Älä huoli, FB-turneen jälkeen pistetään 40k:hon isommalla pistemäärällä uudet turnajaisetTeräratas kirjoitti:Slaaneshin prinssi S10 I6 (Stature, strenght, furious, drugs, blade) hyökkäyksillä olisi myös ihan vekkuli, sitä vain ei tuohon 150p kattoon ihan saanut mahtumaan
+++TURNAJAISET 41. MILLENIUMILLA+++
186pts moinen sai tasapelin täyslaidallista hiveä (139pts) vastaan, näin ihan testimielessä pelkällä laskurillaTeräratas kirjoitti:Slaaneshin prinssi S10 I6 (Stature, strenght, furious, drugs, blade) hyökkäyksillä olisi myös ihan vekkuli, sitä vain ei tuohon 150p kattoon ihan saanut mahtumaan
Pelissä pelkillä todennäköisyyksillä laskettuna hive olisi alhaalla ennen kuin pääsisi takaisin lyömään (molemmat -> 0.xx jotain woundia ekalla rundilla)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
2+ rerollattavat armour ja ward savet ja päälle 2+ ignore wounds tarjoaa kyllä ihan kivasti suojaa. Mahdollisuus onnistua on vain 99.98713%
Ei liittynyt mihinkään mutta oli pakko saada kokeilla. Jos woundin ignoraus olisi myös rerollattava, niin mahdollisuus olisi vaivainen 99.9979%. Toisaalta jos jokaisen noista voisi halutessaan rerollata kahdesti, mahdollisuus olisi 99.999990% tiedän ettei ketään kiinnosta, mutta on tylsää
Jos vaikka nukkumaan menisi.
Keräilyt:
13. Dareylok(4)
14. Sonhias(9)
Kaavio:
15. Howler(7)
16. Fleshripper(11)
+++PRONSSIOTTELUT+++
17. 4 vs 2
Dareylok vastaan ÄhLäMäKäPäLä, Khornen ja Slaaneshin sotureiden kohtaaminen. Luvassa mielenkiintoista mättöä!
-----
18. 9 vs 14
Sonhias Frostkeeper vastaan Leviathan. Tässäkin pronssiottelussa vastakkain ovat Khorne ja Slaanesh! Saa nähdä onko tulos erilainen kuin toisessa pronssiottelussa.
+++FINAALI+++
19. 7 vs 11
Kahden Hive Tyrantin eeppinen kohtaaminen! Invujen puutteessa ennustettavissa lyhyt taistelu. Kannustakaa oma suosikkinne voittoon!
Pahoittelen avointa aikatalua, mutten tosiaan tiedä missä vaiheessa ensi viikolla pääsen netin ääreen, mutta aikaisintaan tiistain jälkeen nämä taistelut käydään. Viikonloppuna viimeistään, mutta hyvin todennäköisesti aiemmin jo.
13. Dareylok(4)
14. Sonhias(9)
Kaavio:
15. Howler(7)
16. Fleshripper(11)
+++PRONSSIOTTELUT+++
17. 4 vs 2
Dareylok vastaan ÄhLäMäKäPäLä, Khornen ja Slaaneshin sotureiden kohtaaminen. Luvassa mielenkiintoista mättöä!
-----
18. 9 vs 14
Sonhias Frostkeeper vastaan Leviathan. Tässäkin pronssiottelussa vastakkain ovat Khorne ja Slaanesh! Saa nähdä onko tulos erilainen kuin toisessa pronssiottelussa.
+++FINAALI+++
19. 7 vs 11
Kahden Hive Tyrantin eeppinen kohtaaminen! Invujen puutteessa ennustettavissa lyhyt taistelu. Kannustakaa oma suosikkinne voittoon!
Pahoittelen avointa aikatalua, mutten tosiaan tiedä missä vaiheessa ensi viikolla pääsen netin ääreen, mutta aikaisintaan tiistain jälkeen nämä taistelut käydään. Viikonloppuna viimeistään, mutta hyvin todennäköisesti aiemmin jo.
AnlaShok kirjoitti:Älä huoli, FB-turneen jälkeen pistetään 40k:hon isommalla pistemäärällä uudet turnajaisetTeräratas kirjoitti:Slaaneshin prinssi S10 I6 (Stature, strenght, furious, drugs, blade) hyökkäyksillä olisi myös ihan vekkuli, sitä vain ei tuohon 150p kattoon ihan saanut mahtumaan
Voisiko pitää myöskin vielä pienmmät,-100 tai 120- että Luutnantit/Drachitet/TJSP pääsevät näyttämään kykynsä?
Tuo tyranttien menestys yllätti minutkin, (laskin Lordini hakkavan sellaiseen kakkos vuorolla 5woundia ennen kuin tyrantti pääsee iskemään) kuvittelin ennen osillistujien ilmoittamista että BA/DA librarianit Force weaponilla olisivat vieneet niinikään kärkisijoja, mutta voiton arvelin menevän slaanes-S8-igittää-kaikki-savet-WS&I6-Demoni prinssille..ja oma huono menestys oli myös aika yllätys, sekä se ettei kukaan muu mennyt laittamaan DE hahmoja. Kunhan Wych weaponit mallinnetaan, arvelisin Architen tuottavan pään vaivaa aika hyvin.
Ja se kumpi hive voittaa riippuu Iniativestä, luulisin.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Hive Tyrant mahtuu myös tuohon pistemääräänMikki N kirjoitti:Voisiko pitää myöskin vielä pienmmät,-100 tai 120- että Luutnantit/Drachitet/TJSP pääsevät näyttämään kykynsä?
Hive tyrant saa _kaikki_ tarpeelliset upgradet, mukaanlukien iniativen tuohon mainittuun 139 pisteeseen.. tai ehkä 143 jos on yhdet rending clawit, jotka eivät mihinkään vaikuta tosin.Mikki N kirjoitti:Ja se kumpi hive voittaa riippuu Iniativestä, luulisin
Luulisin että meillä on molemmilla ini 5
Hivetyrantit pannaan! nimim. Sonhias Frostkeeper-slaaneshprinssin omistaja 
Sitä ynnäillessä laskin että sen pitäisi kepittää chargettaessa kaikki T4 otukset (str. 8, I6), ja muutenkin 4 woundilla varustettuna pitäisi kestääkin jo hieman rankaisua.
En kuitenkaan ottanut huomioon niitä tuplawoundeja. Sikamaisia
Sitä ynnäillessä laskin että sen pitäisi kepittää chargettaessa kaikki T4 otukset (str. 8, I6), ja muutenkin 4 woundilla varustettuna pitäisi kestääkin jo hieman rankaisua.
En kuitenkaan ottanut huomioon niitä tuplawoundeja. Sikamaisia
Viimeksi muokannut Abu, To 26.02.2004 18:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Eli toimiiko pronssiottelut niin että noiden kahden duelin voittajat matsaavat ja sen voittaja saa sitten pronssimitalin?
Noh, jokatapauksessa: Sonhias, Sonhias, Sonhias! *heiluttaa Sonhias-viiriä*
Noh, jokatapauksessa: Sonhias, Sonhias, Sonhias! *heiluttaa Sonhias-viiriä*
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Pronssiottelut mitelty. Upin raportit nettiin kohta.
//Edit
17.
Raportti
Maalaa hiirellä, jos haluat tietää voittajan suoraan
+++1. Pronssimitalisti+++
ÄhLäMäKäPäLä
18.
Raportti
+++2. Pronssimitalisti+++
Sonhias Frostkeeper
Onnittelut pronssimitalisteille.
//Edit
17.
Raportti
+++1. Pronssimitalisti+++
ÄhLäMäKäPäLä
18.
Raportti
+++2. Pronssimitalisti+++
Sonhias Frostkeeper
Onnittelut pronssimitalisteille.
19.
Raportti
+++Voittaja+++
Fleshripper
Itse ottelu tosiaan päättyi tasapeliin. Jonkin logiikan mukaan Howlerin olisi pitänyt voittaa, koska Fleshripper oli enemmän miinuksella, mutta säännöt eivät sanoneet tästä mitään. Tuo kyllä tulee muuttumaan, koska näinhän se järkevästi olisi. Nykyisillä säännöillä kuitenkin Fleshripper halvempana (139 pts vs 150 pts) voitti.
+++Hopeamitalisti+++
Howler
Onnittelut voittajalle ja hopeamitalistille!
Niin, ensimmäiset turnajaiset ovat nyt onnellisesti ohi. Kiitoksia kaikille osallistuneille. Vastaan mielelläni kaikkiin kysymyksiin
Raportti
+++Voittaja+++
Fleshripper
Itse ottelu tosiaan päättyi tasapeliin. Jonkin logiikan mukaan Howlerin olisi pitänyt voittaa, koska Fleshripper oli enemmän miinuksella, mutta säännöt eivät sanoneet tästä mitään. Tuo kyllä tulee muuttumaan, koska näinhän se järkevästi olisi. Nykyisillä säännöillä kuitenkin Fleshripper halvempana (139 pts vs 150 pts) voitti.
+++Hopeamitalisti+++
Howler
Onnittelut voittajalle ja hopeamitalistille!
Niin, ensimmäiset turnajaiset ovat nyt onnellisesti ohi. Kiitoksia kaikille osallistuneille. Vastaan mielelläni kaikkiin kysymyksiin
*kiittää ja kumartaa* 
Täpärä voitto, mutta voittohan se sekin... tyrantin voimakkuus 1vs1 kohtaamisessa on aivan jotain muuta.
Noh, FBssä sitten uudestaan
Täpärä voitto, mutta voittohan se sekin... tyrantin voimakkuus 1vs1 kohtaamisessa on aivan jotain muuta.
Noh, FBssä sitten uudestaan