Army builderit
-
Lord Khaziy
Army builderit
Mistä vois saada army builderin kaaokselle. Ei muuten mut jostai pitää nähä mitä mark of slaanesh tekee.
Great slaanesh will rise again
Great slaanesh will rise again
-
Armageddon
Re: Army builderit
Suosittelen Army Bookin ostamista.Lord Khaziy kirjoitti:Ei muuten mut jostai pitää nähä mitä mark of slaanesh tekee.
-
Lord Khaziy
Hittovie, saa sitä Armybookkia varmaan kaupassakin selata. Tai kaverin kirjaa. Minä en puutu siihen, onko yksittäisen Mark of Slaaneshin kuvaus tai pistehinta miten tarkkaan tekijänoikeuksilla suojattu, mutta jätän periaatteesta kertomatta jos kysyjä on niin laiska, että ei voi itse ottaa selvää esim kaverin tai kaupan kirjasta katsomalla, tai vaikka kysyä irkissä.
Itsekään en ostaisi jotain armibuukkia yhden esineen takia (hell, on sitä ennenkin pelattu kaverilta lainatulta armybookilta), mutta en silti alkaisi sotavasarassa kyselemään mitä jokin ominaisuus tekee, koska en ole lukenut sääntöjä. Samalla periaatteella tämä menee kaikissa sääntökysymyksissä, jos lukija ei ole selvästi tutustunut sääntöihin niin ei hänelle tarvi kaikkea kertoakaan. Sotavasara ei ole sääntökirjan ja /tai armybookin korvike.
Itsekään en ostaisi jotain armibuukkia yhden esineen takia (hell, on sitä ennenkin pelattu kaverilta lainatulta armybookilta), mutta en silti alkaisi sotavasarassa kyselemään mitä jokin ominaisuus tekee, koska en ole lukenut sääntöjä. Samalla periaatteella tämä menee kaikissa sääntökysymyksissä, jos lukija ei ole selvästi tutustunut sääntöihin niin ei hänelle tarvi kaikkea kertoakaan. Sotavasara ei ole sääntökirjan ja /tai armybookin korvike.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hei muuten. Nääthän sä sen slaaneshin merkin siitä AB:n demostakin. Ja jullevi on ihan oikeessa tossa mitä sano.
Viimeksi muokannut greewer, La 14.02.2004 15:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Lord Khaziy
No h......i. Minä laitan tämän lukkoon, vaikka jopa Weekender (ja jullevi) ovat jättäneet sen tekemättä.
Asiasta saa vapaasti avautua joko privalla minulle, tai haukkua Moderaattoria Weekederille. Mutta minusta tämä ei ole aihe, josta pitäisi Sotussa keskustella. Puhutaan kuitenkin kopiosuojatusta materiaalista.
Asiasta saa vapaasti avautua joko privalla minulle, tai haukkua Moderaattoria Weekederille. Mutta minusta tämä ei ole aihe, josta pitäisi Sotussa keskustella. Puhutaan kuitenkin kopiosuojatusta materiaalista.