylpee että kerään kaaosta ja darkelffejä
"So long as there is light, there is a shadow"
-
theunholybeast
....
kyllä kaikki haltia-armeijat on hienoja... lol, paitsi nuo puunhalaajaelffit, joista en niin paljoakaan välitä...
Joo en taida olla kovin aito delffien kerääjä koska mun mielestä helffit on tosi siisti armeija figujen ja fluffin puolesta. En oikein ymmärrä tota muiden delffi pelaajien sukkahousu juttua pitää delffitkin hametta ja kyllä hame on vähän pahempi mitä sukkahousut.No mutta ketä haittaa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana