"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

+++TURNAJAISET 41. MILLENIUMILLA+++

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Teräratas kirjoitti:Slaaneshin prinssi S10 I6 (Stature, strenght, furious, drugs, blade) hyökkäyksillä olisi myös ihan vekkuli, sitä vain ei tuohon 150p kattoon ihan saanut mahtumaan :)
Älä huoli, FB-turneen jälkeen pistetään 40k:hon isommalla pistemäärällä uudet turnajaiset :)
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Teräratas kirjoitti:Slaaneshin prinssi S10 I6 (Stature, strenght, furious, drugs, blade) hyökkäyksillä olisi myös ihan vekkuli, sitä vain ei tuohon 150p kattoon ihan saanut mahtumaan :)
186pts moinen sai tasapelin täyslaidallista hiveä (139pts) vastaan, näin ihan testimielessä pelkällä laskurilla :) s8 muuten riittää, kuitenkin 2+ woundaa hiveä.

Pelissä pelkillä todennäköisyyksillä laskettuna hive olisi alhaalla ennen kuin pääsisi takaisin lyömään (molemmat -> 0.xx jotain woundia ekalla rundilla)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
AnlaShok

"ignore unsaved wounds on x+" lisätty. Katsoo joskus jos uskallan taas jonkun isomman projektin aloittaa :)
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Deetwo kirjoitti:186pts moinen sai tasapelin täyslaidallista hiveä (139pts) vastaan, näin ihan testimielessä pelkällä laskurilla :) s8 muuten riittää, kuitenkin 2+ woundaa hiveä.
Jeps, tuota S10:tä mietin lähinnä sillä, että se mukavasti instakillaisi toiset demoniprinssit... :)
AnlaShok

2+ rerollattavat armour ja ward savet ja päälle 2+ ignore wounds tarjoaa kyllä ihan kivasti suojaa. Mahdollisuus onnistua on vain 99.98713% :) Ei liittynyt mihinkään mutta oli pakko saada kokeilla. Jos woundin ignoraus olisi myös rerollattava, niin mahdollisuus olisi vaivainen 99.9979%. Toisaalta jos jokaisen noista voisi halutessaan rerollata kahdesti, mahdollisuus olisi 99.999990% tiedän ettei ketään kiinnosta, mutta on tylsää :D Jos vaikka nukkumaan menisi.
AnlaShok

Keräilyt:
13. Dareylok(4)
14. Sonhias(9)
Kaavio:
15. Howler(7)
16. Fleshripper(11)

+++PRONSSIOTTELUT+++
17. 4 vs 2
Dareylok vastaan ÄhLäMäKäPäLä, Khornen ja Slaaneshin sotureiden kohtaaminen. Luvassa mielenkiintoista mättöä!

-----
18. 9 vs 14
Sonhias Frostkeeper vastaan Leviathan. Tässäkin pronssiottelussa vastakkain ovat Khorne ja Slaanesh! Saa nähdä onko tulos erilainen kuin toisessa pronssiottelussa.

+++FINAALI+++
19. 7 vs 11
Kahden Hive Tyrantin eeppinen kohtaaminen! Invujen puutteessa ennustettavissa lyhyt taistelu. Kannustakaa oma suosikkinne voittoon!

Pahoittelen avointa aikatalua, mutten tosiaan tiedä missä vaiheessa ensi viikolla pääsen netin ääreen, mutta aikaisintaan tiistain jälkeen nämä taistelut käydään. Viikonloppuna viimeistään, mutta hyvin todennäköisesti aiemmin jo.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

AnlaShok kirjoitti:
Älä huoli, FB-turneen jälkeen pistetään 40k:hon isommalla pistemäärällä uudet turnajaiset :)

Voisiko pitää myöskin vielä pienmmät,-100 tai 120- että Luutnantit/Drachitet/TJSP pääsevät näyttämään kykynsä?

Tuo tyranttien menestys yllätti minutkin, (laskin Lordini hakkavan sellaiseen kakkos vuorolla 5woundia ennen kuin tyrantti pääsee iskemään) kuvittelin ennen osillistujien ilmoittamista että BA/DA librarianit Force weaponilla olisivat vieneet niinikään kärkisijoja, mutta voiton arvelin menevän slaanes-S8-igittää-kaikki-savet-WS&I6-Demoni prinssille..ja oma huono menestys oli myös aika yllätys, sekä se ettei kukaan muu mennyt laittamaan DE hahmoja. Kunhan Wych weaponit mallinnetaan, arvelisin Architen tuottavan pään vaivaa aika hyvin.

Ja se kumpi hive voittaa riippuu Iniativestä, luulisin.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Deetwo

Mikki N kirjoitti:Voisiko pitää myöskin vielä pienmmät,-100 tai 120- että Luutnantit/Drachitet/TJSP pääsevät näyttämään kykynsä?
Hive Tyrant mahtuu myös tuohon pistemäärään ;) Tämän hetkinen hiveni joka on finaalissa maksoi 139 pistettä.. ja siitä saa surutta tiputettua aikan paljonkin pois, esim bioplasma attack, extended carapace (kaikilla kuitenkin ignore save aivan varmasti), ws upgrade.. 110 pistettä, ja siihen sisältyy s6 t6 a5 w4 ws5 sekä impant attackin tuplawoundit, joilla tämäkin turnee piestiin alusta loppuun ;) Tyranttisetä maksaa halvimmillaan sen 86 pistettä (ilman tuplawoundeja)
Mikki N kirjoitti:Ja se kumpi hive voittaa riippuu Iniativestä, luulisin
Hive tyrant saa _kaikki_ tarpeelliset upgradet, mukaanlukien iniativen tuohon mainittuun 139 pisteeseen.. tai ehkä 143 jos on yhdet rending clawit, jotka eivät mihinkään vaikuta tosin.
Luulisin että meillä on molemmilla ini 5 :) (kyseinen +1 ini upgrade maksaa siis hulppeat neljä pistettä ;) )
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Hivetyrantit pannaan! nimim. Sonhias Frostkeeper-slaaneshprinssin omistaja ;)

Sitä ynnäillessä laskin että sen pitäisi kepittää chargettaessa kaikki T4 otukset (str. 8, I6), ja muutenkin 4 woundilla varustettuna pitäisi kestääkin jo hieman rankaisua.
En kuitenkaan ottanut huomioon niitä tuplawoundeja. Sikamaisia :D
Viimeksi muokannut Abu, To 26.02.2004 18:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Jep, Hiven tosiaan saa tuohon 120 pisteen kattoon..
Olin katsomassa toisen Hiven tekoa, teillä tosiaan on sama I, joten ottelu ei ole ratkaistu ja aika mättöä on luvassa 8P
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
AnlaShok

Nyt olen taas kotona, että finaali on tänä yönä :) Jos pronssiottelut alkaisi vaikka joskus 23:00 jälkeen ja finaali puoliltaöin.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm.. Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua... ;) Vaikka en olekkaan mikään kunnon 40K-pelaaja, niin tämä on ihan oikeasti alkanut kiinnostaa.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Eli toimiiko pronssiottelut niin että noiden kahden duelin voittajat matsaavat ja sen voittaja saa sitten pronssimitalin?

Noh, jokatapauksessa: Sonhias, Sonhias, Sonhias! *heiluttaa Sonhias-viiriä*
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
AnlaShok

Abu kirjoitti:Eli toimiiko pronssiottelut niin että noiden kahden duelin voittajat matsaavat ja sen voittaja saa sitten pronssimitalin?
Ihan hyvä idea, mutta pysytään nyt alkuperäisessä suunnitelmassa :) Tulevaisuudessa kyllä tuo otetaan huomioon.
AnlaShok

Pronssiottelut mitelty. Upin raportit nettiin kohta.

//Edit

17.
Raportti
Maalaa hiirellä, jos haluat tietää voittajan suoraan
+++1. Pronssimitalisti+++
ÄhLäMäKäPäLä

18.
Raportti
Maalaa hiirellä, jos haluat tietää voittajan suoraan
+++2. Pronssimitalisti+++
Sonhias Frostkeeper

Onnittelut pronssimitalisteille.
AnlaShok

19.
Raportti
+++Voittaja+++
Fleshripper
Itse ottelu tosiaan päättyi tasapeliin. Jonkin logiikan mukaan Howlerin olisi pitänyt voittaa, koska Fleshripper oli enemmän miinuksella, mutta säännöt eivät sanoneet tästä mitään. Tuo kyllä tulee muuttumaan, koska näinhän se järkevästi olisi. Nykyisillä säännöillä kuitenkin Fleshripper halvempana (139 pts vs 150 pts) voitti.

+++Hopeamitalisti+++
Howler

Onnittelut voittajalle ja hopeamitalistille!

Niin, ensimmäiset turnajaiset ovat nyt onnellisesti ohi. Kiitoksia kaikille osallistuneille. Vastaan mielelläni kaikkiin kysymyksiin :)
Deetwo

*kiittää ja kumartaa* :)

Täpärä voitto, mutta voittohan se sekin... tyrantin voimakkuus 1vs1 kohtaamisessa on aivan jotain muuta.

Noh, FBssä sitten uudestaan :D
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Meikäläisen Rage of Khornea ei näköjään mallinnettu mitenkään, mutta eipä väliä, ei se minua olisi pelastanutkaan...
Phil Kelly says "No!"
AnlaShok

Garoth kirjoitti:Meikäläisen Rage of Khornea ei näköjään mallinnettu mitenkään, mutta eipä väliä, ei se minua olisi pelastanutkaan...
Ärh, unohdin. Alkuerissä se vielä oli mukana. Nyt korjattu tuohonkin.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Hiljaisia suosionosoituksia voittajalle, näköjään sankarini hävisi parhaalle heti alkuerissä sitten :) (Tyypillistä tuuriani...)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”