"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuvia figuistani

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
glaurung
Viesti:

Kuvia figuistani

Viesti Kirjoittaja glaurung »

Voisitteko vähän kommentoida meikäläisen maalaustaitoja. Osoitteessa http://www.pbase.com/glaurung/ olisi muutamia kuvia maalausyrityksistäni. Lisäilen niitä pikkuhiljaa.
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Sullahan näyttää olevan maalaustaito ihan kohdallaan. Ne LotR äijät on hienoja ja tykkään varsinkin siitä suomi-keihäsmiehestä. :D

Muuuutta yks pieni juttu. Osaat näköjään highlightata ihan hyvin, niin miksi sillä Örggi Bossilla ei oo paljon mitään?

Ainii ja noi gobbo netterit on hienoja, hyvin highlightattu ne kaavut.
glaurung
Viesti:

Kiitoos...

Muuuutta yks pieni juttu. Osaat näköjään highlightata ihan hyvin, niin miksi sillä Örggi Bossilla ei oo paljon mitään?
En oo vielä tähän mennessä maalannu noita rivimiehiä niin tarkasti, mutta oon aatellu ruveta tekemään niin...
[Luoja]

Viesti Kirjoittaja [Luoja] »

Goblineista näkee että alkaa taidot olemaan hyvällä mallilla. Siitä se lähtee!
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Kaikki figut vaikittavat hieman tummilta, lisää highlighteja siis. Tai sitten hieman laajemmat vaaleiden värien alueet, eli tummia varjoja vähemmän, ja sitten kaikista valoisimpiin kohtiin highlight kerron tai pari.

Mustaa pohjamaalia tunnut käyttävän? Vaaleiden värien kohdalta kannattaisi ensin maalata koko alue valkoisella ja sitten vasta maalata esimerkiksi luussa joku keskiruskea alle ja se sävyttää luunruskealla (örkki standardi ja night goblin shaman). Tulisi siistimpi. myös valkoisessa sama (empise spearman), ensin valkoinen maali valkoisiin kohtiin, sitten puhjaväriksi joku vaalea sinisenharmaa ja sen sävytys valkoiseen. Jos valkoinen vaatii rajumpia varjoja voi ne vetää tummemalla sinisen harmaalla, mahdollisesti jopa sekoitettuna mustaan inkkiin.

Kasvoissa kannattaisi silmien ympäri vetää ruskeaa inkkiä ohut viiva kuvastamaan silmäkuoppia ja erottamaan silmät muusta ihosta. Myäs silmät kannattaa ensin maalata vaalealla sinisenharmaalla ja se highlightata valkoisella ja sitten maalata pupilli. Ei tule niin tuijottavaa katsetta. Eihän oikeasti kenekään silmä näytä puhtaan valkoiselta luonnossakaan... :-)

Tämmöisiä tällä kertaa osui silmään. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Ihan hyviä. Jatka samaan malliin :)
Hope is a serum that never heals
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

...ja kun kolme Sotavasaran Mestarimaalajaa kehuu työtäsi, se on hyvää. :P

Itsekin olen sitä mieltä että keep up the good work! :D
and her hallway
moves
like the ocean
moves
nemppu

Viesti Kirjoittaja nemppu »

Vähä hienoi! Toi wolfrideri champpi varsinki ansaitsee kunniamaininnan nerokkaisuudestaan miten pienellä vaivalla saa convertattua tosi hienoja ukkoja kun vähän funtsii ja saa nerokkaita ideoita! Kunnon Darth Maul! Way to go! Ota lisää kuvii örkkifiguistas, mä oon ihan örkkifani.. mulla on taustakuva ja näytönsäästäjä örkkifigui täynnä :)
glaurung
Viesti:

KIITOOS... Olen siis ilmeisesti ihan kohtalaisen hyvä maalari ja yritän kehittyä noiden neuvojen mukaan, mutta inkkejä en kyllä aio ruveta käyttämään koska ne tekee mielestäni lopputuloksesta inhottavan kiiltävän.

Lisäsin sinne kuvia orc boyzzeista yleisön toiveiden mukaan ja viikonloppuna sinne ilmestyy ehkä giantti jos saan sen valmiiksi.
Lord E

Viesti Kirjoittaja Lord E »

Ihan nättejä.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Voit sekoittaa väreihin niin paljon vettä et ne on ku inkit, ne ei nimittäin kiillä. Kokeile...
Hope is a serum that never heals
Ninnu
Viesti:

glaurung kirjoitti:KIITOOS... Olen siis ilmeisesti ihan kohtalaisen hyvä maalari ja yritän kehittyä noiden neuvojen mukaan, mutta inkkejä en kyllä aio ruveta käyttämään koska ne tekee mielestäni lopputuloksesta inhottavan kiiltävän.
Mattalakka? Veisi kiillon pois. :-) Siis tarkoitushan ei ollut ohgeessano koko figua upottaa inkkipurkkiin vaan vetää tummemia rajoja joihinkin paikkoihin. Sen voi tehdä myös tummaa maalia ohentamalla jos inkki on kirosana (mulle se vähän on että olen taas paraskin puhumaan :-))
Jag känner en bot
glaurung
Viesti:

Olen kokeillut joitakin mattalakkoja ja ne on vaan antaneet hirveän kiillon... :( Että minkälaista lakkaa kannattaisi käyttää (minkä merkkistä) :?:
shakal

Viesti Kirjoittaja shakal »

Ja seuraavaksi Weekender the great one, lisää sinulle mestarimaalaajatittelin 8O
He comes from the night, raising his scythe!
Ninnu
Viesti:

glaurung kirjoitti:Olen kokeillut joitakin mattalakkoja ja ne on vaan antaneet hirveän kiillon... :( Että minkälaista lakkaa kannattaisi käyttää (minkä merkkistä) :?:
Lueppa lakkakeskustelu maalaus/konverttaus sivuilla. Siellä on Ninnun hölinöitä aiheesta enemmänkin. :-)
Jag känner en bot
lone-wolf

Viesti Kirjoittaja lone-wolf »

No on ihan hienoja,mutta voisit vahan rajoittaa tota maalien kayttoo ja laittaa vahan enemman shadee ja highlitee. :D
Älä leiki hengelläs!
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Sinulla on hyvät perustaidot ja tuosta se paranee pehmeämmäksi maalamalla. Ohenna maaleja lisää ja maalaa useammalla layerilla niin saat vielä pehmeämpää.

Kauniita ovat jo nyt
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”