"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vähiten käytetty sääntö

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rokottaja

Vähiten käytetty sääntö

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Mikähän olisi vähiten laytetty tai kaikkein harvinaisimmin käytössä oleva sääntö, mikä faban kirjassa mainitaan (siegeä tai scrimishiä ei lasketa).
Itse veikkaisin jotain Lapping Roundia...
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Pöh! Lapping Round sitähän tulee välillä käytettyä. Sanoisin että Snaking. Ei oo tultu totakaan koskaan käyettyä
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Ehdottomasti snaking, sille ei juuri käyttöä ole olemassa. Ehkä jotain marginaali tapauksia, mutta vastaan ei ole tullut. Kevyellä ratsuväellä ehkä käytettävissä oleva.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ai se jonossa kulkeminen? Sitä en ole koskaan nähnyt käytettävän, ja tuskin tulen koskaan näkemäänkään. Itse en ole paljoa esim. reformeja (vai mikä olikaan muodostelman vaihdos) käyttänyt, pitäisi kai opetella.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

hmmm... itse olen aika monessakin tilanteessa snakingia käyttänyt. Nimen omaan kevyellä ratsuväellä...
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Murhe kirjoitti:Ehdottomasti snaking, sille ei juuri käyttöä ole olemassa.
Mitä nyt congaava zombakarnevaali perustuu sille.
it is apparent the intent has been revealed
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Itse en kovinkaan usein näe Change formationia käytössä (siis, että yksikkö lisää tai poistaa rivejä.) 90 asteen käännöstäkään en ole usein nähnyt, varmaan siksi, että yksikön rivit menevät tässä yleensä aivan sekaisin. Flammable kuuluu myös näihin todella harvinaisiin sääntöihin. Itse tiedän vain kolme figua, joilla on tämä sääntö: Treeman, Tomb Prince ja Tomb King. Myöskään rakennusten sisälle menemistä ei kovin usein tapahdu pelissä.
Viimeksi muokannut Ropetus, La 21.02.2004 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Murhe kirjoitti:Ehdottomasti snaking, sille ei juuri käyttöä ole olemassa. Ehkä jotain marginaali tapauksia, mutta vastaan ei ole tullut. Kevyellä ratsuväellä ehkä käytettävissä oleva.
Snakinghän on kai käytännössä se formaatio misä fast cavalry liikkuu jos tekee erikoisempia liikkeitä... kukaan ei tietenkään vaan liikuta jonossa koska figut vain pistetään sinne mihin päätyvät.
Ei niinkuin tällä mitään väliä olisi, yritän vain pitää viestikiintiötä yllä.

Marko
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Runefang kirjoitti:Itse en kovinkaan usein näe Change formationia käytössä (siis, että yksikkö lisää tai poistaa rivejä
Itse käytän tuota varsin usein kääpiöillä kun pelaan. VARSINKIN thundereilla joilla on kiva muuttaa rivejä taistelumuotoon(kääpiö ampujat kun on parempia taistelijoita kuin esmes ihmisten varsinaiset taistelujalkaväki :roll:) ja ampua kaupan päälle pieni luotisarja.

Samaten high elffit käyttävät tuota archereilla jos pitää äkkiä saada +1 rank bonus.

Ja tulee käytettyä silloin tällöin jos pitää edetä hiukkasen, muttei paljoa, ja saada lisää rivejä ampumisen jäljiltä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Guzlob kirjoitti:
Murhe kirjoitti:Ehdottomasti snaking, sille ei juuri käyttöä ole olemassa.
Mitä nyt congaava zombikarnevaali perustuu sille.
Heh, nimenomaan.. Mulla ne ainakin tykkää congata koko ajan..
blurred

Viesti Kirjoittaja blurred »

Ehdottomasti snaking, sille ei juuri käyttöä ole olemassa.
Snaking on kyllä kovassa käytössä pistoliereilla ja muilla fast cavalryilla. Suosittelen kokeilemaan...
Itse en kovinkaan usein näe Change formationia käytössä (siis, että yksikkö lisää tai poistaa rivejä
Veikkaisin dwarf-pelaajien käyttävän tätä aika paljon. Ainakin itse tunnen parikin tyyppiä jotka käyttävät.

Varmaankin se rakennuksiin meneminen on niitä harvinaisimpia.
...and hell came with him...

"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Eikös pithed battlessa (ainakin) ole sääntö jonka mukaan characterit eivät saa aloittaa peliä yksikön sisällä? Muistelisin joskus lukeneeni sotussa tästä... Anyway, tuota sääntöä ei ole kyllä koskaan käytetty (ja tuskin tullaan käyttämäänkään).
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

MangaReaper kirjoitti:Eikös pithed battlessa (ainakin) ole sääntö jonka mukaan characterit eivät saa aloittaa peliä yksikön sisällä? Muistelisin joskus lukeneeni sotussa tästä... Anyway, tuota sääntöä ei ole kyllä koskaan käytetty (ja tuskin tullaan käyttämäänkään).
Niin, opn joitakin sääntöjä, jotka ovat tulleet kirjaan aivan vahingossa ja GWn huolimattomuudesta. Vai pelaako joku täällä niin, etteivät kentän yli overrunnanneet joukot voi tulla takaisin kentälle?
Rishadan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rishadan »

Jaahas... taitaa olla snaking ja sit chargessa takasin lyömis mahollisuus juttu :P en osaa selittää paremmin
"Vade retro, alter ego!"
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Rishadan kirjoitti:Jaahas... taitaa olla snaking ja sit chargessa takasin lyömis mahollisuus juttu :P en osaa selittää paremmin
Takas lyömis mahdollisus? Que? Eikös Chargen jälkee aina lyödä?
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Ylivoimaisesti vähiten käytetty sääntö[itseasiassa säännöt]: Sotavasara forum säännöt!
Eye is green.
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Eraphion kirjoitti:Ylivoimaisesti vähiten käytetty sääntö[itseasiassa säännöt]: Sotavasara forum säännöt!
Heh, noh itse en ole aivan samaa mieltä :D
Mutta Itse en ole koskaan change formationia käyttänyt, ehkä joskus sitten sitäkin tullaan käyttään.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Yksi hyvä ehdotus myös saattaisi olla very difficult terrain. Tämä tietysti riippuu peliporukan käyttämästä maastosta.

Luultavasti vielä harvinaisempi on voluntary panic tests, jossa molemmat osapuolet sopivat paniikkitestin aiheelliseksi - käyttökelpoinen skenaarioissa.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Murhe kirjoitti: Luultavasti vielä harvinaisempi on voluntary panic tests, jossa molemmat osapuolet sopivat paniikkitestin aiheelliseksi - käyttökelpoinen skenaarioissa.
Mikäh toi on?
Eye is green.
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Joku omiin skenuihin liittyvä juttu.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”