Vähiten käytetty sääntö
Vähiten käytetty sääntö
Mikähän olisi vähiten laytetty tai kaikkein harvinaisimmin käytössä oleva sääntö, mikä faban kirjassa mainitaan (siegeä tai scrimishiä ei lasketa).
Itse veikkaisin jotain Lapping Roundia...
Itse veikkaisin jotain Lapping Roundia...
- I.C. Wiener
- Viesti:
Itse en kovinkaan usein näe Change formationia käytössä (siis, että yksikkö lisää tai poistaa rivejä.) 90 asteen käännöstäkään en ole usein nähnyt, varmaan siksi, että yksikön rivit menevät tässä yleensä aivan sekaisin. Flammable kuuluu myös näihin todella harvinaisiin sääntöihin. Itse tiedän vain kolme figua, joilla on tämä sääntö: Treeman, Tomb Prince ja Tomb King. Myöskään rakennusten sisälle menemistä ei kovin usein tapahdu pelissä.
Viimeksi muokannut Ropetus, La 21.02.2004 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Snakinghän on kai käytännössä se formaatio misä fast cavalry liikkuu jos tekee erikoisempia liikkeitä... kukaan ei tietenkään vaan liikuta jonossa koska figut vain pistetään sinne mihin päätyvät.Murhe kirjoitti:Ehdottomasti snaking, sille ei juuri käyttöä ole olemassa. Ehkä jotain marginaali tapauksia, mutta vastaan ei ole tullut. Kevyellä ratsuväellä ehkä käytettävissä oleva.
Ei niinkuin tällä mitään väliä olisi, yritän vain pitää viestikiintiötä yllä.
Marko
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Itse käytän tuota varsin usein kääpiöillä kun pelaan. VARSINKIN thundereilla joilla on kiva muuttaa rivejä taistelumuotoon(kääpiö ampujat kun on parempia taistelijoita kuin esmes ihmisten varsinaiset taistelujalkaväkiRunefang kirjoitti:Itse en kovinkaan usein näe Change formationia käytössä (siis, että yksikkö lisää tai poistaa rivejä
Samaten high elffit käyttävät tuota archereilla jos pitää äkkiä saada +1 rank bonus.
Ja tulee käytettyä silloin tällöin jos pitää edetä hiukkasen, muttei paljoa, ja saada lisää rivejä ampumisen jäljiltä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Snaking on kyllä kovassa käytössä pistoliereilla ja muilla fast cavalryilla. Suosittelen kokeilemaan...Ehdottomasti snaking, sille ei juuri käyttöä ole olemassa.
Veikkaisin dwarf-pelaajien käyttävän tätä aika paljon. Ainakin itse tunnen parikin tyyppiä jotka käyttävät.Itse en kovinkaan usein näe Change formationia käytössä (siis, että yksikkö lisää tai poistaa rivejä
Varmaankin se rakennuksiin meneminen on niitä harvinaisimpia.
...and hell came with him...
"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
-
MangaReaper
Eikös pithed battlessa (ainakin) ole sääntö jonka mukaan characterit eivät saa aloittaa peliä yksikön sisällä? Muistelisin joskus lukeneeni sotussa tästä... Anyway, tuota sääntöä ei ole kyllä koskaan käytetty (ja tuskin tullaan käyttämäänkään).
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Niin, opn joitakin sääntöjä, jotka ovat tulleet kirjaan aivan vahingossa ja GWn huolimattomuudesta. Vai pelaako joku täällä niin, etteivät kentän yli overrunnanneet joukot voi tulla takaisin kentälle?MangaReaper kirjoitti:Eikös pithed battlessa (ainakin) ole sääntö jonka mukaan characterit eivät saa aloittaa peliä yksikön sisällä? Muistelisin joskus lukeneeni sotussa tästä... Anyway, tuota sääntöä ei ole kyllä koskaan käytetty (ja tuskin tullaan käyttämäänkään).
- I.C. Wiener
- Viesti:
Takas lyömis mahdollisus? Que? Eikös Chargen jälkee aina lyödä?Rishadan kirjoitti:Jaahas... taitaa olla snaking ja sit chargessa takasin lyömis mahollisuus juttu :P en osaa selittää paremmin
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night