Eli olisi kysymys tuosta kyseisestä erikoiskyvystä. Siinä sanotaan että kaikki Blood Angelit 6" sisällä Sanguinary High Priestistä saavat assaulttaessaan re-rollata ohi menneet osumiset. Kysymys kuuluukin, saako Sanguinary High Priest re-rollata omat attakkinsa? Ennen olen pitänyt että saa, mutta nyttemmin ruvennut kelailemaan ettei saisi.
Onkos jollain lyödä faktaa pöytään?
Blood Angel Sanguirany High Priest: Sanguinius´Chosen
- The Captain
- Valvoja
Totta kai saa. Se pappihan tietää olevansa niin hyvä tyyppi, että inspiroi itseänikin.Deetwo kirjoitti:Tunnetusti kaikki moiset jutut mitkä aiheuttavat rangelle omiin unitteihin jotain vaikuttavat myöskin käyttäjäänsä.
Henk.koht. en ole koskaan kehdannut rerollata papin hyökkäyksiä, ainakin säännön fluffipuolella kuvataan sen inspiroivan tovereitaan. Eikä yksikään vastustaja ole vielä valittanut siitä, etten rerolli ohi menneitä hyökkäyksiä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hehheh, mitäs tähän nyt sanoisi... Noh, en mitään.Deetwo kirjoitti:Tunnetusti kaikki moiset jutut mitkä aiheuttavat rangelle omiin unitteihin jotain vaikuttavat myöskin käyttäjäänsä.
Olen vain sitä mieltä, ettei SHP saa heittää re-rolleja, sillä a.) säännöissä sanotaan että "any blood angel within 6" of him" (tai vastaavaa) ja b.) fluffillisesti se menee aika killiin myös (ei kai SHP itse itseään ihaile ja siitä inspiroidu).
Noh, odottelen edelleenkin jotain vakuuttavaa vastausta puoleen tai toiseen. Minulle se on aika sama saako se heittää vai ei, mutta olisi ihan mukava saada "varmuutta" asiaan.
Btw, suurin osa taitaa pelata siten, että SHP saa re-rollia attakkinsa assaultissa, eikös?
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja