"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Army builderit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Lord Khaziy

Army builderit

Viesti Kirjoittaja Lord Khaziy »

Mistä vois saada army builderin kaaokselle. Ei muuten mut jostai pitää nähä mitä mark of slaanesh tekee.

Great slaanesh will rise again
Armageddon

Re: Army builderit

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Lord Khaziy kirjoitti:Ei muuten mut jostai pitää nähä mitä mark of slaanesh tekee.
Suosittelen Army Bookin ostamista.
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

ei sitä kaaokselle saa, armybuilder on yleinen ohjelma joka toimii monissa peleissä ja antaa niille armeijalistat...

Sen saa demoversiona netistä, mutta päivityksen pitää joko ostaa (fantasiapeleistä taitaa saada) tai [adminedit: Mitä tuli sanottua? -Weekender]
Lord Khaziy

Armybookin ostaminen o iha hyvä idea mut mä tarviin tota vaan delffien epävirallisen listan testaamiseen ja haluisin testata sitä ilman et pitää ostaa 20e armybook jolla en sit tee enää mitään muuta. Kuulostaa minusta vähän turhalta.

Eli eiks mistään sitä ilmatteeks?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Hittovie, saa sitä Armybookkia varmaan kaupassakin selata. Tai kaverin kirjaa. Minä en puutu siihen, onko yksittäisen Mark of Slaaneshin kuvaus tai pistehinta miten tarkkaan tekijänoikeuksilla suojattu, mutta jätän periaatteesta kertomatta jos kysyjä on niin laiska, että ei voi itse ottaa selvää esim kaverin tai kaupan kirjasta katsomalla, tai vaikka kysyä irkissä.

Itsekään en ostaisi jotain armibuukkia yhden esineen takia (hell, on sitä ennenkin pelattu kaverilta lainatulta armybookilta), mutta en silti alkaisi sotavasarassa kyselemään mitä jokin ominaisuus tekee, koska en ole lukenut sääntöjä. Samalla periaatteella tämä menee kaikissa sääntökysymyksissä, jos lukija ei ole selvästi tutustunut sääntöihin niin ei hänelle tarvi kaikkea kertoakaan. Sotavasara ei ole sääntökirjan ja /tai armybookin korvike.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
greewer

Viesti Kirjoittaja greewer »

Hei muuten. Nääthän sä sen slaaneshin merkin siitä AB:n demostakin. Ja jullevi on ihan oikeessa tossa mitä sano.
Viimeksi muokannut greewer, La 14.02.2004 15:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oh no... Earth are doomded...
It are suckiest.
http://www.salsa.net/peace/conv/8weekconv7-4.html
Lord Khaziy

Kattosinhan mä kaupas jos pääsisin sinne. ja kaverit kerää kääpiä ja high elffejä.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

No h......i. Minä laitan tämän lukkoon, vaikka jopa Weekender (ja jullevi) ovat jättäneet sen tekemättä.

Asiasta saa vapaasti avautua joko privalla minulle, tai haukkua Moderaattoria Weekederille. Mutta minusta tämä ei ole aihe, josta pitäisi Sotussa keskustella. Puhutaan kuitenkin kopiosuojatusta materiaalista.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”