"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ordo Malleus Inquisitor

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Hellbender
Viesti:

Ordo Malleus Inquisitor

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Siis tästä elite Inquisitorista kirjottelen.

Tämä herra, kun on aika erikoinen tapaus. IC, joka saa raskaan aseen >> lähinnä psycannonia tarkotan.

Siis 50 pisteellä saat melko hyvän (todella hyvä joitakin vastaan) aseen, jota ei saa edes ampua (tietyin edellytyksin tietysti).

Kuinka hyvä tämmönen käytännössä on, onko kokemuksia?
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
D3nniz

Viesti Kirjoittaja D3nniz »

En oo itte kokeillu mut kyl se vois toimii esim. Eldareita tai IG vastaan???
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Inquisitor Lord kirjoitti:En oo itte kokeillu mut kyl se vois toimii esim. Eldareita tai IG vastaan???
Miksi ihmeessä se toimisi IGtä vastaan, ei niillä ole edes invusaveja kummemmin?
Eldar ulthwea vastaan kyllä ikävä ainakin ;) En sen tarkemmin oikeastaan osaa arvailla, jotenkin vähän tuntuu että moinen olisi aika erikoistilanteissa vain käyttökelpoinen.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Deetwo kirjoitti:
Inquisitor Lord kirjoitti:En oo itte kokeillu mut kyl se vois toimii esim. Eldareita tai IG vastaan???
Miksi ihmeessä se toimisi IGtä vastaan, ei niillä ole edes invusaveja kummemmin?
Halpa mobiili heavy bolter vastike jonka tappaminen on työn alla?

Ei tunnu täysin hyödyttömälle hepulle.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Deetwo kirjoitti:Miksi ihmeessä se toimisi IGtä vastaan, ei niillä ole edes invusaveja kummemmin?
Tässä kysymys ei ole invu savesta vaan psycannonin AP:stä. Itse sanoisin, että psycannon on melko hyvä kaikkia yksiköitä vastaan, joiden save on 4+ tai huonompi. Se voi olla mm. IG tai vaikka örkit.

Jos Inquisitorille antaa vielä sagen, niin mahdollisuudet hyödyntää psycannonin ominaisuuksia vain kasvavat.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Druzhina Captain kirjoitti: Jos Inquisitorille antaa vielä sagen, niin mahdollisuudet hyödyntää psycannonin ominaisuuksia vain kasvavat.
Mutta tämä taas vie IC-satuksen, mikä mahdollistaa sen targetoimisen.

Olen huomannut myös että Psycannon on erittäin toimiva kaiken kevyen panssarin posauttamiseen, örkki trukit räjähtävät iloisesti, samoin sentinelit tms.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

No huomenna... tai siis tänäänhän sen sitten näkee:) Mustassa Sudessa meinaan.
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Hellbender kirjoitti:No huomenna... tai siis tänäänhän sen sitten näkee:) Mustassa Sudessa meinaan.
Villiä, huomennako nähdään? Montako aiot ottaa?

Ja toivottavasti ei Daemonhosteja ;)
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Ja sille voi aina laittaa Emperor´s Tarotin jolla voi saada paremmat mahdollisuudet aloitukseen. Itselleni se oli aina vähän tyhjä arpa, mutta jos ylimääräiset pisteet siihen löytyvät niin miksei.
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”