Lotr: Mounted Glorfindel
-
Kellokoneisto
Lotr: Mounted Glorfindel
Eli täällä taas rumine nappuloineen ja suttuisine kuvineen...Nyt on Glorfindel hepalla raiskattu ja tässä kuvia...
Beissi meni ihan vituilleen ja muutenkin siitä löytyy sellaisia pieniä huolimattomuus virheitä...
Pistäkää mielellään ohjeita, miten muuttaa maalaustyyliä ja missä kaikissa paikoissa kannattaa ohentaa maalia ja kuinka paljon?
Beissi meni ihan vituilleen ja muutenkin siitä löytyy sellaisia pieniä huolimattomuus virheitä...
Pistäkää mielellään ohjeita, miten muuttaa maalaustyyliä ja missä kaikissa paikoissa kannattaa ohentaa maalia ja kuinka paljon?
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Re: Lotr: Mounted Glorfindel
Onneks joiltain löytyy vielä itsekritiikkiäKellokoneisto kirjoitti:Eli täällä taas rumine nappuloineen ja suttuisine kuvineen...Nyt on Glorfindel hepalla raiskattu...Beissi meni ihan vituilleen ja muutenkin siitä löytyy sellaisia pieniä huolimattomuus virheitä...
Hmm.
Aika hyvä on! Maali näyttää ehkä joissakin kohdissa hieman paksulta, mutta voi tosiaan olla että kuva tekee tepposet. Mielestäni beississä ei ole mitään vikaa, miten niin meni "vitulleen"?:) Viitta ja vaatteet ovat ihan mukavia...
Aika tyylikäs kokonaisuus!
Aika hyvä on! Maali näyttää ehkä joissakin kohdissa hieman paksulta, mutta voi tosiaan olla että kuva tekee tepposet. Mielestäni beississä ei ole mitään vikaa, miten niin meni "vitulleen"?:) Viitta ja vaatteet ovat ihan mukavia...
Aika tyylikäs kokonaisuus!
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
-Archangel Tyrael, Diablo II
-
Kellokoneisto
-
|Agarwaen|
- Viesti:
hahah! outoa! jossain vaiheessa (kun luultavasti olit vasta aloittanut) olit laittanut galleriaan topicin jossa pyysit jotain apua legolasin maalaamiseen? ( noh kumminkinKellokoneisto kirjoitti:Jaa...no...kiitos nyt kaikille ei se nyt niin hyvä kuiteskaan ole... Tuskin tuota ihan Cmoniin kehtaa laittaa?!?
ja perinteinen ot:pistän itse galleeriaan maalaamani elrondin. sit ku kameran pöllin.
*HYVÄ,HYVÄ*
Aka : mR-aWesOme / awe
WoWissa Agarwaen
WoWissa Agarwaen
-
Kellokoneisto
En nyt tiedä oliko se niin ruma se legolas, kuva oli otettu turhan läheltä ja siinä oli outoa kiiltoa... Eikä siitä ole kuin muutama kuukausi, kun sen Leekolassen tuonne pistin...Ei ole digikamerakaan ollut hirveän kauan... Ja, haluaisin sanoa vielä, etten vieläkään ole vuotta pelannut tätä peliä... Kohta täyttyy vuosi...Tiedähäntä, mutta olen panostanut maalaamiseen hiukan enemmän kuin pelaamiseen, ukot ostan sillä perusteella, että onko ne hienoja...Ei ole väliä, onko ne hyviä vaiko ei... Ja, haista kuule munkki p*ska, jooko?
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Mä teen aivan samalla tavallaKellokoneisto kirjoitti:olen panostanut maalaamiseen hiukan enemmän kuin pelaamiseen, ukot ostan sillä perusteella, että onko ne hienoja...Ei ole väliä, onko ne hyviä vaiko ei...
Mutta mä oon panostanu vielä vähän enemmän tohon maalaamiseen ...
Sitten ite figusta: Toihan on ihan jees, jos kerta et oo vielä edes vuotta maalannu/pelannu, mutta ton maalin paksuus häiritsee ... mutta joku kerkesikin jo todeta, niin tuo kuva saattaa tehdä tepposet.
Beissi on kanssa ihan kohtuullinen.
Hyvä perusmaalaus ...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Ihan ok figu, mutta ehdottomasti kuva pilaa sen (tai ainakin uskon niin).
Oikean etujalan alla olevan "palan" olisi voinut ehkä irroittaa koska se ei sovi tuohon, kai se olisi pystyssä pysynyt ilmankin
. Basessa on ihan liikaa tuota ruohoa, tai ainakin se on väärässä kohdassa. Maalauksessa ei mielestäni ole muuta sanottavaa kuin että maalit näyttävät hieman paksuilta, mutta muuten maalaus on erinomaista. 
Oikean etujalan alla olevan "palan" olisi voinut ehkä irroittaa koska se ei sovi tuohon, kai se olisi pystyssä pysynyt ilmankin
-
Kellokoneisto