"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

NMM- fanatic

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
P_H

NMM- fanatic

Viesti Kirjoittaja P_H »

Juu pakko laittaa tämä tänne. Saattaa ehkä löytyä joskus GW:n maalauskisasta. Eli nmm:llä olen koettanut maalata tuota ketjupalloa.

Ihoa on ainakin yritetty varjostaa magenta inkillä. Kuitenkin inkatut kohdat kiiltää vähäsen, vaikka maalasin ohuita kerroksia.

Niin pitää tässä vielä mainita, että tuon kuulan nmm vääristyi hieman kuvassa, koetan joskus napata parempia fotoja.

http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/zib ... m=5f16.jpg

[EDIT] Jos se nyt yhtään helpottaa, niin tässä olisi toinen (melko huono) kuva, jossa ehkä vähän paremmin selviää kuulan todellinen ilme.

http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/zib ... m=c153.jpg
Viimeksi muokannut P_H, Su 22.02.2004 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

Pirun hieno! Ei voi muuten kommentoida tuota fanaticcia.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

todella tykkäsin, kaapu oli elävä! mutta tuosta magenta-inkillä varjostamisesta en ole varma...

hyvä base, mutta ehkä hieman ahdas. Tosi hieno figu!

sekopää... *menee takaisin harjoittelemaan* =)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Se inkitys olikin sellainen kokeilu...
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Wautsi! Ihan jees on joo, mutta toi kuula näyttää vähän marmorimaiselta ... mut IRL toi on varmaan vähän erilaisempi (kuten jo sanoit).

Itekkin olin osallistumassa siihen GW:n kisaan, mutta se mun kisfigu meni aivan PERSEELLEEN, joten tein siitä sitten pelifigun enkä jaksa maalata uutta figua :(

Noh, kaikenkaikkiaan todella siisti figu on. :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Ihan siisti. Eilen kun näin tuon livenä, olin havaitsevinani pientä karkeutta blendeissä, ohuempi maali olisi ehkä auttanut. No, kuvan perusteellahan täällä arvostellaan, ja siinä tuo näyttää oikein hyvältä. Kaapuun olisi saanut ehkä laittaa vielä kirkkaammat korostukset kohoumiin.

Ketjun NMM toimii ihan mukavasti, mutta pallo ei jotenkin näytä "oikealta". Ehkä tuon keltaisuuden olisi voinut jättää pois tuosta heijastuksesta, niin olisi metallisemman näköinen. Tosin hieman kellertävässä kuvassa se näyttää hyvältä.

Pallon alaosiin voisi sopia rusehtava sävy, jolloin näyttäisi siltä, että pallo heijastaa maan väriä. Enpä tosin itse ole kovinkaan usein NMM:llä maalannut, joten paremmin tuskin tuota osaisin tehdä. Joku NMM-ekspertti (VJ?) voi varmaan neuvoa enemmän.

Tuo vastavärivarjostus näyttää mukavalta.

Helman weatherointia jäin kaipaamaan, sillä tuollaiselle hullulle sopisi todella hyvin ryvettynyt lookki. Alustan ruohon voisi vaikkapa brushata kuivuneemman näköiseksi, jottei se pistäisi niin pahasti silmään.

Kokonaisuutena hieno figu, ja luulenpa tuon pärjäävän kisassa hyvin.

Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Aika tyylikäs kuula! Noin sitä pitää! Osallistut siis GW:n kisaan... niin mäkin, se Valten (ratsastava) oli mun, mitä pidit? Totta että se kiiltää vähän, mutta en huomannut ennen kun mainitsit... Tyylikästä tosiaankin! :)
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Lateksimajava, itse asiassa tämä ei ole vielä siellä, mutta joskus sitten kyllä.

Toivottavasti.
kekomahti

Viesti Kirjoittaja kekomahti »

Siisti naama ja kaapu. Hienosti maalattu
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Todella hieno figu, mutta näyttää luonnossa paremmalta. Kävin juuri GW:eessä ja katselin lasivitriinin läpi aika tarkasti. Maalaus tekniikoista en ala höpisemään mitään, kun en tiedä.
Hieno figu!
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

ei hassumpi(vaikkei hassukaan) mutta hyvin maalattu jos tuota enää voi maalaamiseksi kutsua *kröhöm, Herra olet mennyt lähes rajojen yli*
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

veikeä...
Link

Viesti Kirjoittaja Link »

toi on hieno mä itekki tykkään käyttää sinistä gobbojen kaavuiss.
welho

Viesti Kirjoittaja welho »

WOW! hienostipa olet saanut NMM tehtyy.
gobbojen sininen kaapu väri on hieno :)
ais

Viesti Kirjoittaja ais »

olen nähnyt tun ennenkin mutta en muista missä. yhtään ideaa? mutta maalaus on todella upea!
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

ais kirjoitti:olen nähnyt tun ennenkin mutta en muista missä. yhtään ideaa? mutta maalaus on todella upea!
GW:n maalauskisassa ehkä. Tai sitten siellä miniatyyrinäyttelyssä Helsingissä (jos Day nyt vei sen näytille).
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

siis todella hieno
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”