Ja sit tarinoinnin jälkeen siirrynkin asiaan
-olen erittäin utelias ja haluaisin mielipiteitänne. Itselläni ei ole Chaos Codexia, mutta kamullani on. Kamuni aikoo kuitenkin alkaa pelaamaan IG ja minulla on tullu mahdoton hinku saaha Iron warrior army (joo noh joudun odottaan 1v. mut mikäs siin onhan CD odotettu jo 3+v.)
Kyssät:
1) HQ meinaan ottaa Chaos Lieutenantin, tälle kamaa ja joko veteraanien(mahd. termiksiä mukaan?), possesettien tai normaalien Chaos warrujen kans closis ryhmäks ja rhino alle. Voisitteko neuvoa minua tämän ryhmän suhteen, mitkä ovat pelillisesti hyviä ratkaisuja, mitkä ovat munakkaita ja millä on mukavin pelata? Kokemuksia?
2) Toiseksi Assault ryhmäksi aijon ottaa raptorsit! Olen kuullut kaikki ne haukut mitä niille on annettu jne. Mut pidän modeleista (varmaan ainoa) ja mielestäni tämä ryhmä ois mukavasti liikuteltavissa pelikentällä ja sopii ulkonäöltään mielestäni IW armyyn. Tähän tarvitsisin apua: Kannattaako ottaa Assault weaponia? Ajattelin laittaa yhdelle meltagunin, hyvä valinta vai meneekö liian kalliiks? Ja kannattaako ottaa champpaa 2*ligtning claweilla? Vaiko fistillä/power weaponilla??
-Siinä olisivat assault valintani, jotka joko menevät päälle tai odottavat vihun tulevia joukkoja tervehtiäkseen kädestä pitäen.
3) Havokit. Luultavimmin paras valinta olisi havokit 4*missile launcherilla? Haluaisin kuitenkin erottua massasta ja ajattelin seuraavia:
a) Lascannon, 2*missile launcher ja autocannon?
b) 2*Lascannon 2*autocannon?
c) 2*Lascannon autocannon missile launcher?
Elikkä mitä te suosittilette? Miksi?
4)Yllätys, yllätys aijon ottaa 4 Heavy supportia. (muistaakseni tämä oli mahdollista Iron warrioreilla) Elikkä mikä on mielestänne paras vaihtoehto ja miksi?:
a) Predator, Havokit, Defiler, Dreadnought?
b) Predator, 2*Havokit ja joko Defiler tai Dreadnought?
c) Predator, Havokit ja 2*Defiler (aivan liian kallista?)
d) Predator, Havokit ja 2*Dreadnought?
e) Predator, Havokit, defiler, Basilisk?
f) Predator, Havokit, Basilisk, Dreadnought?
g) Predator, 2*Havokit ja Basilisk?
[EDIT] omg! unohin kokonaan basiliskit! lisäsin ne nyt. [/EDIT]
-Eli Predatorin otan varmasti, Havokit otan varmasti, mutta otanko Dreadnoughtin ja/tai Basiliskin ja/tai Defilerin? Miksi? Dreadnoughtin vois tehä tuota heikohkoa( ? ) assault joukkoani tukemaan.
5) Älä hätäile tää on vika
-Iso KIITOS kaikille vastanneille