Ordo Malleus Inquisitor
-
Hellbender
- Viesti:
Ordo Malleus Inquisitor
Siis tästä elite Inquisitorista kirjottelen.
Tämä herra, kun on aika erikoinen tapaus. IC, joka saa raskaan aseen >> lähinnä psycannonia tarkotan.
Siis 50 pisteellä saat melko hyvän (todella hyvä joitakin vastaan) aseen, jota ei saa edes ampua (tietyin edellytyksin tietysti).
Kuinka hyvä tämmönen käytännössä on, onko kokemuksia?
Tämä herra, kun on aika erikoinen tapaus. IC, joka saa raskaan aseen >> lähinnä psycannonia tarkotan.
Siis 50 pisteellä saat melko hyvän (todella hyvä joitakin vastaan) aseen, jota ei saa edes ampua (tietyin edellytyksin tietysti).
Kuinka hyvä tämmönen käytännössä on, onko kokemuksia?
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Miksi ihmeessä se toimisi IGtä vastaan, ei niillä ole edes invusaveja kummemmin?Inquisitor Lord kirjoitti:En oo itte kokeillu mut kyl se vois toimii esim. Eldareita tai IG vastaan???
Eldar ulthwea vastaan kyllä ikävä ainakin
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Halpa mobiili heavy bolter vastike jonka tappaminen on työn alla?Deetwo kirjoitti:Miksi ihmeessä se toimisi IGtä vastaan, ei niillä ole edes invusaveja kummemmin?Inquisitor Lord kirjoitti:En oo itte kokeillu mut kyl se vois toimii esim. Eldareita tai IG vastaan???
Ei tunnu täysin hyödyttömälle hepulle.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Druzhina Captain
- Valvoja
Tässä kysymys ei ole invu savesta vaan psycannonin AP:stä. Itse sanoisin, että psycannon on melko hyvä kaikkia yksiköitä vastaan, joiden save on 4+ tai huonompi. Se voi olla mm. IG tai vaikka örkit.Deetwo kirjoitti:Miksi ihmeessä se toimisi IGtä vastaan, ei niillä ole edes invusaveja kummemmin?
Jos Inquisitorille antaa vielä sagen, niin mahdollisuudet hyödyntää psycannonin ominaisuuksia vain kasvavat.
Mutta tämä taas vie IC-satuksen, mikä mahdollistaa sen targetoimisen.Druzhina Captain kirjoitti: Jos Inquisitorille antaa vielä sagen, niin mahdollisuudet hyödyntää psycannonin ominaisuuksia vain kasvavat.
Olen huomannut myös että Psycannon on erittäin toimiva kaiken kevyen panssarin posauttamiseen, örkki trukit räjähtävät iloisesti, samoin sentinelit tms.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Hellbender
- Viesti:
Villiä, huomennako nähdään? Montako aiot ottaa?Hellbender kirjoitti:No huomenna... tai siis tänäänhän sen sitten näkee:) Mustassa Sudessa meinaan.
Ja toivottavasti ei Daemonhosteja
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- Henri Ketonen