"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood Angel Sanguirany High Priest: Sanguinius´Chosen

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
DerAlte

Blood Angel Sanguirany High Priest: Sanguinius´Chosen

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Eli olisi kysymys tuosta kyseisestä erikoiskyvystä. Siinä sanotaan että kaikki Blood Angelit 6" sisällä Sanguinary High Priestistä saavat assaulttaessaan re-rollata ohi menneet osumiset. Kysymys kuuluukin, saako Sanguinary High Priest re-rollata omat attakkinsa? Ennen olen pitänyt että saa, mutta nyttemmin ruvennut kelailemaan ettei saisi.

Onkos jollain lyödä faktaa pöytään?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Tunnetusti kaikki moiset jutut mitkä aiheuttavat rangelle omiin unitteihin jotain vaikuttavat myöskin käyttäjäänsä.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Deetwo kirjoitti:Tunnetusti kaikki moiset jutut mitkä aiheuttavat rangelle omiin unitteihin jotain vaikuttavat myöskin käyttäjäänsä.
Totta kai saa. Se pappihan tietää olevansa niin hyvä tyyppi, että inspiroi itseänikin.

Henk.koht. en ole koskaan kehdannut rerollata papin hyökkäyksiä, ainakin säännön fluffipuolella kuvataan sen inspiroivan tovereitaan. Eikä yksikään vastustaja ole vielä valittanut siitä, etten rerolli ohi menneitä hyökkäyksiä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Eli olen siis periaatteessa ollut oikeassa, kun olen aina re-rollannut? Tietenkään fluffillisesti se ei ole hirmu reilua...
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Deetwo kirjoitti:Tunnetusti kaikki moiset jutut mitkä aiheuttavat rangelle omiin unitteihin jotain vaikuttavat myöskin käyttäjäänsä.
Hehheh, mitäs tähän nyt sanoisi... Noh, en mitään.
Olen vain sitä mieltä, ettei SHP saa heittää re-rolleja, sillä a.) säännöissä sanotaan että "any blood angel within 6" of him" (tai vastaavaa) ja b.) fluffillisesti se menee aika killiin myös (ei kai SHP itse itseään ihaile ja siitä inspiroidu).

Noh, odottelen edelleenkin jotain vakuuttavaa vastausta puoleen tai toiseen. Minulle se on aika sama saako se heittää vai ei, mutta olisi ihan mukava saada "varmuutta" asiaan.

Btw, suurin osa taitaa pelata siten, että SHP saa re-rollia attakkinsa assaultissa, eikös?
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Eikös se SHP:kin ole Blood Angeli?? ;)
Eli kyllä sekin saa re-rollata hutinsa kun on se "valittu".
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Itsekkin ajattelin, että kun se uskoo olevansa valittu, niin sillä paineita näyttää esimerkkiä muille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”