NMM- fanatic
NMM- fanatic
Juu pakko laittaa tämä tänne. Saattaa ehkä löytyä joskus GW:n maalauskisasta. Eli nmm:llä olen koettanut maalata tuota ketjupalloa.
Ihoa on ainakin yritetty varjostaa magenta inkillä. Kuitenkin inkatut kohdat kiiltää vähäsen, vaikka maalasin ohuita kerroksia.
Niin pitää tässä vielä mainita, että tuon kuulan nmm vääristyi hieman kuvassa, koetan joskus napata parempia fotoja.
http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/zib ... m=5f16.jpg
[EDIT] Jos se nyt yhtään helpottaa, niin tässä olisi toinen (melko huono) kuva, jossa ehkä vähän paremmin selviää kuulan todellinen ilme.
http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/zib ... m=c153.jpg
Ihoa on ainakin yritetty varjostaa magenta inkillä. Kuitenkin inkatut kohdat kiiltää vähäsen, vaikka maalasin ohuita kerroksia.
Niin pitää tässä vielä mainita, että tuon kuulan nmm vääristyi hieman kuvassa, koetan joskus napata parempia fotoja.
http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/zib ... m=5f16.jpg
[EDIT] Jos se nyt yhtään helpottaa, niin tässä olisi toinen (melko huono) kuva, jossa ehkä vähän paremmin selviää kuulan todellinen ilme.
http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/zib ... m=c153.jpg
Viimeksi muokannut P_H, Su 22.02.2004 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Wautsi! Ihan jees on joo, mutta toi kuula näyttää vähän marmorimaiselta ... mut IRL toi on varmaan vähän erilaisempi (kuten jo sanoit).
Itekkin olin osallistumassa siihen GW:n kisaan, mutta se mun kisfigu meni aivan PERSEELLEEN, joten tein siitä sitten pelifigun enkä jaksa maalata uutta figua
Noh, kaikenkaikkiaan todella siisti figu on.
Itekkin olin osallistumassa siihen GW:n kisaan, mutta se mun kisfigu meni aivan PERSEELLEEN, joten tein siitä sitten pelifigun enkä jaksa maalata uutta figua
Noh, kaikenkaikkiaan todella siisti figu on.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Ihan siisti. Eilen kun näin tuon livenä, olin havaitsevinani pientä karkeutta blendeissä, ohuempi maali olisi ehkä auttanut. No, kuvan perusteellahan täällä arvostellaan, ja siinä tuo näyttää oikein hyvältä. Kaapuun olisi saanut ehkä laittaa vielä kirkkaammat korostukset kohoumiin.
Ketjun NMM toimii ihan mukavasti, mutta pallo ei jotenkin näytä "oikealta". Ehkä tuon keltaisuuden olisi voinut jättää pois tuosta heijastuksesta, niin olisi metallisemman näköinen. Tosin hieman kellertävässä kuvassa se näyttää hyvältä.
Pallon alaosiin voisi sopia rusehtava sävy, jolloin näyttäisi siltä, että pallo heijastaa maan väriä. Enpä tosin itse ole kovinkaan usein NMM:llä maalannut, joten paremmin tuskin tuota osaisin tehdä. Joku NMM-ekspertti (VJ?) voi varmaan neuvoa enemmän.
Tuo vastavärivarjostus näyttää mukavalta.
Helman weatherointia jäin kaipaamaan, sillä tuollaiselle hullulle sopisi todella hyvin ryvettynyt lookki. Alustan ruohon voisi vaikkapa brushata kuivuneemman näköiseksi, jottei se pistäisi niin pahasti silmään.
Kokonaisuutena hieno figu, ja luulenpa tuon pärjäävän kisassa hyvin.
Moi
Ketjun NMM toimii ihan mukavasti, mutta pallo ei jotenkin näytä "oikealta". Ehkä tuon keltaisuuden olisi voinut jättää pois tuosta heijastuksesta, niin olisi metallisemman näköinen. Tosin hieman kellertävässä kuvassa se näyttää hyvältä.
Pallon alaosiin voisi sopia rusehtava sävy, jolloin näyttäisi siltä, että pallo heijastaa maan väriä. Enpä tosin itse ole kovinkaan usein NMM:llä maalannut, joten paremmin tuskin tuota osaisin tehdä. Joku NMM-ekspertti (VJ?) voi varmaan neuvoa enemmän.
Tuo vastavärivarjostus näyttää mukavalta.
Helman weatherointia jäin kaipaamaan, sillä tuollaiselle hullulle sopisi todella hyvin ryvettynyt lookki. Alustan ruohon voisi vaikkapa brushata kuivuneemman näköiseksi, jottei se pistäisi niin pahasti silmään.
Kokonaisuutena hieno figu, ja luulenpa tuon pärjäävän kisassa hyvin.
Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
GW:n maalauskisassa ehkä. Tai sitten siellä miniatyyrinäyttelyssä Helsingissä (jos Day nyt vei sen näytille).ais kirjoitti:olen nähnyt tun ennenkin mutta en muista missä. yhtään ideaa? mutta maalaus on todella upea!
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."